Ris & Ros

Hold kjeft, Zythelus. Jeg vil forøvrig innformere om at jeg foretrekker liten forbokstav. Hvis noe lignende skjer igjen får du smake p"I"kk!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
<div class='quotemain'>
Ytterst få liker personer som velger å gå til personangrep i en ellers saklig diskusjon.
[/b]
Du tar HELT feil..
Det er det dette forumet handler om. En som sier noe annent er enten blind eller en skikkelig drittsekk som tror det er en helt normal måte å konversere på.[/b][/quote]Bra å se at du stolt føyer deg inn i denne tradisjonen, mann. :)
 
D

Doctor Downs

Gjest
Jeg tror dette ble sagt sist vi fikk opp ny forside også, men hvis ingen liker den, spiller det noen jævla rolle om en G blir senka en halv millimeter? Kan ikke noen som hevder å kunne dette mekke oss en forside alle kan leve med? ... som ikke er brun?
 
<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
Ytterst få liker personer som velger å gå til personangrep i en ellers saklig diskusjon.
[/b]
Du tar HELT feil..
Det er det dette forumet handler om. En som sier noe annent er enten blind eller en skikkelig drittsekk som tror det er en helt normal måte å konversere på.[/b][/quote]Bra å se at du stolt føyer deg inn i denne tradisjonen, mann. :)
[/b][/quote]

Jeg er en del av det. Det har det vel aldri vært noen tvil om.
 
Wæææ.. brun forside :grine:
Ikke akkurat en forbedring fra det forrige blog aktige temaet.
Fargene var bedre før faktisk.

Bedre lykke neste gang da.
 
Om jeg kan få være litt vrang å foreslå litt bedre aligning av logo og meny i forhold til teksten, ser fort litt bedre ut om det er på linje.

Edit:
Derja, straks litt bedre :)
 
Ros og ris
Må da si noe siden jeg har fattat interesse av spillegal igjen...

Jeg gir ett stykk rose, og en kjapp spank på flesket til Alex. Da blir alle sammen glade :)
 
D

Doctor Downs

Gjest
Hva er egentlig galt med fargene på forumet? Alt som er trendy om dagen skal jo se ut som hvitevarer, så hvorfor ikke gi forsiden et lyst preg? Hvitt og blått er fint i mine øyne, og hva synes vel bedre enn svart på hvitt? :)
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Haha, det var hvitt og blått og fint før de bestemte seg for å smøre jødebæsj utover hele stasen.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Freshe farger, jeg har lignende sko og jakke, og det er fresht. De må kanskje bare tunes litt så ser det beintøft ut. Ang. grå på siden, tja... ja.... jo... nja... det er vel det eneste som passer, hvit blir kanskje litt for mye. Kanskje en lysere gråtone hadde gjort seg?

Greia er vel at, skinnet bare ser så amatør ut, det ser ut som noe dere har kodet på 5 min.. Ingen grafikk får meg ikke til å tenke på innholdet, det får meg til å tenke på latskapene og tankene dere dreit i å legge i det. "Logoen" ser ikke mye bedre ut, dere burde ha noe som brander siden.

Jeg vet ikke helt hva som er gærnt, kanskje det faktum at det ser ut som en fem minutters css jobb, noe alle kan klare. Den gamle siden så førti ganger så fresh ut, litt candy/games-r-cool, kanskje prøve å fange den ånden, bare med de nye fargene?

Innholdet kan man komme tilbake til siden...
 
D

Doctor Downs

Gjest
Oppbrukt er enn fordøyd.

Synes bare forsiden og forumet i det minste kan kjøre én og samme stil. Virker litt mer proffesjonellt. Ærlig talt synes jeg forsida kunne vært litt mer... glammy. En litt IGN- eller Spiderman-ish look.
 
Kunne man ikke også hatt en RSS leser på forsida, med mange forskjellige spillsider. Alt fra IGN til alt annet.
Det er bare et forslag.
 
Synes det var påtide at Spillegal.no gikk over til en litt mer bloggaktiv forside. Passer profilen bedre siden nyheter ikke akkurat er den sterkeste siden. Men reviews/features etc. kan bli bra. Ta en titt på wordpress.org og lag snasen CSS så er dere igang.

(Med mindre dere allerde bruker det.) :)

Er forøvrig enig at dere bør ha et uniformt design.

Sjekk ut Insert Credit.
 
Ta det med ro, Insert Credit besøker vi titt og ofte. Selv om den siden klart har mer (og bedre) grafikk, er vår utvilsomt mye mer behagelig på øynene, som er - for meg - veldig viktig. Prøv å lese artikler på Insert Credit en time i strekk, kontra denne siden.
 
Jeg tror jeg kunne holdt ut lengere på Insert Credit. Ikke nødvendigvis fordi den er så mye mer behagelig for øynene, men rett og slett fordi jeg kommer i en sånn kjedelig stemning ved å lese på spillegal sin forside. Ikke misforstå, det dere skriver er interessant, men jeg takler bare ikke at skjermen lyser kjedelig og dystert design opp i trynet mitt.