Sim City: du får vann fra mitt Fiteria om jeg får horer fra ditt Vegas

Lodin

Der Waaaah
#1
Kan vel lage denne tråden først som sist? Jeh, Sim City (ikke fem) slippes ved midnatt og det er kanskje fler enn meg som skal ha det selv etter katastrofelaunchen og all neddumminga? Uansett er vel da dette et fint sted å poste Origin-navn, avtale samarbeid og poste bilder av Godzilla som ødelegger alt.

Måten multiplayeren fungerer er at man logger på en server og enten finner et kart andre bygger byer på eller starter sitt eget. Jeg tenkte da at vi kan kjøre et kart med stort sett bare SGere og gjøre det privat. Siden ikkeno er lett her i verden betyr det at den som starter kartet må sende ut invites til andre. Det er PC, men det minner om Nintendo.

Jeg får nok ikke starta på det i natt siden det ikke har preload og om noen andre vil så er det bare å hyle ut.

Uansett, her er spillere og dillere. Sånn i tilfelle man ikke er på hverandres vennelister allerede.
CockMcBalls: madbriantist
Lodin: Loddedin
Mako: ClinderBox
Maximum: Zhankzilla
Nilo: NilooPiloo
Novastrum: novaster
Sheffield: mnilsen88
TheNormalGeek: TheNormalGeek
Yetipants: Fetthesten
Xtal: Magnor91
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Skal deffo ha dette, men må vente på lønnings. Den kommer om freddan, så i løpet av helga skal jeg nok simme en sitti. Heter Fetthesten på Origin også, bare å legge meg til.
 

sheriffen

humre humre
#3
Skal kjøpe det neste uke, selv om jeg ble litt skeptisk til neddumminga og de tilsynelatende små områdene man må forholde seg til. Kroppen min er jævlig klar for SimCity igjen, det har vært altfor mange år siden sist.

I mellomtiden. Sim City 2000, det var spillet sitt.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#4
Dette skal skaffes.

Og ja, 2000 var kongen på haugen.
 

TheNormalGeek

også kalt Anders
#6
TheNormalGeek på Origin her, skal lastes ned i natt så jeg kan komme hjem til en klar by (hvis ikke serverne knekker).
 

Lodin

Der Waaaah
#7
De kommer til å knekke.
Dagens protip få bli at om man havner i serverkø med nedtelling så er det bare jug. Den nedtellinga er hvor lenge det er til Origin automatisk prøver å logge på igjen. Kanseler det og prøv å gå inn på nytt.
 
#8
Dette skal lett skaffes, men må spille ferdig Tomb Raida ikveld! Når kommer spillet ut?

PS: Er så jævlig med!

PS2: NilooPiloo på orign!
 
#11
Jeg er Zhankzilla på Origin og kommer til å kjøpe dette i løpet av morgendagen.
 

TheNormalGeek

også kalt Anders
#12
Her er min første by fra min private region Prompington
Thephoros: Veldig mye highwealth og utdanning (Dette er 1t 30min gameplay)

Må nevne at de høyblokkene er Medium Density Highwealth som snart er High Density.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
Du kommer til å slite når den vulkanen der får utbrudd.

Men ja, merker jeg gleder meg litt egentlig.

Edit: Hva slags grafikkinnstillinger er det der?
 

TheNormalGeek

også kalt Anders
#14
Jeg bruker det myke filteret fordi det var midt på natten, men dette er alt på maks. Det blir bedre grafikk ettersom du har et filter på eller ei.

Edit: Vulkanutbrudd? Nei så realistisk er vi ikke..
 

Lodin

Der Waaaah
#15
Dumme spillen starta ikke tutorialen så jeg mekka Fisvika uten å ane hva i faen. Det gikk relativt greit, men jeg er ikke mye fornøyd. Tenkte å starte en ny by og da poppa tutorialen opp. Nå tror jeg at jeg vet hvordan man spiller. :p
Men så var det det å sende inviter og starte et game da. Finner ingen i spillet sin interne venneliste.
 

Lodin

Der Waaaah
#17
Hvilken jævla brødnisse designa systemet sånn? Finner jeg deg i det minste om jeg greier å logge på Vest 2 eller må du legges til som venn på nytt og være online samtidig?
Uansett prøver jeg å spille nå og det går såklart lukt åt helvete. Greide å komme inn på East 1 istad og da ble jeg tvunget til å starte tutorialen på nytt. Vel inni den vet spillet at jeg allerede har tatt den, men jeg kan ikke gjøre noe annet enn å pause og gå til hovedmenyen. Her får jeg såklart bare starte tutorialen.
Det var ihvertfall istad. Nå klarer jeg ikke finne serverne engang så kanskje EA har skrudd dem av.



E: Jeh, serverne er nede.
 

TheNormalGeek

også kalt Anders
#18
Du må ta tutorialen på hver eneste server du går på. Men hvis tutorialen ikke starter må du gå inn hvor du installerte simcity, så kjør SimcityRecovery.exe og du er tilbake igjen.
 
#19
Hadde tenkt å kjøpe dette samme dag så det kom ut. Men etter å ha lest så mye klaging om server problemer osv så kan jeg like så godt drøye det et par dager til de har fått ting på stell. Blir bare rage nå hvis jeg hiver meg inn i det og blir sparket ut av mitt eget jævla spill.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#20
Jeg hater at release av spill har blitt et jævla infrastrukturprosjekt. Det er dette jeg jobber med hver dag, vil ikke ha skytjenester inn i stua!!!!