SHDR + Libresse = Ka-Bloom!

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#1
Jepp da er tiden inne.


Strongman Games; selskapet til the S to the H to the D to the R and L to the ibresse og Rohan, ja programmereren vår heter faktisk Rohan, har endelig fått spillet sitt ute på den vide webben.

Big props til Cycerin som mekka musikk og lyd!

Det hele startet som en shooter med fokus på å flokke og mate fiender; men som ble om til noe helt annet. Matingen er der fortsatt; mest fordi SHDR er så himmla opptatt av å spise fisk hver dag (hvordan dette er relatert vet jeg ikke helt, men men thats life etc.).

Without further ado:

Spill Ka-Bloom!

Og ikke vær redde for å gi oss kritikk, vi er store i kjeften og har tykk hud.

Store ord og skryt tas også imot med åpne armer, egoene våre kan alltids vokse seg større.

Mail oss gjerne på: contact@strongmangames.co.uk om dere har noe generisk kritikk dere ikke vil skrive her!

Hope you all enjoy!
 

Alexander

frilans ufør
#2
Det har i løpet av en timinutters session rukket å kræsje både Firefox og Chrome på to forskjellige maskiner. Jeg begjærer gjerningsmassen tiltalt og straffet.

1/10
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#3
...

Ok.

Dette må undersøkes.



edit:

Flere som har dette problemet?

og

Er det noe spesifikt du gjør?

og

FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
 

Alexander

frilans ufør
#4
Fikk spilt noen runder først, og det kræsjet ikke på samme brettet på de to maskinene. Det skal også nevnes at i Chrome kræsjet bare Flash-playeren. Har ikke spilt det lenge nok til å gjøre meg opp en skikkelig mening, men liker spillet så langt. Om jeg observerte riktig, får man alltid den samme Early Bird-bonusen. Det ville i så fall være mer nyttig å oppmuntre til å gjøre seg ferdig fort enn bare å kondisjonere en til å dobbeltklikke før timeren går ut.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Funker på den kjipe laptopen min. Gratulerer, gutta!
 

Alexander

frilans ufør
#6
Aner ikke. Det kan ha vært helt tilfeldig. Inntil flere rapporterer det samme ville jeg ha slappet av siden det kan ha vært hva som helst.

Jo, og kongratulasjoner i bøtter og spann.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#11
Etter noen baner hang den seg da den skulle kontakte high-score-serveren, virker som forbindelsen timet ut og spillet ikke helt taklet det? Ellers gewd støff.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#12
Spillet funka på Firefuxen på jobb iallfall. Men det hengte seg etter tredjebrett på world 1 mens den venta på highscore-serveren. Er det nødvendig mellom hvert brett?

Men hvorfor fikk jeg ikke spise alt på det brettet? Hadde tre gems igjen men brettet stoppa og jeg forstår ikke hvorfor.
 

SHDR

Gullmedlem
#13
Du trenger ikke spise alle, du trenger bare nå målsirkelen, den mørkeblå ringen som stort sett ligger ytterst. Å få alle edelstenene krever som regel planlegging.

Skal debugge i dag. Vi tror selvsagt vi vet hva feilen er, slik man alltid gjør, pluss gjøre en liten endring på tutorialen. Godt å se at det ikke er megabuggz overalt. Hva angår hi-score-tabellen, så er det ute av våre hender -- vi er avhengige av at deres API funker skikkelig, og det er ikke bombesikkert at den gjør det.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#14
Man kan enda ikke skippe sovetid selv om man har brukt opp alle linkene så man blir left hanging mens man venter på å få spille. RAEG!
 
#17
Fin idé med gameplay og musikk, og pen grafikk. Skulle ønske musikken mikset enda litt bedre med hva som skjer. Hm... Det blir vel å balansere seiermusikk som kommer når man er ferdig med et brett (f.eks) versus flow fra spillmusikken. Musikken som looper i score screen burde også kjøres i ett hvis mulig.

Ellers top notch! :)
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#18
Jepp. Hopefully blir den Showstopper buggen fiksa I løpet av dagen ; litt skrot at den kommer nå, siden vi har hatt en stabil versjon lenge nå.

Har spredt seg til Kina nå og godt over 1600 unike plays i timen.

Tror det skal holde til 1mill+ plays.
 
#19
Testa litt isted, er gøy, men skal si at jeg fortsatt har samme greia å pirke på som jeg hadde tidligere; personlig liker jeg ikke spill som gjør avansering veldig lett, men vanskeligere å gjøre det "bra". Hvem som helst klarer alle levelsa, men mest sannsynlig ikke på beste måte. Skjønner at det må være sånn til en viss grad (om alt skulle vært hardcore hadde mesteparten ikke orket å spille forbi første brett), men var det meningen å gjøre det sånn på alle nivåene? Jeg føler ihvertfall ikke no trang til å spille en level om igjen for å få en høyere score, men det er kanskje bare meg. Er det dette som er casual gaming? :psyduck:

Og, får dere se gjennomsnittlig spilletid per unike plays? Og hva er målet når det kommer til tall og sånt?

Visuelt og med tanke på gameplay er det uten tvil et av de bedre om ikke det beste flash-spillet jeg har spilt men, om dette sier mer om hvor mye flashspill jeg spiller er en annen sak, det er ihvertfall ikke løgn når jeg sier det.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#20
Dette var bra saker. Tror dere har en hit her, folks. :D

Veldig bra på alle områder, har ingenting å si noe på, en full screen-versjon ville vært gull!

Edit: kom på en ting - en Retry-knapp når man kommer til Results/Hi-score-skjermen ville vært bra, er jo først da man ser scoren sin.
Edit 2: nå hang Hi-score-dyret seg i tenkemodus. Edit 3: ouch... nå skjer det hele tiden.