SHDR + Libresse = Ka-Bloom!

Lodin

Der Waaaah
#61
Hva faen er vitsen med soneoppdeling av internett!
Først får vi ikke scribblenauts fordi de ikke vil ha penga våres, så får vi ikke dette heller.
Wolfenstein RPG er det eneste spillet til id som er gitt ut i Europa. Vil spille Doom RPG siden det etter sigende eier, men neida. :ras:
 

Lodin

Der Waaaah
#62
Heh, the big bad i Botanicula er en svart kladd som strekker ut armene sine for å spise alt han kommer over. Nå er det nok på tide for Strongman å saksøke ja.

 

CyberK

Finner ikke på noe.
#66
Åhkei, må dere finne en annen utgiver i Norge eller sitter de på den bare fordi de kan? (This is the British Broadcasting Corporation, not the Worldwide Broadcasting Corporation!)
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#67
De sitter på den, så det er fint lite vi kan gjøre.

Det er jo privat-armen til BBC, altså Worldwide.
 

SHDR

Gullmedlem
#71
Visste de seriøst ikkje dette på forhånd? Korleis er slikt mulig? Oppgitt på dykkar vegne her.
De visste nok det. Men jeg tipper de driter langstrakt og hardt i et marked på 4.5 millioner mennesker, uansett hvor stor andel av dem som måtte ha iDuppedingser.

Jeg kan heller ikke se for meg at særlig mange oppad i BBCW vet (eller bryr seg om) at Kalli og jeg er norske.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#73
Engelsken deres er for god, i fremtiden må dere legge til litt Petter Solberg-schwung på uttalen.
 
#74
Jaja, gjer det egentlig noko bortsett fra null skryterettigheter på himbøgda? Vil gjerne spele dette eg, hadde til og med kjøpt det, men får man ikkje lov kan det være det samme. Evt gi meg eit eller anna eg kan slenge inn på min potensielt jailbreaka padde. :p

Det skal jo gis ut på Android også, får vi ikkje den heller?
 
#75
Dere kan jo lage deres egen beta-app og gi oss på spillegal tilgang om vi gir dere iDings-nummeret osv :penga:

Eller det er kanskje litt for shady for dere
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#76
Bare sånn for å spørre, hvor mye ville BBC måtte lagt ut for å få gitt ut spillet i Norge?
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#77
Det vet jeg ikke, men vi har ikke så mye vi skulle ha sagt. Ettersom jeg tror de eier rettighetene til spillet på iOS nu. Og vi er jo ikke akkuratt STORSATSNINGEN deres.

Det er jo litt kjipt.

Og veldig ironisk.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#78
Dere veit hva dem sier: If you can't join'em, beat'em.