Sim City 5, nå med dobbelt så mye simulering av bøgda

#21
Har lest en del om dette i det siste og kroppen min begynner å klargjøres. Føler meg jævlig klar til å simme igjen. Vil filene mine til Sim City 5 funke med SimCopter og Streets of Sim City da?
 

TheNormalGeek

også kalt Anders
#22
Vi trenger en egen tråd hvor vi kan showe arbeidet vårt på våre egne byer, noen som melder seg frivilig til å starte det opp?
Og i tilegg dag 7 av 7 av Lets all be mayor (4timers simcity stream) LETSALLBEMAYOR.COM
 

Lodin

Der Waaaah
#25
Drama blant anmelderne nå. Noen nekter å anmelde spillet før de har fått testa onlinen skikkelig. Den versjonen de har nå er bare betaen med alle ting åpna opp. Med tanke på hvor viktig del av spillet det er å ha by med andre spillere vil jeg si meg enig. Favoritten er gjøken hos Polygon som måtte ut å kjøpe ny router for å i det hele tatt logge seg på og selv da datt han ut av spillet flere ganger. Itte no problem og 9.5.
Men men, skal coppes på dag en selvom dette garantert blir en repeat av Diablo 3 launchen. :p
 
#28
Så kvikktitten til Giant Bomb og mista all interessen jeg en gang hadde. Områdene man kan bygge på virker alt for små noe som ødelegger for muligheten til å forme et kult bybilde da all plassen må utnyttes. Det virker som at den kreative delen av sandkasse-opplevelsen er mer som fjerna, så no-sell her i gården :/

 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#30
Ja, gikk rimelig kjapt fra å ha kroppen klar til denne til å ikke være fullt så klar. DRM-en får være én ting, da er ihvertfall spillen det samme når det først funker, men må si meg enig i at det pittelille arealet du har å jobbe med satte en demper på entusiasmen. Har sett en par streams fra folk som har spilt i bare noen fåtalls timer og allerede så er den lille firkanten tettpakka og det eneste som gjenstår er å rive ting for å prøve å optimisere litterann.

Lurer fælt på hvor dette kommer fra. Det kan da ikke være tekniske begrensninger? Da burde man alltids hatt valget til å gå større? Inbfire SC5 til WiiU og EA ville ikke at PC-versjonen skulle være overlegen.
 

Lodin

Der Waaaah
#32
Blanding av shitty optimalisert motor og lave nok systemkrav så mordi sin PC eller en Mac kan kjøre det.
 
#33
Men er ikke cluet å ha flere byer som man kuker med samtidig her eller har jeg misforstått her ? Nå har jeg ikke akkurat brukt masse tid på å se disse forskjellige videoene som ligger ute på tuben, har lyst å "oppdage" litt ting selv også.

Uansett så er jeg ikke forundra, EA har det med å dumme ned populær franchise slik de kan selge bare enda mer.
Hjalp ikke noe særlig med Dead Space 3 i hvertfall, suckas :p
 

Lodin

Der Waaaah
#34
Fortsatt problemer, men EA jobber med saken og det gjelder bare en liten gruppe brukere og ting vil garantert være i orden til den internasjonale launchen på fredag (Europa er fortsatt i morra.) Kan vel nevnes at de europeiske serverne allerede er oppe og fulle av yankees. =D
Polygon har ihvertfall valgt å endre scoren fra 9.5 til 8 pga. alt dilldallet.

E: Bwahahahah. I USA er standardutgaven bare en disk med Origin installeren. For å få spillet fysisk må man kjøpe spesialutgaven.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#35
- Du kan spille spillet vårt, du må bare ta på deg dette håndjernet først.
- Fint, nå fester du den andre delen til radiatoren der borte i hjørnet.
- Veldig bra!
- Nå vil du sitte her en stund - hvis du er heldig så kommer vi snart tilbake med spillet.
*lyset slås av*
 
#36
Jon Cato Lorentzen twitrer at SimCity5 installeres med samme språk som operativsystemet ditt enten du vil det eller ikke, og det er umulig å bytte. Ughhh.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#37
:penga:

Inb4 Fetthesten

Edit: ruller Windows 7 Ultimate da, og der kan man bytte språk når som helst.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#38
Nok en seier for oss med engelsk Windows, ja.

Meeeeed mindre... med mindre det kjører samme, veldig smarte, utrolig vettuge språkinnstillinger som enkelte Microsoft-produkter og baserer seg på hvilket format du kjører på tall og datoer i Windows. GFWL gjør det, blant annet. Og nei, jeg aner ikke hvorfor sprøytenarkomane får designe brukergrensesnitt hos Microsoft.
 

Lodin

Der Waaaah
#39
Folk leter desperat etter en løsning, men foreløpig veit man ikke engang hva det er som avgjør språket. I Øst-Europa får såklart stort sett alle spillet på russisk og det er som man kan tenke seg jævla populært.
Overlever vel siden EA sine oversettelser pleier være bra, men hrrrm. <_<
 
#40
Uhm, når man legger til spillet i handlekurven i Origin blir man bedt om å velge to ting først; digital eller fysisk kopi, og språk. Det kan ikke være der det ligger rett og slett?

edit: Fysisk kopi er forresten ikke noe valg, det er en dropdown meny med kun digital som valg. Bare sånn inb4 pirk.
 
Topp