Sim City 5, nå med dobbelt så mye simulering av bøgda

Lodin

Der Waaaah
#61
Evt. burde de latt det vokse litt huser og sånn man ikke har no med rundt bygrensa så det ikke ser så teit ut. Størrelsen har helt sikkert med at de vil at dette også skal kjøre på PCen til babby.
 
#68
Har lyst til å kjøpe dette på tross av alt trøbbelet, men 499 på Origin var noe vel drøyt. Noen som vet om noe billigere?
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#69
399 fra Spaceworld
313 fra Gamesload

Jeg prøvde selv å kjøpe fra gamesload, men det ble bare tull og rør, så jeg endte opp med Spaceworld. Men det kan jo hende du har mer flaks.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#71
Litt sugen på å teste, men etter denne fadesen av en lansering (da tenker jeg ikke hovedsaklig på de faktiske problemene, men på de syltynne bortforklaringene til EA/Maxis) har jeg rett og slett ikke lyst til å støtte det økonomisk.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#72
Det klikker for meg!

"You cannot claim this city because you do not own some of the content used to create it"

Jeg får dette på hver region jeg prøver å spill i! Først må jeg scrolle meg gjennom millioner av regioner som alle er fulle, og når jeg endelig finner en ledig plass så får jeg den drittmeldinga.

HVA FAEN?
 

Lodin

Der Waaaah
#73
Enten får de slenge inn et filter så sånne byer er merka eller ikke vises eller rett og slett slette dritet folk ikke har om de tar over. Dette kommer ikke til å bli no bedre når EA slipper nye pakker annenhver måned.

 

Lodin

Der Waaaah
#75
Forghåpentligvis patcher de ikke det der, men de har fiksa den monglete måten biler velger korteste vei uansett.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#76
Æh. Har venta med Sim City 5 for å sjå om ting vart betre, men serverproblema var tydelegvis ikkje det verste med spelet. Det høyrest heilt rart ut at Maxis har gjeve ut spelet utan å fikse grunnleggjande feil, så... når dei får fiksa det, kanskje eg plukker det opp då. Viss serverane framleis er oppe då.
 

TheNormalGeek

også kalt Anders
#79
Jeg har ikke støtt på problemer enda. Eneste jeg har å klage på er veldig merkelig trafikk som driver å blir fikset. Så har noen av dere sett noe til disse bugsene?
Har svidd av 43 timer på Simcity til nå :psyduck:
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#80
Jeg har hata ganske mye på Sim City siden jeg kjøpte det. Det går fortsatt ikke en spilløkt uten at det er et eller annet tull med servere og innlogging. Multiplayeren er også håpløst mongo. Det må være det absolutt dårligste matchmaking-system noensinne. Det går ikke ann å filtrere en dritt, og man må ALLTID spille på Titan Gorge hvor det ALLTID er fullt, og hvis det ikke er det, så får du ikke blitt med likevel.

Til tross for alt rundt spillet er håpløst ræva, så er selve kjernen fatastisk. Jeg sitter i timesvis og bygger til krampa tar meg. Det er moro å bygge by.