S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Må man vente, så må man vente. Det er vel budskapet her.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så man skal kjøpe spillet på russisk og spille det ferdig, og så laste ned en engelsk versjon og liksom spille denne for å forstå en dritt av det som skjer?

Håper jeg misforstår!
Hvis du kjøper russisk Collector's Edition så er det for å få alt ekstrastæsjet, ikke sant? Da går det an å kjøpe spillet på engelsk i butikk eller over Steam eller noe sånn at du får spilt det på et språk du skjønner. Vanskelig å forstå, eller?

D

Deleted member 91

Gjest
Så hva faen skjer'a gutta, jeg kan vel ikke være den eneste som har handla inn det her? Har bare spilt i en liten stund, sikkert under to timer, men det er ganske gode greier hittil. Kjører tilogmed ganske stabilt om man bare skrur av alt av gudsstråler ned til Low også: Bare ikke la deg lure av frameraten du får i startleieren, den har ingenting med frameraten du kommer til å oppleve i resten av spillet å gjøre. Jeg har akkurat nådd Cordon sjøl, så det har bare litt blitt litt sånne usle AK-er og sånt hittil, men det er festlige greier. Et par hakk vanskeligere enn forgjengeren, da: Bandasjer/medkits er generelt sett mer uvanlig å finne, spesielt på lik, og blødninger er nå skikkelig faens jævlig. I tillegg er det jo alt det kule nye shizzet som faksjoner du kan påvirke, våpen du kan customize til helvete og tilbake, osv osv. Ikke allverden hittil, men jeg gleder meg til å komme litt lengre uti det.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Handla det inn i forrige uke, men det har ikke rykket langt nok frem i køen enda. :p

Jante

privileged CIS shitlord
Har fremdeles en begrenset tid til rådighet når det kommer til underholdning i spillform, og med tanke på de relativt lunkne anmeldelsene dette fikk har jeg det egentlig ikke så travelt med å skaffe meg det. Men ja, det skal absolutt i hus etterhvert!

Noen som har gått gjennom det? Jævla lysten på å kjøpe, men er frista til å vente til det er blitt patcha ordentlig.

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg kjører HD4870 (512mb), 4GB ram og Intel Quadcore 9300 på Vista 32bit. Du kan få Clear Sky til å kjøre dritdårlig på nesten hva som helst, men hvis du skrur ned en del av DX10-fjåset og kødder litt med drawdistance og sånt (som nesten er umulig å merke forskjell på 100% og 50% på, for eksempel) så burde det gå helt greit på det derre du røska med deg, trur jeg. Spør Archtor for sikkerhets skyld.

SHDR

Gullmedlem
Kjøpte 9800 GS-en for fem minutar sidan, så dermed er den saken ute av verden i alle tilfeller. Så lenge Clear Sky bare ser marginalt bedre ut enn STALKER, er jeg vel fornøyd, da jeg til syvende og sist endte opp med å synes at Ukraina var ganske charming. Da jeg så spillet for første gang, however, fikk jeg bakoversveis av den begredelige normal mappingen. How things change ...

Noen som har lyst på en GeForce 7900GTX 512MB gratis mot frakt fra England? Har også to identiske 120GB IDE-harddisker som trenger nytt hjem. Perfekt for et lite speilet RAID til backup. ^_^

Jeg tror du vil klare deg meget så bra.

Jeg fikk Clear sky til og flyte bra og se rimelig greit ut på en laptop med gf8600gs, 3gb ram og core 2 duo cpu med 2.2ghz.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Noen som har lyst på en GeForce 7900GTX 512MB gratis mot frakt fra England? Har også to identiske 120GB IDE-harddisker som trenger nytt hjem. Perfekt for et lite speilet RAID til backup. ^_^
Hizzle yus! Har sendt PM.