RPG!

#21
Opprinnelig skrevet av delta zai@21.11.2004, 00.35
Ting jeg heller ville gjort en spill Unlimited saga !

1. Spist glasskåe
138470​
offtopic: finner minst 3 skrive feil i den posten..

ontopic: jeg har ikke fått spilt igjennom noen av de nye spilla mine, har ikke begynt på ulimited saga enda.. :D
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#22
Du burde kanskje kikke på dine egne "skrive feil" før du rakker ned på andre, Roy. ;)
 
#23
Opprinnelig skrevet av Vanguard@22.11.2004, 00.54
Du burde kanskje kikke på dine egne "skrive feil" før du rakker ned på andre, Roy. ;)
138946​

ja men før det igjen så vil jeg heller kjefte på de som disser spill samlinga mi ;)
 
#25
Og roy nor, dette kalles kjærlighet ikke tenk på og putte unlimited saga inne i ps 2 en din ok?
Hilsen alle som har hatt noe med deg og gjøre på noen som helst possetiv måtte.
Du kommer til og bli så skuffet, at du kommer til og sitte og grine som en jente på hellium hele natta, med en flaske martini.
Og tville på squaresoft.

Dette er sant jeg lurte noe forferdelig hvilken verden jeg var i, de 13 føsrte minutene av dette spillet.

Unlimited saga fikk 4 timer av livet mitt.
 
#26
Opprinnelig skrevet av delta zai@22.11.2004, 21.16
Ja så vet  vi jo alle at det ikke fins noe som heter og komme nærat feil tast.
139366​
Tror faktisk du har større problemer med rettskrivingen din, annet enn å komme nær feil tast.
 
#27
Opprinnelig skrevet av delta zai@22.11.2004, 20.22
Og roy nor, dette kalles kjærlighet ikke tenk på og putte unlimited saga inne i ps 2 en din ok?
Hilsen alle som har hatt noe med deg og gjøre på noen som helst possetiv måtte.
Du kommer til og bli så skuffet, at du kommer til og sitte og grine som en jente på hellium hele natta, med en flaske martini.
Og tville på squaresoft.

Dette er sant jeg lurte noe forferdelig hvilken verden jeg var i, de 13 føsrte minutene av dette spillet.

Unlimited saga fikk 4 timer av livet mitt.
139372​

du er morsom i alle fall da....
 
#28
Opprinnelig skrevet av roy_nor+22.11.2004, 22.27-->
<!--QuoteBegin-delta zai
@22.11.2004, 20.22
Og roy nor, dette kalles kjærlighet ikke tenk på og putte unlimited saga inne i ps 2 en din ok?
Hilsen alle som har hatt noe med deg og gjøre på noen som helst possetiv måtte.
Du kommer til og bli så skuffet, at du kommer til og sitte og grine som en jente på hellium hele natta, med en flaske martini.
Og tville på squaresoft.

Dette er sant jeg lurte noe forferdelig hvilken verden jeg var i, de 13 føsrte minutene av dette spillet.

Unlimited saga fikk 4 timer av livet mitt.
139372​

du er morsom i alle fall da....
139457​
[/b]
Jeg mener det, men for og holde meg på topicet ville jeg hmmmmmmmmmm....anbefale at du får deg suikoden 3,4 og full metal alchimist spillet når det kommer viss du digger manga,anime og sån
 
#29
Har du PS2 så SKAL du ha StarOcean:till the end of time, og har du PS2 så skal du IKKE kjøpe UnlimitedSaga!

Unlimited Saga kan lett erstattes med ludo... eller PS2 versionen av monopol... som heller ikke burde kjøpes....
 
#30
Opprinnelig skrevet av delta zai+23.11.2004, 13.16-->
Opprinnelig skrevet av roy_nor@22.11.2004, 22.27
<!--QuoteBegin-delta zai
@22.11.2004, 20.22
Og roy nor, dette kalles kjærlighet ikke tenk på og putte unlimited saga inne i ps 2 en din ok?
Hilsen alle som har hatt noe med deg og gjøre på noen som helst possetiv måtte.
Du kommer til og bli så skuffet, at du kommer til og sitte og grine som en jente på hellium hele natta, med en flaske martini.
Og tville på squaresoft.

Dette er sant jeg lurte noe forferdelig hvilken verden jeg var i, de 13 føsrte minutene av dette spillet.

