Resistansen: Endres Tilbakekomst og jakten på Langvatarene

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Vel. Tidligere spill på forumet, før Endre prøvde å fucke alt, så har det vært en herlig blanding av lite aktive og veldig aktive som har vært mafia eller ting, så det der er også bare piss.
Jeg er alltid aktiv, for jeg synes det er moro å være aktiv, derfor til tider litt synd at man skal bli straffet for det. Ja. Jeg var ting, som dere husker. Men ble det ganske sent i spillet. Skal også sies at før jeg ble ting der, så var jeg en av de aller mest aktive, og hadde på det tidspunktet ingenting å skjule. Da jeg etterhvert ble ting, kunne jeg ikke stoppe å være aktiv, for det hadde ihvertfall vært mistenksomt.

For å prøve å forsvare meg selv da, uten at det kommer til fungere i det hele tatt.
Jeg er medlem av resistansen. Som spion kunne jeg selvsagt effortet skikkelig som jeg gjorde i går for å prøve å pinne det på andre. Jeg stemte mot laget til Sheriffen på første oppdrag, for jeg likte ikke måten Thinaran bare CONFIRMED SPY på meg. Jeg slang ut i lufta
agradula skrev:
Sa han, for å minne de andre spionene på hva planen fra hovedkvarteret deres var.
. Deretter skrev jeg en ganske saklig post om at å gi informasjon til spionene så tidlig om at de ikke burde sabotere første oppdrag, er ganske nyttig for spionene å vite. Hadde han ikke skrevet det, kunne det hende at noen av spionene faktisk hadde stemt i første oppdrag. Kanskje til og med flere av dem, hvis det var flere i det oppdraget. Men den muligheten gikk til helvete.
Så. Oppdrag 1: Lagleder: Sheriffen. Team: Thinaran, Shinra, og CockMcBalls.

Så oppdrag 2. Lagleder: Eivind. Team: Sheriffen, Sirkusmartin, Shinra, Thinaran
Da stemte jeg for laget, og som jeg også skrev i meldingen til General Demake:
agradula skrev:
stemmer for så vi kanskje kan se et failed oppdrag så vi får en liten mulighet for å se hvem som er spion.
oj. Jaggu. Et failed oppdrag jo. Med to sabotører i tillegg. Med tre stykker involverte fra det første teamet? oj! Jaggu. Det vil si at hvis vi bare ekskluderer alle de fire fra neste oppdrag, så er vi garantert at vi bare får med to spioner ihvertfall. Så er det risken med å velge 5 blant de resterende 6 personene blant resistansen. Eivind var blant de som tenkte smartest på de forrige forumspillene. Hvorfor skulle han plutselig bli helt innavl og idiot og velge to sabotører på laget? Tipper de som var spioner på laget ikke turte å ta risikoen ved å stole på at den andre ikke saboterte. Dermed. VIPS. begge saboterte oppdraget. De klarte, uheldigvis, å fjerne alle spor.



Oppdrag 3. Lagleder: Thinaran Team:CockMcBalls, sheriffen, LodinNok et team som besto av minst en sabotør. Her er Thinaran med på et tredje. Hva han har gjort for å fortjene det vet jeg ikke. CockMcBalls er med på sitt andre.

Her Nevner Sirkusmartin at han stoler på Thinaran sin avgjørelse i valg av team. Hvorfor? Fordi han har vært med på et oppdrag som har vært en suksess, og to som har blitt sabotert? Vet ikke jeg, men det lukter fisk av dette.
Riffen er også involvert i


OJ! SABOTERT! GITT! Sjokkerende.


Her stemte jeg mot laget, og det var fire stykker som stemte mot dette oppdraget.
sheriffen - godkjent
Thinaran - godkjent
Shinra85 - godkjent
Lodin - godkjent
SirkusMartin - godkjent
CockMcBalls - godkjent


Agradula - avslåttEivind - avslått
kakarlsen - avslått
TheNormalGeek - avslått

Her, hvis jeg har rett så har alle spionene stemt for oppdraget. og isåfall, hvis Jeg, Eivind, Kakarlsen, og NormalGeek drar på neste oppdrag, samt en til. Da kan det hende det går. Samtidig er det risikoen for at noen av spionene har stemt mot for å prøve å virke troverdige. Men vi får se. Spionene vet godt at de kan sitte på fisla si, og at så lenge de skaper panikk i våre rekker så er det ikke mange lag-uttakene vi må feile for at alt skal gå til helvete.
Nå er det altså. Oppdrag 4.Major Thinaran
Hoffnarr SirkusMartin
Kaptein Cock McBalls
Fysioterapaut Shinra
Optiker TheNormalGeek
Thinaran på sitt fjerde oppdrag. cock på sitt tredje. shinra på sitt andre. martin på sitt andre.
hvis dere stemmer for dette laget så er dere komplette idioter.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Det er ikke så jævla avva hvis du drar hodet ut av rassen og hører etter litt (eller vil du kanskje ikke det...).

