Shadow Complex

oma

Village Drunk
Sant nok. Alle tre er i hus, men jeg bruker fortsatt Thrizzle til lite annet enn Blu-ray. Kanskje jeg bare burde holde meg mer oppdatert på hva som kommer på den?
Man bør altid være på vakt etter spill en er interessert i.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg bruker alle tre aktivt, men litt fordi jeg også går inn for det. Wii brukes masse til Mario Kart (men desverre kun det), 360en blir prioritert til gaming grunnet Live (som uansett nå ikke funker ordentlig for meg) og XBLA-spill men om jeg sjonglerer spill ved f.eks. høst (når det droppes masse jeg bør spille) bruker jeg PS3 aktivt; skifte kanal istedenfor å skifte skive. Alle eksklusive titler over en viss standard spilles uansett.

I tilfellet ifjor høst dreit jeg meg litt ut ettersom kabalen ble til at Fallout 3 ble spilt på PS3, og ettersom jeg ikke gidder å begynne en ny save på 360en må jeg vente fettlenge på de add-ons.

D

Doctor Downs

Gjest
Tok Proving Grounds i stad, så nå mangler jeg achievement for å nå level 50, noe jeg ikke kommer til å gidde, og å runne spillet med under 13% items. Prøvde sistnevnte i stad, men hadde 14% før jeg sendte avgårde dama, og da hadde jeg bare plukka opp det jeg måtte pluss to andre ting jeg kom til skade for å løpe inn i.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Samme her. Trodde 13% betød to ekstra healthpacks, men... nei. Kommer til å frese ferdig likevel, det er moro og på Insane levler man brukbart fort. Man dør brukbart fort også, men pyttsann.

Lodin

Der Waaaah
De skulle egentlig ha en speed-run achievement, men fikk av en eller annen grunn ikke lov av MS. Derfor er det minimalist-run på 13% istedet.

D

Doctor Downs

Gjest
Bah. N¨åja, får starte på ny minimalist run nå og være litt forsiktig med hvor jeg går.

D

Doctor Downs

Gjest
. Hadde hjulpet både på spped run (som det visstnok er achievement på, bare in-game uten gamerscore) og minimalist.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jaiks. Bra jobba. Forøvrig klarte jeg den der snarveien ganske raskt, noe jeg antar du også gjorde. :p

Så var det bare å komme seg videre etter at man har snarveia, jeg stranda ganske kvikt. :(

D

Doctor Downs

Gjest
Protip:
Hvis du hopper ut i det svære rommet med ild nederst så du ikke kommer opp igjen på høyre side har du kuka det til. Trikset er å komme deg ned til døra under deg i det rommet. Når du deretter etterhvert kommer til en lilla dør og en bomba (i det mørke rommet) så får bombaen til å sprute skum på dørsensoren så den åpner seg. Når du så omsider kommer til der du får skummet, ta det. Det er essensiellt at du har minst level 30, da dette gir det uendelig skum. Så backtracker du til det store rommet med rakett-turreten, hvor du kan se på kartet at det er et spørsmålstegn i et lite rom på toppen. Her må du lage et skumtårn og presse deg opp dit mot en vindvifte, noe som godt mulig kommer til å ta en stund. Der oppe er det en rakettoppgradering som git deg rakettene, og det er egentlig det siste du trenger å plukke med deg. Herfra går du bare og senker den svære brua, stikker til kontrollrommet der alt sprenger, så skummer du deg vei til innsjøen.
Ta-da!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, jeg tenkte meg at det bare var de to tingene jeg kom til å trenge, men takk for info. Tenker jaggu jeg skal ta en runde nå bare for gøy. ^^

Edit: Se der ja, 3% i sekken. ^^

Lodin

Der Waaaah
Etter at berta er blitt flydd vekk i helikopter, men før man møter nazien som skal kutte hu opp kan man går tilbake til jeepen og trykke B.
Ikke egentlig noen spoiler, men visse folk er veldig hårsåre med sånt.