Resistansen: Endres Tilbakekomst og jakten på Langvatarene

#82
Gnøh, trodde dette skulle sendes til sjefen.

Laget består av:

Sheriffen, Sirkusmartin, Shinra, Thinaran

E: Litt risky å sende Shinra og Thinaran siden disse to nå er potensielt sett mistenkt i mitt hodet (pga delinga), men jeg har en god (den) følelsen.
 

demake

Seksuelt godteri
#83
Stemmer for, eller mot laget kan sendes til meg på PM.

Eivind har delt ut følgende egenskaper.

Shinra - Sterkt lederskap: Spilleren kan senere ta lederskapet fra en annen leder (kun én gang), men det MÅ annonseres før lederen har bestemt seg for hvilket lag han sender ut på oppdrag.
Riffen - Jeg ser på deg: Spilleren kan senere få vite hva én av personene som er ute på oppdrag har stemt (kun én gang). Altså de får vite om personen stemte for å godkjenne eller mislykkes oppdraget.
Sirkusmartin - Veto: Spilleren kan senere legge ned veto når han ønsker (kun én gang) og avslå et allerede godkjent lagoppsett.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#84
Man kan gi de egenskapene til andre enn de som er på oppdrag, ja? Jeg bare lurer!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#86
Lurer litt selv på detta med fordeling av egenskaper. Er det bare til oppdragsfolk eller er det mulig å sende ting til hele hurven ?

TheNormalGeek: Uhm... Føler du for å gi litt mer kjøtt på beinet på heller grunnløse beskyldninger ?
 
#87
Han har vel enda et system, gikk dritbra sist aka Faens unger
 
#88
Ang egenskapene; det var rett og slett vanskelig. Jeg skal ikke prøve å plassere noen siden det er fint lite å gå på, og skillsa virker harmløse bortsett fra Martin sin. Jeg har opplevd Martins pokerface nok av ganger, og føler meg trygg på at han spiller på vår side.
 

demake

Seksuelt godteri
#89
(Egenskaper kan fordeles til hvem som helst. De må ikke nødvendigvis gis til de som er ute på oppdrag.)
 

demake

Seksuelt godteri
#90
(Forsøker å få fortgang i dette, men vi har en flaskehals)

ImageUploadedByTapatalk1375182205.025290.jpg
 

demake

Seksuelt godteri
#92
Eivind har altså valgt å sende sheriffen, SirkusMartin, Thinaran og Shinra85 ut på oppdrag til sydligere strøk, og de fleste ser ut til å være fornøyd med dette valget og godkjenner laget. Hvordan vil dette gå? Vil SirkusMartin bruke vetoretten mot sitt eget lag? Vi får se.

sheriffen - godkjent
Eivind - godkjent
Thinaran - godkjent
Shinra85 - godkjent
Lodin - avslått
Agradula - godkjent
SirkusMartin - godkjent
CockMcBalls - godkjent
kakarlsen - avslått
TheNormalGeek - godkjent
 

demake

Seksuelt godteri
#94
Våre helter (?) Sheriffen, Thinaran, Shinra85 og SirkusMartin hiver seg på første fly til Colombia Bolivia Bolombia (bananrepublikken) der Forum-Hustleren Justincase sitter urettmessig dømt i fengsel for å ha smuglet kokain som i allefall ikke skulle være en overaskelse til neste Skroa.

"Vi må finne bevisene som løslater Justincase. Vi veit jo at det ikke var hans ryggsekk politiet fant. Nå må vi bare finne ryggsekken hans. Den ligger nok et eller annet sted i leiligheten hans der nede."

De tre heltene leter høyt og lavt rundt i alle rommene. Plutselig går røykalarmen fra toalettet. Alle løper for å se.

Synet som møter dem er ett stykk brennende ryggsekk oppi dassen. Alt tyder nemlig på at 2 stykker har sabotert oppdraget! :psyduck:\o/

Hva faen skjer nå???

(Jeg lar drittslenging og paranoia ta overhånd før jeg starter tredje oppdrag.)
 
#96
...
 

demake

Seksuelt godteri
#97
Cock: Det er korrekt. Hvem vil du vite om? Send meg en PM og jeg tyster.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#99
Seitn!

Ok, Eivind ga Martin et sterkt kort og putta han på laget. Det kan tyde på at begge er spioner. Han fjernet også Cock fra det første suksessfulle laget. Cock bør bruke sitt kort nå.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Tenker det samme. Tenker også at riffen fint kan være spion og at han kjørte et legit lag første gang for å fjerne enhver mistanke fra seg selv... HMMMMMMM