Rock Band 3: Return of the Shred-i

Lodin

Der Waaaah
Er i det minste konsensusen at det var Rock Band som vant kampen? Nå mangler det bare at BF3 kicker assen til COD og at Blizzard kjøper seg ut og så er den onde heksa død.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Kanskje du like greit bare kan begynne å spille i et ordentlig band?
Det er det jeg tenker da vettu, siden jeg begynner å bli lei av å slå på den kjipe plasten på RB-trommene og et ordentlig digitalt trommesett kanskje kunne være tingen, så kan det brukes til ordentlig tromming i tillegg. Ikke at man lærer så fryktelig mye teknikk og slikt fra Rock Band, men jeg har vaffal blitt ganske gira.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Ellers, i kveld har jeg mekka en amerikansk XBL-konto samt kjøpt amerikanske pointz på Maximuscards.com. Da får jeg nemlig handla på RBN (Rock Band Network, hvor brukere selv kan charte og legge opp musikken så lenge de har rettigheta og den slags), og siden kjøp knyttes både til kontoen de er kjøpt på samt burken brukt til å kjøpe med, kan jeg spille de med den vanlige kontoen etterpå. Plukka med meg Business Time og The Most Beautiful Girl in the Room av Flight of the Conchords, et par Of Montreal-låter, masse Band of Horses og litt Surfer Blood. Og Even Rats selvfølgelig, fordi jeg er homo. Var litt hassle men vel verdt det. Nå er i tillegg RBN 2.0 ute så nå kan det chartes harmonier og pro drums og den slags også, så det blir enda mer party fremover.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Får man tilgang til Xbox indie-greiene med å gjøre det sånn?
 
Cymbalene mine var litt smådårlige, gummien bynte å løsne i front blandt annet. Jeg sendte ganske enkelt en epost til Amazon og sa at det var et par ting feil med cymbalene mine. Jeg spurte hvordan det skulle gjøres i henhold til garantier og slikt siden de var i USA og sender til Norge og slikt. Et par timer etterpå fikk jeg svar at de sendte meg nye cymbaler uten noe mer spørsmål, og de gamle cymbalene kunne jeg bare beholde selv.

Så om noen var redd for å importere fra Amazon på grunn av garantier, ikke noe problem tydeligvis!
 

Terje

mostly harmless
Amazon pleier å være greie sånn. En gang jeg hadde bestilt noen bøker hadde det skjedd en glipp under pakkingen eller noe, jeg fikk ihvertfall noen andre bøker enn de jeg hadde bestilt. Etter en kjapp e-post fikk jeg akkurat samme beskjed, de sendte meg nye mens de feilsendte kunne jeg bare beholde.