Sim City: du får vann fra mitt Fiteria om jeg får horer fra ditt Vegas

Du må være på EU West 2 for å få dem. Nå hadde jeg ikke alle på lista mi når jeg skrev forrige post, men la til alle i første posten rett etterpå og sendte invitasjoner deretter. Men var ikke alle som dukket opp med en gang.

De ligger forøvrig i postikonet på hovedmenyen.
 

Lodin

Der Waaaah
Kommer vel ikke som noen stor overaskelse, men jeg syns spillet er mer gøy alene. Ikke at det er no galt med dere, men jeg liker utfordringen hvor jeg selv kan lage byer som komplimenterer hverandre. Enda mer fail av EA.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Kjære CockMcBalls, ordfører av Prompnes.

Jeg har store ambisjoner om å bygge et Arcology midt mellom byene Prompenheim, og Prompebakken. Dette vil komme hele vår region til gode, og vil føre til en flom av nye simmer som ønsker å bo, jobbe, shoppe og studere hos oss. Mine ambisjoner krever en del ressurser. Metal og alloy skal jeg fint klare å supplere selv, men vi trenger TVer. Mange TVer. 60000 faktisk.

Jeg håper du kan være med å bidra til å berike vår region, da jeg ser at Prompnes spesialiserer seg på elektronikk.
Gå til regionkartet, og naviger deg til "The Great Work Site". Klikk på den og velg suppler tver.

Med vennelig hilsen

Sheffield - Ordfører av Prompenheim og Prompebakken
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Jeg har store planer om å bygge flyplass i Prompebakken. Kanskje det hjelper? Hakke peiling.
Kanskje du kan sette igang bygging av internasjonal flyplass på en work site nær deg?

Edit: Hva er vitsen med å spille sammen da, hvis bare fire og fire byer kan trade med hverandre? Vi har jo mulighet til å bygge 16!

Hvordan sender man invite?