hehe

som vanelig alex altid plass

, vi spiller bare helger forøyblikket , blir så surrete vis d skal bli i i ukedagene, er så mange som ikke kan da eller skal noe annet.
---------------------------------------------------
Da har det blitt satt opp Campagins igjen da

,
1. Fallout
2. Seeds
3. Mortal Kombat
4. Mulig Neo-Tech
5. Starwars eller D&D som skal settes opp.
jeg vil anbefalle alle spillerne og bruke dette emnet som "logg". kan bli artig og lese hva characters fra de forskjellig campaginene tenker og føler, samtidig at det hjelper og holde track på hva vi holdt på med sist.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Logg: Mortal Kombat.
" I , Crosis has again arised after my Underling killed me and Banished me to Nehter Realm , i have proven my worth to the Council , now it is only to get their Respect , and the requierd Training , so that i can once again walk the plains of earth and start my search of my old pupil and Slay him"
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Logg: Neo-Tech
" Jeg er Miguel Alavarez , Jeg flyktet fra midt hjemland mexico til Statene for og bli med i the Colombian Cartel , etter min mor døde. Faren min liker meg ikke lenger pga dette, men det får være det samme. etter hva jeg vet om mine slektninger så sitter de inne i fengsel for hva de har gjordt for Colombian Cartel , jeg oppsøker dem en gang i mellom for og holde dem informert. jeg har akkuratt skaffet meg en Leilighet som jeg deler med en annen fra Cartel. og vi venter nå på våres første oppdrag. "
Logg: Seeds
" Jeg er Crosis , Før jeg så min riktig vei i livet , så var jeg ganske så overfladisk og spydig med andre Seeds , men med tiden forandret det seg , jeg har funnet mitt mål med livet. Da jeg var liten ble mine foreldre drept, og jeg overlevde, de som gjordet dette har Arret meg for livet på bryste mitt har jeg blitt kraftig markert med mitt Familie symbol, Etter jeg ble ferdig med Treningen på skolen ble jeg samlet i en gruppe. folkene jeg reiser med og gjør oppdrag med er utrolige merklige, han ene har deformerte ører, jeg kaller han pinochio det er like moro vær gang og lage narr av han og si at vær gang han juger så vokser de spisse ørene hans. de to andre er ganske rare de også , han ene liker planter litt forgodt samtig han liker og tenne på ting , han siste er litt som meg ikke at jeg vil gå nærmere på det forøyeblikket, vi har nettop blitt kalt opp for et oppdrag, vi skal reise til en by, i denne byen skal vi finne en kar som skal informere oss hva som skal skje videre. "