Resistansen: Endres Tilbakekomst og jakten på Langvatarene

Shinra85

Spillegals effort emo
Nja. Geeken kan jeg fjerne, men jeg har ingen grunn til å tro at Martin er slask.

I min bok tror jeg Agra og Geeken er spioner, samt at folk hevder både Eivind og Riffa er det også. Setter faktisk min lit til det der, det gir mening
 

demake

Seksuelt godteri
Det er dessverre ikke lov å bytte. Dere kan selvsagt stemme ned forslaget og la Lodin sette det opp på nytt.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Drittspell. Jaja.

Da får det gå som det går, regner med det blir forkasta nå. Satser også på at Lodin fortsatt er ved sine fulle fem etter påkjørslen
 

demake

Seksuelt godteri
Shinra85 har egenskapen sterkt lederskap som gjør at han kan ta lederskapet fra Lodin first thing, så basically kan Shinra bare sette opp nytt lag (ved å ta lederskapet fra Lodin) så fort dette forslaget er nedstemt.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Dæggær'n. Det er forsåvidt sant.
Stol alltid på demake for å holde oversikta

Drittspell? Den Bepste Spillen!!
 

demake

Seksuelt godteri
Skipper vi da Lodin i lista? Hvis han er safe er det jo lurest å stjele lederskapet fra noen andre.
Nei, da blir det Lodin sin tur igjen fordi han er etter Shinra.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Så, mitt forslag;

- forkast denna runden
- Lodin hopper opp glad og fornøyd
- jeg bruker egenskapen min for å ta ledelsen
- slenger opp samme lag, bytter ut TheNormalGeek med Lodin.

Funker det for alle?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Splendid, my dear Thinaran!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Vil bare påpeke at jeg synes Thinaran og Agra er de som lukter mest muffins så langt i dette spillet. Basert på magefølelsen min, selvsagt.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Så om jeg bruker Oerhört-egenskapen, så er det Shinra som får vite utfallet av det?
 

demake

Seksuelt godteri
Så, mitt forslag;

- forkast denna runden

Funker det for alle?
Det funker kun hvis flertallet stemmer for å avslå forslaget ditt. Jeg har halvpartene av stemmene så folk får få ræven i gir.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Er vel du som får vite det, Kak. Og gjør hva du vil med informasjonen
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
HEH