Rock Band 3: Return of the Shred-i

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Var redd for det også, Creedence har aldri prøvd å være flinkiser.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
"Spell no Creedence!"

Bøgs: Har en trådløs gitar til 360 du kan få for en hundrelapp.

Alle: Noen låter i helga? Fra og med til søndag kveld halv ni!
 
Noen som har funnet en god plass å kjøpe Pro Cymbal settet til en god penge? Har leita litt men om noen har noen gode forslag så bare å komme med det!
 

Kilik

Lokal moderator
The Clash' London Calling (albumet) slippes i dag :eek:nethumbup: Får vel skaffe meg spillet snart...
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Guitar Hero 1&2 sto Harmonix bak før de begynte på Rock Band, derfor. Enig forresten.
 

Lodin

Der Waaaah
Påminnelse om at EA markedsfører RB som oppfølgere til 1 mens Activision kontinuerlig ga plebeiere inntrykk av at de måtte kjøpe instrumenter og dritt på nytt hver gang. Det og de kvælte markedet med tre nye spill hvert år.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Personlig mener jeg at GH: Van Halen redda hele serien. Dyp historie, innovativt game play... The works, egentlig!
 
Personlig mener jeg at GH: Van Halen redda hele serien. Dyp historie, innovativt game play... The works, egentlig!
Jeg lo.

Har fått Pro cymbaler i hus (ufattelig dårlig bilde, ya):



Følelsene er litt både og, det er jo utrolig fett å få det ut over 7 forskjellige pads, dog jævlig forvirrende i starten. Men cymbalene er litt sånn midt på treet. Byggekvaliteten på cymbalene er gode, monteringsdritten not so much. Men de bråker noe helt forjævlig, dette har sikkert mye med at jeg har hatt goodwoodmods (goodwoodmods.com, mesh hoder, stille som fy) så lenge jeg kan huske. Men samtidig bruker jeg de på et "defekt" Beatles trommesett som har store problemer med å registrere raske harde slag både på stock pads, goodwoodods og de nye cymbalene. Så det er tydelig at det er elektronikken som er mongo, så det må byttes.

tl;dr:
Kult med 3 cymbaler, bråker noe forjævlig, litt dårlig monteringsløsning.
 
Ammason.

Edit: Det ble nesten 500 inklusive frakt og fortolling (som Amazon tar seg av). Vil nesten påstå at det ikke er verdt 500, men får du det inn i landet uten moms og fortolling og litt billigere frakt så blir det noe ala 250 kr, da kan det vurderes.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Damn. Merker det frister noe jævlig å steppe up trommegeimet mitt, men 500 er såpass stivt at det nesten frister mer å investere i et "ordentlig" digitalt trommesett istedet. Basspedalen røk forleden dag og jeg bare venter på at en av padsene skal slutte å sende signaler. Vi får se. Vi får se.
 
Tro meg, tanken har slått meg trutt og ofte.

Problemet med å kjøpe et elektronisk trommesett er at en - som i alle andre produktkategoriene - bør holde seg unna de aller billigste. Suuure, du får noe dritt til 3500, men de er overhodet ikke verdt det. 5000 er en fin plass å finne seg noe som ikke går i stykker, men ikke er overprisa til sitt bruk. For min del så blir det nok, men enda langt frem i tid.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg har hørt bra ting om IONs Rock Band-trommesett, men skal man opp såpass i pris er det fristende å pushe den enda lenger og kjøpe et ordentlig ordentlig set. :/ Blærgh, kanskje jeg bare copper cymbalene læll.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Kanskje du like greit bare kan begynne å spille i et ordentlig band?