Rock Band 3: Return of the Shred-i

Terje

mostly harmless
#81
pluss at drop-in-greia og profiler og sånn feeder inn til det også
Akkurat dette har de pult oss PS3 brukere med. Man kan ikke logge seg inn på hver sin profil her, alle er pent nødt til å spille på samme profilen. Satans irriterende, og totalt unødvendig. Det er fullt mulig å få til dette på PS3 også, som bl.a. LittleBigPlanet demonstrerer.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#82
Aaaaah, det suxer ja. Om det er noen trøst er det en drøm på 360 vaffal, kan tilogmed bytte profiler mellom instrumenter uten å gå gjennom guide button, noe jeg aldri har sett før.
 
#83
Ja, det er deilig. Men jeg er med i mårra, har komt hjem nå for første gang på to døgn, så nå blir det rolig fremover med mazze Rockso Bandso.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#84
Ellers, CDON vinner igjen: Bestilte keyboardet alene til 699, men da jeg henta det på posten i dag var jammen meg spillet inkludert alikevel. Så sånn er det.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#88
Pro keys eier, ingen tvil om det. Det er bare en litt bratt læringskurve, men akk så deilig når man begynner å få det til! Jeg greide (med nød og neppe) 25 Or 6 To 4 på expert i går med 79% accuracy, og den skal lenger opp i kveld. Treningsmodusen til låtene er gull verdt og gjør at man kan bli god på låtene på rekordtid ved å få trent inn enkeltseksjoner i den hastigheten man ønsker.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#89
Hva Buggz sa. Ettersom jeg har i det hele tatt rørt et piano kanskje to ganger gjennom livet sliter jeg automatisk en del, men tutorials er god sort og som Buggz sier eier treningsmodusen.
 
#90
Hmz, jeg er fristet. Men har jo enda ikke gått igjennom spillet på trommer, så tror jeg lar den ligge. Så kan jeg tromme onlain mens andre tangerer.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#91
Jeg skal plukke opp keytar, er interessert selv og har en kompis som lover å teste Rock Band/Guitar Hero for første gang om han får teste keytar. Bestiller i desember, regner med at de fortsatt har osv.

Ellers gutta, det er lørdag, skal vi rocknrolle litt? Lurer på om Buggz skulle noe, men Karl, Nicholas? Jeg gidder forresten ikke dra frem trommene mine fra kjelleren, så det får en av dere spille!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#92
Jeg skal bort akkurat nå og blir borte hele dagen. I morgen er det tkd-cup, men ettermiddag-kvelden en gang!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#94
Creedence Clearwater-pakka til 75% avslag i dag, dvs 400 points. Kjøp de låtene.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#97
Som jeg skal spille med hva da? Jeg gidder ikke sitte og dille med fem av tangentene.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#98
Damn, glemmer at du er instrument-handicapped. Mener fortsatt det er verdt det hvis du planlegger å kjøpe noen flere i fremtiden da.
 

Terje

mostly harmless
#99
Kjøpte den Creedence-pakka da den kom ut, den er faktisk dritkjedelig å spille. Med noen få hederlige unntak så er de ensformige plankekjøringslåter alle sammen, sånn fyi.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er Creedence liksom, ingen er overraska. Heyo.