Resident Evil 4

Opprinnelig skrevet av skinny@09.05.2005, 20.25
noen som har tips til mr.motorsag?klarer ikke ta ham,har bare 3-4 skudd på hagla så jeg må ha noen gode triks/tips
217789​
Bruk kniven.
Hehe..
Neida, da får du prøve ta han i stigen osv.
Eller bruke flash granat og sparke han etter på. Så ligger han på bakken, og da bruker du kniven.. :tommelopp:
Har ikke så mye mer å si om han. :ehm...:
 
ingen som har noen gode tips til hva jeg skal gjøre i slottet?jeg har kommet til der jeg skal "snurre" opp kanonen men jeg blir skutt av den jævla babtisten hele tiden(han med katapulten),hva skal jeg gjøre?
 
Opprinnelig skrevet av skinny@11.05.2005, 14.38
ingen som har noen gode tips til hva jeg skal gjøre i slottet?jeg har kommet til der jeg skal "snurre" opp kanonen men jeg blir skutt av den jævla babtisten hele tiden(han med katapulten),hva skal jeg gjøre?
218531​
Snipe ham.
 
Opprinnelig skrevet av skinny@11.05.2005, 14.38
ingen som har noen gode tips til hva jeg skal gjøre i slottet?jeg har kommet til der jeg skal "snurre" opp kanonen men jeg blir skutt av den jævla babtisten hele tiden(han med katapulten),hva skal jeg gjøre?
218531​

Skyt på tønnen. (POFF!) :)
 
Opprinnelig skrevet av Ghaz+11.05.2005, 14.43-->
<!--QuoteBegin-skinny
@11.05.2005, 14.38
ingen som har noen gode tips til hva jeg skal gjøre i slottet?jeg har kommet til der jeg skal "snurre" opp kanonen men jeg blir skutt av den jævla babtisten hele tiden(han med katapulten),hva skal jeg gjøre?
218531​
Snipe ham.
218534​
[/b]
nope,jeg har,ehh,solgt rifla,brukte den aldri.
 
Opprinnelig skrevet av The sorte ice+11.05.2005, 14.46-->
<!--QuoteBegin-skinny
@11.05.2005, 14.38
ingen som har noen gode tips til hva jeg skal gjøre i slottet?jeg har kommet til der jeg skal "snurre" opp kanonen men jeg blir skutt av den jævla babtisten hele tiden(han med katapulten),hva skal jeg gjøre?
218531​

Skyt på tønnen. (POFF!) :)
218540​
[/b]
ehh,ikke der,det er når jeg skal snurre opp kanonen
 
nå har jeg kjøpt semi auto rifla og broken butterfly(den er rå),den nye pomphagla og ny koffert.er det noen historie bak han fyren som er blind og har wolverine klør?han var tøff,vil vite mer om ham,hvor mange ganger møter jeg ham(har tatt ham 3 ganger)
 

Kilik

Lokal moderator
Man ser forskjell, men ikke mye. Er mer spent på om frameraten er like bra.

Det sies at PS2-versjonen får ekstramateriale som nye kostymer og filmklipp.