Siste spill du kjøpte

Bestilte Grand Theft Auto: San Andreas fra El-kjøp igår.
 
Tales of symphonia, metal gear solid og eternal darkness kjøpte jeg samtidig for ikke så lenge siden. Gamecube. Tales er konge, metal gear er konge og eternal darkness var OK så langt jeg har spilt.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
I går kjøpte jeg meg linkekabel til GBA og i dag kjøpte jeg meg Golden Sun: The Lost Age, så når jeg kommer hjem skal jeg linke saven min fra 1ern til 2ern!!! glær mæ!
 
warcraft II bnet edition :D

campaign på beyond the dark portal er faktisk vanskelig :blunk:
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Ja, det er fredag den 29/10 idag. De som ikke skjønner hvilket spill jeg har kjøpt ut ifra infoen i denne posten, fortjener ikke å vite det. Jeg trodde egentlig ikke at jeg kom til å kjøpe det, men hvem kan vel stå imot så mye hype?
 
siste jeg kjøpte trur jeg var.... *tenke*

Rock Manager...
ganske moro!!:D
 
GTA SA


Best game ever dude!!!
 
Half-Life 2 Bronze. Counter-Strike Source var like rått som jeg trodde. Ekstremt avhengihetsskapende. :)

Edit: Leste første post.

Counter-Strike Source. Kjøpte det på Steam (så klart). Grafikken er rå, gameplayet er rått, spillerene er desverre ofte dårlige tapere.
 
Star ocean: Till the end of time - www.play.com - £17.99
Likte toeren veldig godt, spesielt den kampbaserte realtime-slåssingen og den store friheten for å være et japansk rollespill. Jeg brukte vel godt over 100 timer på det, og jeg har fortsatt ikke gjort alt. Så dermed er jeg veldig spent på dette spillet. I tillegg har jeg hørt veldig mye positivt om kampsystemet og karakter utviklingen. Og så er jo ikke 10 forskjellige slutter og en 2 player-modus å forakte.
 
Kjøpte meg freedom fighters for en hundrings. ble meget positivt overrasket ettersom jeg ikke hadde noen forventninger til det spillet. men et meget bra spill som absolutt er verdt en hundrings.

fikk karakteren 9.3 hos gamespot ser jeg nå, å det er jo sjelden man ser en slik score hos dem.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ingen som fikk spill i julegave?

Ikke jeg heller.


Var innom Spider-Man og græbba med meg Transformers til PS2 brukt (etter anbefalning fra Shaddis), og Magical Drop til GBC for 99 kr. Magical Drop 3 hadde vært lykken å ha portabelt, men til 99 kroner …
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Jeg fikk Mario&Luigi Superstar Saga, Phantasy Star Collection til GBA.
Og Paper Mario 2 til GC. Siste spill jeg kjøpte var Beyond Godd & Evil p.g.a Gode kritikker (gamespot 8.3) og en relativt hendig pris.