Scott Pilgrim!

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#41
Jeg tenkte akkurat det samme. Skal samle til sofaspilling en helg i nær fremtid. Er det bare for to eller til og med opptil fire?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#42
Fire spillere på en gang. Teit nok kan kun Player 1 bruke den aktive PSN-kontoen, og de andre må enten velge Guest (som gjør at du mister alle levels, stats, og penger når dere avslutter) eller en annen konto. Og da må man huske hvilken char av de fire som er på hvilken konto, lame.
 
#43
Er det nå jeg skal leke deilig siden jeg så den på tirsdag? Var en helt ok film, ligner garantert ikke på noe annet du har sett (ikke fra den vestlige verden i det minste). Selv ser jeg for meg at den hyperaktive stilen gjør seg bedre som tegneserie enn film. Verdt å se sikkert, men ikke noe å hoppe i taket for. Masse spillreferanse-snop for oss nerder, da.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#44
Hjertelig tusen takk for dine innsiktsfulle kommentarer, da. Og Thinaran slo deg vel med over ei uke.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#45
Halvannen uke ja. Jeg digget filmen og skal se den igjen ved første mulighet. Kinoen jeg så den på var ganske dårlig. For mye lys på lerretet, dårlig lydkvalitet, og de hadde fjernet alle de beste setene i salen for å lage en midtgang istedenfor å ha gåganger på hver side av salen (Ringen kino i Oslo gjør også dette av en eller annen grunn). Ja og kidsa i salen trodde Zelda-musikken var Mario-musikk, jeez.

Ekstremt tro mot tegneserien, de eneste delene som jeg ikke syntes funket så bra var de originale bitene de hadde lagt til, da spesifikt Bollywood-synginga og Seinfeld-sekvensen.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#46
I relaterte nyheter kjøpte jehg bok 2-5 i dag,
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#47
I relaterte nyheter rundet jeg spillen med ganon i går. Treigt og tidvis småfrustrerende i starten, men etter hvert som man levler og får awesome skills - og spesielt når man innser hvor man finner butikker og slikt og kan betale for ekstra biffness - blir det ganske så awesome. Multiplayer virker som et must, spillet er som nevnt ganske vanskelig.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#49
Husk å stikke innom sjappa til typen til Wallace på level 6 for å kjøpe Special Training, eneste måten du får det andre spesialangrepet ditt. Inngangen er skjult, men du finner den ved å gå mellom de to trærne hvor Nega-Scott dukker opp i begynnelsen av brettet.

Ginko Bilobaen han selger er også det beste To Go-itemet i spillet, det gir deg 90 HP og GP ekstra.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#51
Droppa bare inn for å si at Scott Pilgrim vs. the World ser ut som den værste filmen i manns minne. Jeg ville bare påpeke dette.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#55
Det kommer DLC til spillet i forbindelse med BD/DVD-releasen av filmen. Knives Chau blir spillbar, og to nye moduser legges til; VS mode som er i Double Dragon-spilla pluss Dodgeball! 2 dollar på PSN eller 160 Spacebucks.

Samtidig vil det komme ut en patch som fikser flere bugs i spillet og legger til drop in/drop out coop.
 

Lodin

Der Waaaah
#56
Nå kjøpte jeg spillen siden det er ukens deal på 360 til 400 funbux. Det er så rimlig at jeg sikkert kan leve med alt hipster bullshittet.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#57
De første levlene av figuren er de dølleste og vanskeligste, men når man når noen levler og finner ut hvor butikkene er og slikt, da blir spillet ganske så artig. Bør spilles i coop med noen, forresten.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#58
Når ble japan hipster?

Dette er retro for pokeyman-generasjonen. :p
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#60
Ja når blir det? Jeg kan forresten også kjøre noe slikt nå, men folk må i så fall innfinne seg i Drammen.