Sim City: du får vann fra mitt Fiteria om jeg får horer fra ditt Vegas

Lodin

Der Waaaah
#46
Send meg invite og siden det virker stabilt nok nå til at vi kan være private.
Måtte gi opp byen jeg sendte invite til fordi landverdier som sagt var fastlåste.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#51
Bruk skolten, me har berre ein klode....lten.
 

Lodin

Der Waaaah
#52
Bygg byen din et sted hvor det ikke blåser fra min så er ikke forurensinga mi no problem. Deal with it. :smugdog:
 
#54
Økonomien til den første byen min gikk til helvete helt fra starten av, da jeg bygde dyre medium denisty-veier med to filer i rolige nabolag der det kjører en bil igjennom i minuttet. Jeg måtte selvfølgelig ta opp lån for å bygge et kullkraftverk sånn at innbyggerne kunne få strøm. Men lånet redda meg og jeg klarte utrolig nok å rette opp i saker, og folk er generelt glade nå. Uansett liker jeg hvor bra respons spillet gir deg på feilene du gjør, og det er ganske lett - ihvertfall i starten når byen ikke er så stor og omfattende - å se hva som trengs å rettes opp i.
 

TheNormalGeek

også kalt Anders
#55
Protip: Begynn med Dirtroads eller billige avenues for å mest mulige byggninger og du an lett planlegge.
Protip2: Hvis du skal ha avenues må du legge de ut før du begynner med soning for maks antall bygninger.
Protip3: Alle kryss stopper bilene et par sekunder eller mer, prøv å lage store og små rektangler og firkanter for best resultat.

Jeg ser sikkert en del av dere senere idag på "Spillegal Prompion"
 
#57
Siden EU VEST er opptatt lager jeg ny på EU ØST 3. "SPILLEGALNIA" sender invite til alle
 
#58
Sim city serverne er nede, prøver å koble til igjen. Jaja, får prøve en gang neste uke da.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#60
Vet ikke hva som skjedde. Skulle egentlig coppe Tomb Raider på steam, men plutselig sitter jeg her og laster ned Nettverkstrøbbel City isteden.

novaster på origin. Vil være med i spillgalnia!