Resistansen: Endres Tilbakekomst og jakten på Langvatarene

Shinra85

Spillegals effort emo
Litt stæsj jeg lærte under kultur og ledelse på BI, bare
 

demake

Seksuelt godteri
Mye bra ledelse her ja.
 
Bra spiontendenser. "Øh liker ikke det laget her ass", "OK SJEF LA MEG BARE ORDNE SÅNN AT VI FÅR FLERE INN HER".
 

TheNormalGeek

også kalt Anders
Jeg er ganske sikker på at Spionene er
Shinra
CockMcBalls
Riffen
Thinaran

Btw: Hvorfor skulle jeg stemme mot en gruppe jeg var med i hvis jeg var spion?
 
Det er så mange tåpelige og grunnløse anklager her atte hjælp. Det er bare å innrømme at dere ikke vet noe som helst.
 
Hold kjeften deres, alle sammen.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Kommer man noen vei her? Slitsomt å opprettholde typisk lederstil innen kultursektorer her. Om jeg skal gjette er det én som ikke har stemt, og det er Martin
 
Kultursektoren ass. "La de kreative slippe til" "alle må bli hørt!" Har dere hørt om HOLD KJEFT og FÅ TING GJORT ?????
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Runde én blir nok gjennomført uansett, da det er altfor stor sjanse for å bli mistenkt som spion i en liten gruppe på fire. Stoler ikke på noen i denne puljen uansett, så det har ikke noe å si hvem sheriffen velger!
Shinra 85 brofistet dette.

Sa han, for å minne de andre spionene på hva planen fra hovedkvarteret deres var.
Åja så det er sånn du skal spille det. Igjen. Agradula confirmed for spy.
Martin fistet dette

Thinaran - Åpenhet.
Shinra85 - I rampelyset:
CockMcBalls - Jeg ser på deg:


Kan ikke annet enn å bøye meg i støvet; Jeg, Ryggen, blir stolt på såpass at noen velger å dele hvem de er. Det er fantastisk.
Rochmann, Lenge Leve Resistansen! La oss ta knekken på de Endreanske svina sammen!
Litt suspicious at han roper ut at Thinaran ikke er spion. Er litt som da Michael Jackson begynte å kysse med Lisa Marie Presley på en eller annen scene, bare for å si: Se da! Vi er glad i hverandre altså. Seriøst. SE DA OPS 2 MÅNEDER SENERE SKILLSMISSE OJ.

[/quote]
Så, i og med at Christer og Rochmann stoler på hverandre, og oppdraget ble gjennomført, er det gode sjanser for at de ikke er spioner. Det same med Riffa, som valgte laget. Brian veit jeg ikke helt hva jeg skal tro om enda (så noen hadde et horn i sida til ham? Hvorfor?). Verre er det med Jonna og Geeken som stemte imot laget, hvorfor i alle dager det? Hadde jeg vært neste lagleder, hadde jeg vel latt være å sende dem ut (kommer ihvertfall til å stemme mot laga deres) - om vi får inn en godkjent til så er det jo straka vegen mot seieren!
Christer og rochmann stoler på hverandre? Nei. Shinra stoler på Thinaran. Thinaran vet jo ikke hva den andre er. Eller? Nei, jeg bare lurer.

Shinra - Sterkt lederskap (nå har shinra 2 egenskaper)
Riffen - Jeg ser på deg
Sirkusmartin - Veto

Sheriffen, Thinaran, Shinra85 og SirkusMartin er team 2.
to stykker har sabotert.

Thinaran stemte i hvert fall for å gjennomføre oppdraget. Det legitimerer det han sa på forrige side imo. Jeg tror at iallfall Eivind, riffa og Martin er spioner.
Cock er også veldig kjapp med å si at Thinaran absolutt ikke saboterte oppdraget. Hvis jeg hadde hatt den egenskapen, så ville jeg ikke delt det med noen her med mindre jeg visste at noen visste hva jeg var og at jeg visste hva de var. Skjønner?
Hvorfor skal jeg med overlegg sende mer enn en spion (spionene vet hvem de andre på sitt lag er) på et oppdrag når de kun trenger en sabotør? Laget var åpenbart hinsides ræva men, så den tar jeg på meg.
Eivind har et poeng. Hvorfor i all jævla verden skal en som er spion, øke sjansene for at flere blir avslørt ved å sende to stykker på et oppdrag når spionene vet at det eneste som trengs er en sabotør. Ikke to.
Jeg har funnet ut urovekkende informasjon. Eivind er en Endre-sympatisør! Og siden han fjernet Cock fra laget så han er tilbake på dette oppdraget.
Stoler ikke på dette.

Jeg var litt i tvil om deg (shinra) og Thin før missionet, men nå vet jeg. Fysj!
Er så sikker som banken på at Lodin er en spion
Så hva har skjedd i løpet av natten? Vel, CockMcBalls har tatt ansvar og tatt ifra riffen "Jeg ser på deg"-egenskapen.
Kan fortsette, men Thinaran tok inn lodin på laget etter å ha fortalt han hva han var for å legge mistillit til han. Han tenker sikkert: Hvem stoler på Lodin uansett.
Legg også merke til hvordan Thinaran counter deflecta, da jeg skrev at han informerte de andre spionene.
Så jeg tror ihvertfall at, Thinaran, Shinra og CockMcBalls er spioner.
De må bare ikke være på noen oppdrag fremover.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ehhh... brofist for effort?

Spionene trenger kun én win, å mekke et lag ut av folk man ikke er sikker på nå vil garantere at Spillegal blir nedlagt.

Jeg betrodde meg til Lodin fordi hans tur er upcoming, og Shinra vet allerede at jeg er resistance så jeg trengte ikke overbevise han mer.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Man er ikke sikre på noen. De eneste som er sikre på noe som helst er spionene, og de er sikre på hvem som er spioner.
 

TheNormalGeek

også kalt Anders
Hvis du betrodde Shinra så kan det bare bety en av tre ting.

Dere er begge spioner, så han sier at du ikke er spion.
Shinra er spion, men sier at du er safe likevel.
Dere er begge safe, så han sier at du ikke er spion.

Øverste høres mest riktig ut.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Wow...

Normal, det virker som du sparker inn dassdøra i mørket, drar fram tissen og tisser overalt i håp om å treffe skåla.

Agra... Ting ga mening, inntil det slår meg at Ribba virker avbalansert og rolig iforhold. Paranoid og ekstreme konspirasjonsteorier. Er som å lese de derre HL:3-meme'ne der folk modifiserer sannheta for å få det akkurat som de ønsker og vil

I min bok taler det for at både Normal og Agra begge er spioner, de bare leter etter en uskyldig syndebukk for å trekke oppmerksomheten vekk fra seg selv
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Det kan selvfølgelig bety at Riffen er spion. Det er de som er rolige man burde være redde for, ikke motsatt. Et oppdrag til i dass, og spionene vinner.

Edit: Skal også sies at det betyr ikke at jeg er helt sikker på om riffen er det.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Tar man informasjonen man har funnet fra andre folk her (via egenskaper de har hatt) så er det Eivind og Riffen som blir jaget med høygafler som spioner her. Tror også at NormalGeek er spion, og jeg vet med sikkerhet (igjen, via egenskaper) at Lodin og Thinnie er tilhørende Resistansen.

Men hva jeg skal tro om alle andre, det veit'a faen jeg. Kanskje litt derfor jeg føler at lagoppsettet jeg satte var perfekt, med unntak av NormalGeek som burde vært bytta ut med Lodin. Føler meg rimelig sikker på at alle i den grupperinga hadde gjort det de kunne for å få gjennomført oppdraget