Sim City: du får vann fra mitt Fiteria om jeg får horer fra ditt Vegas

TheNormalGeek

også kalt Anders
#61
Spillegals SIMCITY server liste (Trengs mere oppdateringer):

Eier: TheNormalGeek
Server: EU VEST 2
Ledige plasser: 15/16
Beskrivelse: St. Spillegalikum er en flott region med nesten alt unlocket fra starten grunnet mitt harde arbeid, serveren har mye flatt men også en god del vann. Vi bruker mappet Titankløfta.

Kan alle som også har satt opp en server helst skrive en sånn her så vi får noe lett å navigere?
 

Novastrum

Feminist-elitist
#62
Slik går det når man ikke hører på fornuften sin. Har prøvd å få dritten til å kjøre i en time nå, og jeg får ikke endret språket uten å reinstallere faenskapet. Dette var foreløpig svært bortkastet tid og penger gitt.
 

Lodin

Der Waaaah
#63
Naj, nå spiller alle på SPILLEGAL BEIBI på EW2. Som jeg spådde er det håpløst med invitasjoner. Men nå er vi fem stykker der og det funker for faen. Nilo har såklart gjemt seg på andre sida av kartet.
 

Mako

Two-headed
#65
Får slenge meg på her. Heter av en eller annen grunn ClinderBox.
Guarg,, da var EW2 opptatt ja.. men det skal spilles igjen om noen timer/dager.
 

TheNormalGeek

også kalt Anders
#66
For de som er på regionen til Loddedin "SPILLEGAL BEIBI" eller min "St. Spillegalikum"
Mine byer har unlocket masse av stuffet for dere, så dere kan gjøre hva dere vil for det meste.


Bare hyggelig. -Anders
(Se så finner ikke Simcity-Serverne, kom som et sjokk på alle her)
 

TheNormalGeek

også kalt Anders
#68
Byggninger som Kloakkrensing - Større Helse/Politi/Brann-stasjoner- Universiteter etc..
Så dere kan alle fokusere på deres egne ting uten å plante en stor del av byen deres til å unlocke stuffet.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#69
Men er ikke litt av moroa å låse opp dette selv?
Also:
 

TheNormalGeek

også kalt Anders
#70
Selvfølgelig, men det som er unlocket for alle i regionen nå er ting som tar mye plass for å gjøre så man kan bruke all plassen til spesialisering.
 
#71
TNG: Jeg vil tippe de fleste her har lyst til å holde seg til én region. Jeg ser iallfall ikke poenget med å ha flere siden mye av underholdningen ligger i å følge med på utviklingen til byene, og da er det kjekt å ha alt samlet ett sted, i likhet med at vi bare har én SG-Minecraft server. Vil man ha flere byer er det ikke verre enn å claime en ny plass i samme region.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#72
Aha, skjønner. Jeg forblir noob til jeg kommer inn på serveren en gang i neste uke. Tombraider i mens. [sic]
 
#73
Faen så jævlig jeg hater dette server pisset. Orka ikke mer etter den ikke lagra siste play, så da gav jeg opp. Jeg setter opp ny map. Fant også ut at en ikke kan slette byen sin og starte på nytt, kjipt!

Jeg setter opp ny map på EUROPA WEST 3, din virker mye mye mer stabil enn EUROPA WEST 2. Alle kan seff bli med, men jeg sender invites.

Navnet er "SPILLEGALNIA"
 
#74
Europa West 3 er seff full, detta kan jeg ikke orke altså, hvis serverne skal bestemme når jeg får lov til å spille videre med byen min.

Må jeg også VIRKELIG spille gjennom tutorialen hver JÆVLA gang jeg logger meg på?
 

Lodin

Der Waaaah
#75
Nei, det er en bug når noe møffer og serverne ikke greier å fortelle spillet at du har tatt den allerede. Hender det funker å gå til hovedmenyen, ellers må man quitte.
 
#76
Jeg skal iallfall holde på med byen min i EW2 til den har vokst seg rik og svær. Bare hold ut noen dager så er det nok snart mye bedre. Idag virker det som det allerede er mye mer stabilt, men det kan kanskje fort snu senere i kveld når antall spillere som prøver å komme inn peaker.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#78
Det funka brillefint de timene jeg fikk i går ettermiddag iaffal. Er på samme kart som Lodin og Xtal.
 
#79
Har fått spilt en del nå og det har fungert veldig bra faktisk, klikka litt med industribyen min på EU Vest 2 Spillegal beibi.
 
#80

Fikk besøk av denna karen i går. Reaksjon min først: \o/



Han ødela allerede fire store hus ved å ankomme opp fra bakken, greit nok, relativt lite skade på byen hittil ... hva gjør han nå mon tro? Han er ihvertfall på vei mot noen vanntårn. That's right, bare fortsett i den retningen med de utrolig dyrebare vanntårnene.



:doh:Han tar seg god tid med å brenne litt plen. Er dette bare oppvarming før han går helt godzilla på ræva mi?



Et vanntårn nede. :qq:



Som monster med mål å ødelegge byer bruker han ikke tiden sin veldig pro... øh... destruktivt.



:ras:



Han bestemmer seg for å grave seg ned i søppelfyllinga for så å forsvinne, etter å ha rasert fire hus og et vanntårn. Dette kunne gått så uendelig mye verre. :p