Sam & Max er tilbake

Lodin

Der Waaaah
Ser ut til at episoden er blitt pusha frem eller at 5 januar var den faktiske salgsdatoen. ^_^ SITAT
Sam & Max fans, your new episode is almost ready. The next chapter "Situation: Comedy" is due to hit the Gametap service on December 21st for an early Xmas present, then available non-subscribers and season owners after the new year.[/b]

Lodin

Der Waaaah
Teaser for episode 2 er nå sluppet og det ser ut til at S&M blir TV-kokker denne gangen. Ingrid Espelid Hovig kan ta seg ei bolle.

Lodin

Der Waaaah
Bare en liten heads up om at episode 2 slippes en eller annen gang i dag. 9 dollars som sist og uten tvil verdt det. Akkurat nå står det bare "coming soon" på sida, ser ut som de oppdaterer. Jeg sletter nok denne posten og editer når den faktisk er ute. ^_^

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fikk akkurat nå epost om at spillet er klart (jeg var snik og kjøpte alle de resterende fem episodene til nedsatt pris etter at jeg fullførte den første), så jeg laster ned nå. Gleder meg stort. :D

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, som vi alle vet er det kun noen få utvalgte som har råd til å betale tjuefem dollar for fem spill. :p

Lodin

Der Waaaah
Sjeften pårei! Betalte for samtlige episoder nå jeg og. :argh:
Med andre ord har jeg betalt to ganger for den først, men det er det verdt. ^_^

Lodin

Der Waaaah
Og hvor lang tid tok den så å runne? Ca. fra jeg skrev den forrige beskjeden og til nå. Dette var grei tidtagning.

Lodin

Der Waaaah
Trippelpost for seieren!
Hylende knirkefisk, Telltale har nå lagt ut en jobbannonse for en Wiiprogramerer. Utifra kriteriene for jobben ser det ut til at vedkommende skal porte allerede eksisterende PCspill til Wii. Kan dette bety noe annet enn Sam & Max med Wiimote? :sikle:

Lodin

Der Waaaah
Episode 3, The Mole, the Mob and the Meatball er ute for de som abonerer! :eek:
Et av månedens høydepunkt er her igjen!

Lodin

Der Waaaah
Fikk denna i mailboksen nå. SITAT
To show our loyal Sam & Max: Season 1 customers how much we appreciate you, we're releasing episode 4, Abe Lincoln Must Die!, to Season 1 customers a full week ahead of schedule.[/b]
Haha, jeg og Yeti vinner igjen! :D

Lodin

Der Waaaah
Dette er ihvertfall den beste episoden så langt, ingen tvil. Bare krigssangen er episk og vil leve i våre hjerter i all framtid. :elsk:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hah. Jeg får tilstå at jeg kjørte meg litt fast på Situation: Comedy (hælveten kræsja og jeg måtte restarte), men før helga bestemte jeg meg for å investere litt tid i greiene og spille gjennom de episodene jeg har. Fullførte nummer fire akkurat, og jeg må si at jeg alt i alt er fornøyd. Situation: Comedy var skikkelig artig men altfor lett; The Mob, The Mole and the Meatball var ikke så veldig artig og altfor lett, så her begynte jeg å få bange anelser; Abe Lincoln Must Die reiste derimot kjerringa så det holdt. Hele episoden er dritartig, og for første gang blir greiene litt vanskelige og krever litt ordentlig tankearbeid (i motsetning til de forrige, hvor vanskeligheten mest kom av at det var så tilfeldige og lite åpenlyse ting man måtte gjøre). Skal sies at musikerne fortjener ros: Krigssangen er - som Lodin nevnte - et mesterstykke, men også jingelen til Midtown Cowboys og anti-mafiasangen fra treeren er gode greier (har nynna på anti-mafiasangen i flere dager). Ikke nok med det: Jeg drøya ganske lenge med å spille episode fire, og jeg har likevel fullført den to dager før den blir offisielt utgitt. Spar deg for latterliggjøring og pung ut for alle episodene i dag, hvis du ikke allerede har gjort det. :p

Prøvde demoen i dag (fant ut at jeg faktisk hadde litt dugende pc plutselig), til tross for at jeg ikke har spillt forgjengeren. Demoen var jo fryktelig kort, er ikke sikker på om det falt i smak eller ikke. Men hvordan man gjorde osten sveitsisk var jo rimelig konge da.

Gnargle bargle!!!! Hvor blir det av episode 4?! Det står jo at den kommer i dag march 8th!!!! GÆÆÆÆ!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tidssoner, min gode mann.

Faen ta tidsoner! Dessuten er det eller har vært 8nde mars over hele verden nå!