Scott Pilgrim!

D

Deleted member 91

Gjest
#21
Nei vent'a, jeg legger øret til internett nå og det sier det dropper 25. august på 360. Og det er jo ikke så ille. Ser ut som PS3-en min får gå enda et år uten aktivitet, gitt!
 
#23
Sliter å bo på Sunnmøre akkurat nå. Greiene har ikke engang kommet seg fram til Outland sine sider!
SKAL se film, SKAL spille spill og SKAL lese den sjette boka!
 

SHDR

Gullmedlem
#24
Bestilte tre første bøkene nu, så har jeg en unnskyldning til å hive med litt Huxley og Jung i samme forsendelsen, wooooooh! Gleder/gruer meg, fordi jeg har en snodig mistanke om at jeg ikke kommer til å like serien ... jeg vet ikke helt hva det er, men noe med stilen til O'Malley og tonen som ble lagt an i filmtrailerne som plager meg litt. Kanskje jeg bare hater ungdom. Kanskje jeg er litt skremt av Super Mario og Smashing Pumpkins-referanser, siden det teknisk sett er min kulturelle kontekst også og Scott Pilgrim på en snodig måte høres ut som noe jeg burde funnet på selv.

Men, men. Vi får se.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#25
Tok med meg Scott Pilgrim på ferie, nærmere bestemt de to første bøkene. Tenkte at jeg ikke kom til å få så mye tid til å lese, men at jeg skulle få lest ut hele den første boka på toget ned til Gardermoen var en liten strek i regninga. Nuvel, jeg tror du kommer til å like serien, Erlend. Kjøpte sjette boka før vi dro fra byen istad, ser bra ut. ^^

Ontopic: spillet også
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#26
Lastet ned bøkene i .cbz-format og smalt dem inn på iPaden; leste de første 5 omtrent i en sleng. Det er, som alle sier, good good shit. Har den siste på nedlast nå, gleder meg.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#27
Je, bøkene pløyes gjennom ganske kjapt (brukte typ 20 min på siste boka sjæl), men de eier. Det er veldig vestlig manga over det, og noen ganger føles det som det panderer litt for mye til nerds, men det er jevnt over bra. Jepp jepp.
 
#30
Gjør det Lodin, du blir ikke fullverdig furry før du eier et unødvendig apple-produkt.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#34
Til alle xtards: Spillet er oppe på XBLA nå, det ligger bare ikke under new releases ennå. Bla fram alfabetisk så finner du det. 800 MSP.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#35
Hvorfor snakker ingen om dette etter release? Det er jo 'dritfett'!
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#39
Kjørte gjennom story mode i Scott Pilgrim sammen med en kompis og jeg må si dette spillet er veldig fett, tross en del problemer. Vanskelighetsgraden går plutselig veldig fort opp allerede på andrebrett, så det anbefales å spille førstebrett et par ganger for å grinde penger og levels. Bionic Arm (Str +50) som du finner i den skjulte sjappa til Wallace rett etter Shopping District hjelper veldig. Du får heller ikke skikkelige angrep før du levler opp en del, noe som gjør spillet morsommere jo mer du spiller. Det føles også litt som spillet ikke er helt balansert for en spiller, den spilleren bør i så fall kjøpe seg opp en del ekstraliv for de siste brettene siden du ikke har noen som kan vekke deg til liv når du går ned.

Det som dog gjør spillet verdt det er de fantastiske animasjonene som Paul Robertson er kjent for:



Pluss den herlig retro spillmusikken til chiptunebandet Anamanaguchi (klikk bildet for Spotify):



Samt de mange referansene til andre spill. Du har bl.a en bosskamp som fungerer (og avsluttes) på akkurat samme måte som Bebop/Rocksteady-kampen fra Turtles in Time og en nydelig Mega Man 2-homage nært slutten.

PS: Kim Pine er kulest.

PS2: Norgespremiere på filmen om ei uke!