Sim City: du får vann fra mitt Fiteria om jeg får horer fra ditt Vegas

Lodin

Der Waaaah
#21
Vel jeg har laga et kart på Europa V2 nå med noen tomter og sendt invite til TNG. Virker som det er servern vi spiller på, men om kartet er for lite eller de vil spille fra sitt kart er det bare hyle ut.
Og ja, dette eier når det først funker. Her er den startende gruvebyen min, Fislevika.

 

TheNormalGeek

også kalt Anders
#22
Jeg går inn og tar en by eller to når jeg kommer hjem om et par timer. Men Lodin, prøv å få noen av de mer sunne alternativene (Kloakk Behandling)
 

Lodin

Der Waaaah
#23
Først skal jeg bygge sjukehus siden en kis har brekt beinet og oppgradere alt generelt. planen er dog å kvitte meg med den greia som bare begraver dritten raskt. :p
 

Lodin

Der Waaaah
#26
TNG: Husker ikke hva den het, men nå ere Crackpot Islands og det er sju tomter.
Nilo: Du edita det inn etter at jeg så posten. Sikkert rett før du posta dette. :ras:

E: Om ikke TNG eller noen har no imot det så start et annet kart og invite meg. Denne byen er bugga så ingen huser stiger i verdi uansett hva jeg gjør. Vel er det ræva der, men ikke så ille. Ble og logga av og mista en masse progresjon. :penga:
 

Lodin

Der Waaaah
#28
Tror nesten det bare er å droppe invite pisset. Noen får mekke et kart og gjøre det åpent. Kalle det Spillegal Beibi eller no. Jeg er ihvertfall ferdig for i dag.

Og kan noen forklare dette her. Så godt som alle huser er på det nivået hvor det er rett før de går over til middelklasse, men det skjer ikke. Selv når de er rett ved shizz som parker eller den skolen.

 

Lodin

Der Waaaah
#30
Neger, jeg driter parker. Hu dama oppi hjørnet ga meg en quest hvor jeg skulle få hundre simmer til å besøke grøntområder og jeg runna den på dag en. Det må være en buggz.
 

TheNormalGeek

også kalt Anders
#31
Hvis du sjekker datakrtet for hvem som har størst sannsynlighet for å oppgradere så kan du se hvor folk som vil oppgradere bor og de som ikke er totalt fornøyde oppgraderer ikke før de er det.
 
#34
Hater meg selv for å prøve å spille dette første dagen... It are not happen!
 

Lodin

Der Waaaah
#35
Hvis du sjekker datakrtet for hvem som har størst sannsynlighet for å oppgradere så kan du se hvor folk som vil oppgradere bor og de som ikke er totalt fornøyde oppgraderer ikke før de er det.
Igjen, så godt som alle husa mine er maxa på første del av land value meteret og de er drithappy. Det må være en buggz i akkurat den byen.
Jeg fikk noen mellomklassehus i den første byen jeg mekka uten stress.
 
#36
Mekka game nå! "Spillgalnia" Sender invite til alle som er regga i tråden!
 
#37
Fikk startet tutorialen, men serverne streika. RAEG, selv om jeg så det kom.
 
#38
Tror jeg hadde heftig flax, fordi jeg kom inn på alt jeg ønsket og gamet i nesten 3-4 timer uten noe som helst problemer..... har jeg kjøpt samme spill som dere?
 

TheNormalGeek

også kalt Anders
#39
Jeg logga inn nå litt over Klokka 4, da var serverne stabile så forhåpentligvis blir de mer stabile utover dagens og helga også.
 

Lodin

Der Waaaah
#40
Nilo: hadde hjulpet om du sa hvilken server det var på.
Uansett har jeg nå mekka en åpen kart på Europe West 2 som heter SPILLEGAL BEIBI så slipper vi dette invite køddet. :ras: