Rollespill D&D and such .

Hmz... Drows, svake mannfolk som har kvinnfolk til å bestemme over seg... pøh! De har også rustning som pulveriseres når de kommer opp i sol-lyset... Half-Orcs for the win...

Pøh ... ufattelig ghey; Drow har halv-orkene som slaver vet du. Roll 4 or more to serve me a delightful dish! Mhm- *wicked smile*

*ler* .. Ikke alle har kjerringer som bestemer over seg , kommer anpå hvor de er fra ..
vis du er er en Følger av vhearun "the masked lord" så kan du befinne deg i flere av stedene i oververden "Farûn" som mange faktisk gjør , Eller vere medlem av andre organisasjoner som ikke har Lolth prestiner som hersjer med deg.

uansett har ikke en half-orc sjangse mot en drow ! drowen har mye bedere kamp stil , magi , eller andre måter og ta en ekkel misfoster på .

det finnes oljer som gjør våpen , eller andre div. underdark Equipment holdbare i sollyset .

Edit : hehe , 1d4 var litt lite ? :p som regel har et hus mere Meatfoder vertfall orcer , goblins eller annet lav sinte utysker...

har spilt litt T og litt mer paranoia. Kjøpte faktisk D&D grunnbok en gang langt tilbake, aldri brukt den. Paranoia er desidert the shit, sikler over new edition regelboka hver gang jeg er på outland(ikke rent skjeldent). Hvis en har en god gamemaster er paranoia oseaner av moro.

aldri prøvd paranoia , fortell litt om det a :p.

sup warhammer fantasy battles her, 2000 pluss/minus litt poengs empire hær

*ikke tving meg til å ta frem regelboken*

ahh , nok en gang har jeg ikke spill warhammer annet en på pc , altså de gammle spilla , Shadow of the hordned rat og Dark omen :p , har jo en "kompis" som spiller Warhammer eller spillte warhammer , og han hadde tapt veldig få kamper vertfall og spillt hauge vis av dem .

Har bare spillt D&D pnp en gang i garasjen til en gammel kompis var bare med egentlig..Men det var ganske kult, har altid tenkt på og begyne men hinder !
De dom drev med det har flytta..plus...bøker koster penger og tar det ikke mye tid ?

Men kunne tenke meg og lese noen bøker av D&D noen dere vill anbefale ?
Jeg har satt bøkene om Drizzt på listen (men de er mange og dyre :eek:)

kommer helt anpå folket som er med og spille om det tar tid eller ikke.
bøkene koster litt det er sant , men vis du føler at du og noen venner brenner for og spille det så er det verdt og kjøpe/lastened bøkene men ikke alle bare de få nødvendige.

enkelte ting som gjør at ting tar tid er som regel mye tull og lite seriøs spilling , eller at noen av spillerne blir oppdatt med andre ting og ikke følger med eller bryr seg lite om hva som skjer. For enkelte kan dette bli irriterende eller deppe lysten på og spille mye.

det tar som regel tid og lage Characters, de jeg spiller med så er gjennom snitte for at alle har lagd ferdig character rundt 2-3 timer.

Warhammer 40k her... Er vel ikke akkurat pen & paper, men utrolig morsomt fordet :)

Har vel snart 1500 poeng med 13th Company.. Må bare få ut fingern og male alle de drittfigurene.. :(

Opprinnelig skrevet av Crosis@08.05.2005, 19.43
det tar som regel tid og lage Characters, de jeg spiller med så er gjennom snitte for at alle har lagd ferdig character rundt 2-3 timer.
217343​
Ehhh?
Er virkelig Remy osv. fortsatt like fomlete?

Opprinnelig skrevet av delta zai@08.05.2005, 20.48
Så det er også umulig og spille alene ?
217367​
Tja i mine tilfeller så har jeg vel fått spilt alene noen ganger..

Har så sinnsykt lyst til og lære meg ordentlig D&D pen & paper!!
Men problemet er at jeg har ingen og lære/spille det med :(

Opprinnelig skrevet av NukleuZ+08.05.2005, 20.21-->
Opprinnelig skrevet av Crosis@08.05.2005, 19.43
217343​
Ehhh?
Er virkelig Remy osv. fortsatt like fomlete?
217355​
[/b]
nja , remy har skjerpa seg litt han viser vertfall intresse :p , J-m ja han ja :p der har vi Rpg Svima nå .

