Sim City: du får vann fra mitt Fiteria om jeg får horer fra ditt Vegas

TheNormalGeek

også kalt Anders
#81
Her er et par bilder fra de siste dagene:

Jordskjelv 1
Jordskjelv 2 (Nesten samme sted og akkurat samme tid!!!)
Hadde også Monster og Zombier, men glemte å ta bilder.


Nå venter jeg bare på en tornado og en meteor mot Altorasti
 

Jante

privileged CIS shitlord
#84
De fucka opp byen min, og nå launcher ikke spillet. Ikke noe borgermestring i natt altså.

:penga:
 
#86
Serverene knelte for første gang mens jeg spilte. Like så greit, har blitt gjerne litt mange timer i dag... (les: hele dagen)
 

TheNormalGeek

også kalt Anders
#87
Jeg har fått spillt Simcity i 29timer totalt og begynner å gå lei, jeg trenger cheetah speed for å få noe utvikling. Men har fått mye ut av spillet, har også kun prøvd å spesialisere med en bytype til nå.
 
#89
Sier ikke nei takk til gratis spill (selv om jeg har hatt minimalt med problemer med Sim City)
Så får vi nå se da hva vi får velge mellom. Kommer ikke på ett eneste bra EA spill som jeg ikke allerede eier.
 

Lodin

Der Waaaah
#90
Blir vel ikke de nyeste, men om jeg kan få Medal of Honor Warfighter skal jeg ikke klage.

Driver å spiller to byer på et privat kart for å se åssen samarbeidet faktisk fungerer. Fascinerende greier.
 
#91
Jeg kunne tenkt meg Battlefield 3. Har over 400+ timer i det på Xbox 360 men har egentlig alltid hatt lyst å spille det 64 player på PC. Problemet er bare at vi er veldig få som spiller på PC plattformen av venneflokken vår :(
 

Mako

Two-headed
#93
Prøvde å overta to forlatte byer på SPILLEGAL BEIBI osv, men ble nekta vekk fordi jeg ikke eier ting som var med å grunnlegge byen.. :ehm: Så jeg ga opp og grunnla regionen Kanto på EW2. Bare å joine de som føler for det.
 
#94
Føler vel at vi må sette i gang litt flere regioner her.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#95
Prøvde å overta to forlatte byer på SPILLEGAL BEIBI osv, men ble nekta vekk fordi jeg ikke eier ting som var med å grunnlegge byen.. :ehm: Så jeg ga opp og grunnla regionen Kanto på EW2. Bare å joine de som føler for det.
La merke til det der selv, og det er så bullshitt atte hjelp. Det står heller ikke hva man mangler, er det deluxe london pack?
 
#96
Når jeg prøver å ta over dem får jeg gjort det. men kapitalen er i minus og byen er tom.
Forøvrig så syntes jeg det er litt mongo at man ikke kan søke etter regioner?
 

Lodin

Der Waaaah
#97
Det som er kjipt er at man ikke bare kan slette byer. For å bli kvitt dem må man velge play fra hovedmenyen, merke kartet og trykke den røde X'en for å forlate kartet. Problemet med det er at alle byer man har der forsvinner da. Så tar det litt tid før forlatte byer forsvinner og noen andre kan ta over fra start.
Så ja, ikke bare bulldos byen din og overlat den med negativ pengesum, Nilo. :p
Og av DLCet er det fem pakker: Superhelt-greiene, tre bypakker og plumbobparken. Har man ikke dem og en av dem er brukt kan man ikke ta over en tomt
 

Novastrum

Feminist-elitist
#98
Men hvorfor står det ikke hvilken pakke man mangler? AKA Er utviklerne tilbakestående?!

Edit: jada, jeg vet at EA har gjort valget slik at man skal kjøpe alle pakkene som kommer av frykt for å ikke få sett på byene til alle man spiller med.