Resistansen: Endres Tilbakekomst og jakten på Langvatarene

demake

Seksuelt godteri
Oppdrag 4: fem mann (to spioner må sabotere oppdraget for å vinne)
(Stillingen: Resistanse 1 - 2 Spioner)

Ring-ringring
Telefonen til Shinra85 ringer. "Ja...øøh...hallo? Det er Ryggen her."
*snufse-hulke-sippe*
"Hallo?? Hvem er det??!"
Det er Ladybuggz her. *sniff* Buggz, han er borte. Når da når da når jeg kom hjem i dag var ytterdøren brutt opp og det var blod på gulvet. De må ha vært minimum fem mann siden han er spillegals femte best trente. På stuegulvet lå det en lapp der det stod at om jeg ville se Buggzen min igjen så må jeg møte Endre alene...ved Mjøsas bredder. På østsia. Jeg har ingen andre å stole på enn deg Shinra! Hjelp meg å få Buggz tilbake. Uskadet. *hulke*
"Herregud, jeg lover deg at Resistansen setter fem av sine beste menn på saken. Jeg er ingenting, om ikke ridderlig!"

Shinra85 har tre egenskaper han kan benytte seg av/dele ut:

Veto: Laglederen gir denne egenskapen til en annen spiller. Den spilleren kan senere legge ned veto når han ønsker (kun én gang) og avslå et allerede godkjent lagoppsett.
Forhåndsstemming: Laglederen velger 1 person som må avsløre om de godkjenner eller avslår et lag FØR den offisielle stemmingen. Denne "cursen" varer for resten av spillet.
Overhøre samtale: Laglederen kan få vite rollen (Resistanse eller Spion) enten til personen før eller etter han i listen.

 

demake

Seksuelt godteri
Og ja, nå er det på tide å bruke av egenskapene dere har før Shinra85 setter sammen et lag!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Fy faen. Først sprekker de ballonger, så sprekker de bicepsa til Buggz På tide å dra fra Special Gangstahz-Team for denna her
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Laget, om folket godkjenner;

Major Thinaran
Hoffnarr SirkusMartin
Kaptein Cock McBalls
Fysioterapaut Shinra
Optiker TheNormalGeek

Begrunnelse: Har trukket vekk tvilen om NormalGjøks lojalitet, tror han er safe. Thinaran er veteran i gamet, Martin står får booking av billetter til berlin å språkvask, Cock har vist at han er lojal mot saken, og jeg slipper faen meg ingen ut av synet (dermed melder meg selv)

Egenskaper:

Veto - Agradula
Overhørt - kak
Curse - Thinaran
 

demake

Seksuelt godteri
Da kan Thinaran røpe om han vil stemme for eller mot nå med en gang. Resten sender PM til meg som vanlig.

Husk at om spionene saboterer dette oppdraget nå, så har de vunnet!

PS Shinra, overhørt er en egenskap du selv må bruke. Du kan ikke gi den til kak.
 

TheNormalGeek

også kalt Anders
Hvis lagleder er spion så velger den personen enda en spion med på laget. Siden dette er match ball for spionene så tror jeg at jeg ville hvertfall bytta ut kuken med no annet.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Demake: jeg suger. Sender deg pm nå. Beklager falske forhåpninger, kak
 
Det laget her lukter det BÆSJ av.
 

demake

Seksuelt godteri
Shinra85 bruker egenskapen sin for å sjekke Lodins tilhørighet.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Lodin, din gloriøse Fisemink. Her får du meg til å tro at du er spionfisle, så er du Resistanse-mann. LOOOOOOOOODIIIIIIIIIIN! *hytte med neven*

Edit: Er forøvrig frista til å be folk forkaste lagforlaget mitt så jeg kan bytte ut Optikeren TheNormalGeek med Lo "The mail man" Din