Edit: Men , siden vi er flere liksom så tar det sin tid :p med mindere har tenkt ut fyr osv på forhånd

Opprinnelig skrevet av delta zai@08.05.2005, 20.48
Så det er også umulig og spille alene ?
217367​
det er ikke umulig og spille alene , går faktisk veldig greit , du får gjordt mye mere og ingen andre maser/forstyrrer deg da man spiller og man slipper og vente så alt for lenge på tur holdt jeg på og si.. :p
men vis du mener , bare deg og ingen gm , ja d er umulig

<!--QuoteBegin-Seadog
@08.05.2005, 21.20
Har så sinnsykt lyst til og lære meg ordentlig D&D pen & paper!!
Men problemet er at jeg har ingen og lære/spille det med :(
217394​
hvor bor du da? kan sikkert joine opp med folka her , vi trenger altids nytt blod med nye ideer, og inspirerte spillere

hvor langt er moss unda lørenskog a ? med bil tenker jeg på :p

Rundt omkring 70km...

Hvis du har veldig lyst kan det sikkert bli en en helg med spilling.. Hvis det er store ønsker og folk vil... Eller du vil og folka her i lørenskog kan :p
Så gjetter jeg det skal være mulig... Personlig har jeg store overnattingsmuligheter, oX har også mulighet til en, jeg har plass til to stk. på rommet mitt... To senger (Nå er den ene min:p), en stor soffa, og er vel mulig og hente en madrass ;)

hehe :p som vanelig alex altid plass ^^ , vi spiller bare helger forøyblikket , blir så surrete vis d skal bli i i ukedagene, er så mange som ikke kan da eller skal noe annet.

---------------------------------------------------
Da har det blitt satt opp Campagins igjen da :p,

1. Fallout
2. Seeds
3. Mortal Kombat
4. Mulig Neo-Tech
5. Starwars eller D&D som skal settes opp.

jeg vil anbefalle alle spillerne og bruke dette emnet som "logg". kan bli artig og lese hva characters fra de forskjellig campaginene tenker og føler, samtidig at det hjelper og holde track på hva vi holdt på med sist.

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Logg: Mortal Kombat.

" I , Crosis has again arised after my Underling killed me and Banished me to Nehter Realm , i have proven my worth to the Council , now it is only to get their Respect , and the requierd Training , so that i can once again walk the plains of earth and start my search of my old pupil and Slay him"
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Logg: Neo-Tech

" Jeg er Miguel Alavarez , Jeg flyktet fra midt hjemland mexico til Statene for og bli med i the Colombian Cartel , etter min mor døde. Faren min liker meg ikke lenger pga dette, men det får være det samme. etter hva jeg vet om mine slektninger så sitter de inne i fengsel for hva de har gjordt for Colombian Cartel , jeg oppsøker dem en gang i mellom for og holde dem informert. jeg har akkuratt skaffet meg en Leilighet som jeg deler med en annen fra Cartel. og vi venter nå på våres første oppdrag. "

Logg: Seeds

" Jeg er Crosis , Før jeg så min riktig vei i livet , så var jeg ganske så overfladisk og spydig med andre Seeds , men med tiden forandret det seg , jeg har funnet mitt mål med livet. Da jeg var liten ble mine foreldre drept, og jeg overlevde, de som gjordet dette har Arret meg for livet på bryste mitt har jeg blitt kraftig markert med mitt Familie symbol, Etter jeg ble ferdig med Treningen på skolen ble jeg samlet i en gruppe. folkene jeg reiser med og gjør oppdrag med er utrolige merklige, han ene har deformerte ører, jeg kaller han pinochio det er like moro vær gang og lage narr av han og si at vær gang han juger så vokser de spisse ørene hans. de to andre er ganske rare de også , han ene liker planter litt forgodt samtig han liker og tenne på ting , han siste er litt som meg ikke at jeg vil gå nærmere på det forøyeblikket, vi har nettop blitt kalt opp for et oppdrag, vi skal reise til en by, i denne byen skal vi finne en kar som skal informere oss hva som skal skje videre. "