Unlimited saga fikk 4 timer av livet mitt.
139372​



du er morsom i alle fall da....
139457​
Jeg mener det, men for og holde meg på topicet ville jeg hmmmmmmmmmm....anbefale at du får deg suikoden 3,4 og full metal alchimist spillet når det kommer viss du digger manga,anime og sån
139617​
[/b]
hardcore fan av FMA ja.. når kommer det spillet da..?
Suikoden orker jeg ikke plukke opp :p

edit: tar tilbake d jeg sa, orket visst å ta det opp alikevel.. :D
 
#31
Ja, kjøp deg star ocean 3, og IKKE unlimited saga..
Det er et bittert minne ennå i dag.. Jeg prøvde til og med å skjule at jeg hadde kjøpt det for typen min så han ikke skulle le av meg.. Fæle greier..
Slemme lurecover..
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#32
Jeg har bare erfaring med GC og GBA, men jeg kan nevne følgende spill til disse:
Skies of Arcadia Legends (GC)
+ Fett gameplay, lang varighet, kule items (originale), morsomt, kampsystem, fet historie, passe utfordrende bosser...
- ræva grafikk, litt mye leting etter ting, kjedelige random battles...

Golden Sun (GBA):
+ Fet grafikk, kule fiender/bosser, morsomme puzzles, gjenspillingsverdi...
- ehm... litt kort!

Breath of Fire (GBA):
+Feteste 2D rollespill ever, kule hemmeligheter, masse spells, lang varighet, fete karakterer, dødsfet histori og gameplay...
-de to siste karakterene blir aldri noe spesielt bra... en muldvarp og en fisk :ehm:

Det var de jeg husket akkurat nå i alle fall, håper det hjalp noen! :D
 
#33
Opprinnelig skrevet av the-finalfantasy-fan@23.11.2004, 18.48
Ja, kjøp deg star ocean 3, og IKKE unlimited saga..
Det er et bittert minne ennå i dag.. Jeg prøvde til og med å skjule at jeg hadde kjøpt det for typen min så han ikke skulle le av meg.. Fæle greier..
Slemme lurecover..
139851​
Ja. Og jeg som trodde det skulle være et world-map man kunne traske igjenom.... dumme brettspill wanna-be.

Som sagt: KJØP DERE LUDO! Så har dere overgått Unlimited Saga big time!
 
#34
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@23.11.2004, 18.55
Jeg har bare erfaring med GC og GBA, men jeg kan nevne følgende spill til disse:
Skies of Arcadia Legends (GC)
+ Fett gameplay, lang varighet, kule items (originale), morsomt, kampsystem, fet historie, passe utfordrende bosser...
- ræva grafikk, litt mye leting etter ting, kjedelige random battles...

Golden Sun (GBA):
+ Fet grafikk, kule fiender/bosser, morsomme puzzles, gjenspillingsverdi...
- ehm... litt kort!

Breath of Fire (GBA):
+Feteste 2D rollespill ever, kule hemmeligheter, masse spells, lang varighet, fete karakterer, dødsfet histori og gameplay...
-de to siste karakterene blir aldri noe spesielt bra... en muldvarp og en fisk :ehm:

Det var de jeg husket akkurat nå i alle fall, håper det hjalp noen! :D
139860​
Har spillt igjennom begge GBA spilla der ja.. :D BOF2 er bedre spør du meg :p Skies of Arcadia ser faktisk veldig tøft ut.. men da må jeg gå til anskaffelse av GC.. igjen.. det vil bli den 3 gangen :)
 
#35
Jeg vet ikke helt når fma spillet kommer ut roy nor men.
Det var på e3 messa, og sies at det skal være ganske mye mer en et såkalt lett tjente penger spill.
Square enix viser seg og jobbet hardt med det, de ville gjøre spillet for de likte storyen til serien.
 
#36
Opprinnelig skrevet av delta zai@24.11.2004, 18.53
Jeg vet ikke helt når fma spillet kommer ut roy nor men.
Det var på e3 messa, og sies at det skal være ganske mye mer en et såkalt lett tjente penger spill.
Square enix viser seg og jobbet hardt med det, de ville gjøre spillet for de likte storyen til serien.
140461​
Square som står bak ja? Da blir det nok stort!! :D

bare det kommer til Europa da.. *tviler*
 
#37
Noen som vet hvor jeg kan få tak i suikoden (1,2 = PSone. 3 = PS2?)..?

Man må vel utenlands tipper jeg.. Er det noen netshops som har disse inne?
 
#38
Opprinnelig skrevet av roy_nor@23.12.2004, 13.21
Noen som vet hvor jeg kan få tak i suikoden (1,2 = PSone. 3 = PS2?)..?

Man må vel utenlands tipper jeg.. Er det noen netshops som har disse inne?
153113​
Prøv å søke rundt hos ebay.com. Jeg har sett PAL versjonen til både Suikoden 1 og 2 blitt auksjonert der et par ganger før, men du må regne med å betale litt ekstra, da.