Første oppdrag gikk greit. Riffen (spion) valgte kun ressere fordi han ville etablere tillit til seg selv.

Andre oppdrag gikk til hælvett, fordi Eivind (bekrefta spion av Thin vha det der kortet) og Riffen (spion) saboterte. Som dere vet har jeg hatt to "Jeg ser på deg"-kort. Brukte mitt første på Thin og han kom ut clean (Demake: Er det lov å screenshotte pm-en fra deg så jeg kan bevise dette her for brødskallene?).

Tredje oppdrag gikk jaggu åt skogen det og. Og det var en sabotør. Sabotøren avslørte jeg med mitt andre "Ser på deg"-kort, som jeg for øvrig stjal av nettopp sabotøren, som var Riffen.

Innrømmer at jeg ikke stoler heeelt på Shinra fordi han finner på så jævla mye fjas (gi det derre kortet til kak, REALLY???), men foreløpig er han på godsida.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Du har nok ikke lov til å screenshotte, og det vet du også.

Uansett hvem av dere som er spioner, dette går aldri bra.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Eivind. Team: Sheriffen, Sirkusmartin, Shinra, Thinaran ---- to sabotører
Thinaran: SirkusMartin, Shinra, Thinaran <- en av disse er GARANTERT en spion.

Cock McBalls

TheNormalGeek
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Gleder meg til de siste spillerne klarer å sende inn stemmene sine, herregud.

(Men du kan ikke screenshotte, det hadde vært imot reglene. I kortspillet hadde du fått sett på kortet til den aktuelle personen og så sendt det tilbake)
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Innrømmer at jeg ikke stoler heeelt på Shinra fordi han finner på så jævla mye fjas (gi det derre kortet til kak, REALLY???), men foreløpig er han på godsida.
Innrømmer den der gikk litt fort i svingene; attention span of a hamster osv.
Tanken bak var at kak evt kunne brukt den på TheNormalGeek som er etter han på lista, da fler her føler han har snusk i elefanten. Det faktum at jeg svarer kak på om jeg eller han får svarer, ETTER jeg har brukt egenskapen selv tyder forøvrig litt på det jeg skreiv angående hamster

Ib4: på størrelse med et hamster også!
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Åh halla var ute i går Tos acanea etc. Har sendt inn stemme nå, men skjønner at jeg kanskje burde lest skikkelig disse tre siste sidene med vegger av tekst og kjekling og jeg veit ikke hva.
 

demake

Seksuelt godteri
Kan alle sende PM til Lodin og be han få rassen opp av sjukesenga for Å SENDE INN STEMMEN SIN????!!!

PS. Screenshots er seff forbudt og straffes med døden.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Kan godt hende han diller i dag.
 

demake

Seksuelt godteri
Ting som ikke overasker meg: At Lodin diller i dag.

Han var frisk nok til å negre et stetoskop fra legavakta, så da er han pinadø frisk nok til å trekke stemme.
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg har ikke tid til dette. Den som tier samtykker, så Lodin stemmer for å godkjenne laget. Ikke at det spiller noen rolle siden det uansett var flertall for å avslå Shinra85s forslag. Så da går turen videre til neste lagleder som kan forsøke å sette sammen et lag. Og laglederen er....Lodin :ras:

sheriffen - godkjent
Eivind - avslått
Thinaran - avslått
Shinra85 - godkjent
Lodin - godkjent
Agradula - avslått
SirkusMartin - godkjent
CockMcBalls - avslått
kakarlsen - avslått
TheNormalGeek - avslått


Lodin har følgende egenskaper han kan benytte seg av:
Sterkt lederskap: Laglederen gir denne egenskapen til en annen spiller. Den spilleren kan ta lederskapet fra en annen leder (kun én gang), men det MÅ annonseres før lederen har bestemt seg for hvilket lag han sender ut på oppdrag.
Overhøre samtale: Laglederen kan få vite rollen (Resistanse eller Spion) enten til personen før eller etter han i listen.
Åpenhet: Laglederen velger 1 person som må avsløre sin identitet til en annen spiller.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Hvis jeg får komme med et forslag til Lodin, så er det å bruke Åpenhet-kortet til å få meg eller Shinra til å "avsløre" seg til Agradula.
 

Lodin

Der Waaaah
Gnærgh, jeg sov gjennom forrige runde.
Jeg velger å følge Thinaran sitt råd og siden jeg stoler på ham må Shinra avsløre seg til Agradula.
Jeg velger og at Normal Geek må avsløre seg til meg.

Forslag til nytt lag er (trenger fem stykker nå, sant?) Lodin, Thinaran, Agradula, Kak og... Eivind.