Sim City 5, nå med dobbelt så mye simulering av bøgda

Lodin

Der Waaaah
#81
Det må være det absolutt dårligste matchmaking-system noensinne.
Dette. Det føles veldig som jeg skal spille Halo på 360 eller no. Det er ikke sånn multiplayer på PC fungerer. Hvordan invites fungerer, hvordan man ikke aner om man faktisk hjelper andre byer, om vennelistene funker, det er patetisk.
Selve spillet er ålreit.
 
#84
Jeg har verken spilt et Dead Space- eller Mass Effect-spill før, så det blir nok et av dem.

Også: Yay, de lar deg få et eldre SimCity-spill som kom ut for ti år sida og ellers koster 80 kroner, helt gratis!
 

Lodin

Der Waaaah
#85
Det har vel noe med at en del folk som spiller Sim City er casuals og da er ikke spill hvor man gønner ned sandniggere, aliens eller zombles no særlig. Dog merkelig at ikke Sims 3 eller Sims Medieval er på lista.
Og jeg hadde ikke gått for ME3 med mindre du copper 1 og 2 på et salg senere. Liten vits å spille alene.

E: Og bare så det er sagt, grunnen til at jeg har lyst på MoHWF er fordi jeg er den eneste personen jeg vet om som faktisk syntes single playern i det forrige var fet. Bedre enn noe nyere CoD. :p
 

Novastrum

Feminist-elitist
#86
FREE PC DIGITAL DOWNLOAD GAMES NOT DOWNLOADED FROM ORIGIN.COM BY MARCH 30, 2013 AT 11:59PM PDT ARE FORFEIT. ELIGIBLE GAMES SUBJECT TO CHANGE.

NEVER CHANGE...
 
#87
Noen som har funnet ut hvordan man grabber dette gratis spillet da ? Jeg leste at det skulle være tilgjengelig i Origin klienten under "Featured today" seksjonen.. Men der vil EA fremdeles ha $$$.
 

Lodin

Der Waaaah
#88
Det er no mongling i den vanlige brukeravtalen deres som gjelder alle spill. Altså om du ikke laster dem ned etter så så lang tid så sletter de spillet fra kontoen din og kommer hjem til deg og legger brennende hundebæsjpose på trappa de, ringer på og stikker.

E: Fra onsdag av, DD.

E2: Oh shit, John Rigatoni har endelig trekki sei! Helt siden launchen av TORtanic har jeg lurt på hva faen styret i EA har drive med siden han har fått drive på som en full sjømann.
 
#89
Ah, ok. Tenker jeg grabber Battlefield 3 sånn jeg får prøvd de to siste DLC pakkene.
Angående Sim City, det ble med 2-3 dagers spilling og så dabbet det litt av. Litt skuffet over at man ikke får laget svære byer men heller bydeler. Og hvorfor den begrensningen er satt i det hele tatt er bare snålt...
 

Novastrum

Feminist-elitist
#90
349-kroners "Megacity"-DLC thats why. :argh:
Akkurat samme greia her. Dabba av etter jeg laget en by som betalte for seg selv i eksponensielt tempo og alle var fornøyde.
 
#91
Skremmende nok så hadde jeg sannsynligvis vært dum nok til å betale for å boltre meg med større byer :ehm: