[Multi] Silent Hill: Downpour

Lodin

Der Waaaah
Forøvrig skal HD versjonene av 2 og 3 også slippes på PSN og Live, men da ikke sammen. Greit for sånne som meg som egentlig bare har lyst på 2.

Dette er også meg

Men nå har Silent Hill alltid fått gode kritikker, så det er ikke verdt all verden selv om jeg liker de alle. Langt mindre fra en fyr som ikke likte Shattered Memories.
Har trua uansett.

PS:
Alinos

No score?

Drit i hva som står skrevet, må ha score for å skjønne om det er positivt eller ikke rofl.

demake

Seksuelt godteri
Jeg kommer til å hate på denna spillen, akkurat som jeg har hatet på alle spillen etter SH2.

Hør mest på meg.

demake

Seksuelt godteri
Hate er et så sterkt ord. Jeg hater kanskje ikke 3'ern, men jeg liker det ikke. Alle spill etter 3'ern derimot hater jeg. Intenst. Blir til hulken om jeg må spille Homecoming igjen.

Skulle ønske Team Silent kunne komme tilbake med en ny horror-IP. Som ikke er Siren.

Lodin

Der Waaaah
Fortsatt veldig på sidelinjen når det gjelder dette, men soundtracket til Licht er faktisk rafinert awesome. Bare man ser bort fra drittlåta til Korn såklart. :p
Er ihvertfall tilgjengelig på Spotify.

Voldtekten er visst med i 360-versjonen, sensuren er en glitch, så da kan man anta det vil bli patchet opp, selv om det sies 1.01 ikke gjorde så, men den andre linken fikk meg til å tenke på at det i Silent Hills tilfelle ikke bare er gjøre grafikken skarpere. Det er en stemning som skal bevares, og jeg stoler ærlig talt ikke på at den tidligere mobilspillutvikleren Hijinx Studioes (senere Frogger Returns, Vandal Hearts-prequelen), som visstnok har gjort HD-samlingen, helt har fingrene til det. Det blir sikkert kult på sin egen måte det også, men jeg tror jeg fortsetter min for en stund siden påbegynte Silent Hill-gjennomgang på PS2 istedet ... Skuffende :(

Siden jeg tror vi lever i den beste verdenen mulig, kunne jeg godt tenkt meg at Silent Hill: Revelation 3D nå i siste liten endret navn til Silent Hill 2, og at Konami annonserte at Climax Studios, igjen med musikk fra Yamaoka, skulle lage Silent Hill: Maligned Fragments eller noe.