Siste spill du kjøpte

Jeg fikk Tomb Raider: Angel of darknes... Spilte det litt, kom ikke lenger og la det i hylla. Kanskje jeg tar det fram en trist vinterdag. Grunnen til at jeg ikke kom lenger var pga. at jeg hadde lagret en plass der jeg ikke hadde en eneste sjanse til å overleve, og jeg gidder heller ikke å starte på nytt, pga. det helt talentløste kontrollsystemet...

bæææ? =D
 
Det siste var vel...

Viewtiful Joe|||Pris: 299kr|||Sted: Musikkverket|||Konsoll: PS2

Rent impulskjøp ettersom coveret var fint, og har hørt noen si det var bra. Og det var det vel egentlig. Ræva voice acting, og litt enkel historie. Det er også litt vansklig, men til gjengjeld for di dårligere tingene er det utrolige kampteknikker! Sinnsykt kult og kunne banke opp fiender i sakte og rask film, og utrolig mange kule comboes osv...

8/10

Half Life 2|||Pris: ?kr|||Sted: ?|||Konsoll: PC

Fikk dette til jul og var i ekstase! Gledet meg som en smule til og prøve det etter selskapet. Men med min bedritne flaks, og knotete data funket dette altså ikke. Har laget topic om det på "Teknisk" om noen lurer...

?/10
 
Det siste var vel...

Simpsons Hit&Run|||Pris: 299kr|||Sted: Spider-Man|||Konsoll: GC

Rent impulskjøp da jeg så at det var laget av Sierra og hadde hørt at den ene av Simpsons-spillene ikke var så verst så tok jeg en liten sjanse og det var ikke en tabbe, prisen å regne med. Første inntrykket var bra, men andre gangen jeg prøvde det så kræsja jeg med Homer's bil og det var ikke artig.

Spider-Man 2|||Pris: 599 kr|||Sted: Spider-Man|||Konsoll: GC

Første inntrykket var overveldende og med en irriterende tutorial, men tredje gangen prøvde jeg den for å demonstrere spillet for storebroren og Giid, det var artig. Begynte å få mer og mer til spindel-kastinga og diverse teknikker underveis. Artig med alle de plukkbare ekstra-sakene, som f.eks. Sky Scraper-sakene og Secrets-sakene og Bouy-sakene.

Fire Emblem|||Pris: 499(?) kr|||Sted: Spider-Man|||Konsoll: GBA

Hulla. Sjakka-lakka. Åj-boy. Ua. Wow. Ett strategispill med rollespill elementer. Bo-sjakka-la. Iha!! Kjempeartig.

Jeg kjøpte flere enn det, men jeg husker ikke disse.
 
Feel the Magic: XY/XX | $39.90 - 242 NOK | www.play-asia.com | Nintendo DS
Jess, fikk Feel the Magic kom på døra i dag. Har ikke prøvd det enda, men det ser bra ut og skal visstnok utnytte DS' touch-screen og ymse andre finesser til det maksimale.
 
Siste var nok GTA:SA en gang i november, så fikk jeg HL 2 til jul. Neste jeg kjøper er nok Killzone
 
Pikmin|||Pris: Byttet til meg|||Sted: Kjøpe/Selg/Bytte kategorien|||Konsoll: GC

Dette byttet gjorde jeg kun ved den grunnen at jeg hadde hørt masse gode ting om Pikmin. Tok jeg riktig? Ja!
Pikmin er et utrolig originalt og morsomt spill, og det er et sånt spill du går rundt og tenker på uansett hva du driver med hvis du først har spilt det noen timer.

Ulempen må vel være at alt går på tid. Jeg veit det hadde blitt utrolig lett om det ikke gikk på tid, men jeg liker ikke sånn tid... :p

Uansett, knall spill!

9/10
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
The Legend of Zelda: The Minish Cap(GBA)



Ah, det er herlig. Et GBA-eventyr med Link i hovedrollen, der han har en snakkende fuglelue og krympes til tommelfingerstørrelse for quests i miniatyrform? Ja takk. Foruten et ganske godt og straight forward, dog noe lett Zeldaspill, byr det på fin og nynnbar musikk med mange kjente themes fra tidligere spill og en pixelgrafikk som ikke er annet enn nydelig. Jeg elsker dette spillet. :)
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Brukte et gavekort jeg fikk til jul for å kjøpe meg Paper Mario: The Thousand Year Door. Så nå er det bare å henge i og klare Metroid Prime 2.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Gratulerer! Paper Mario 2 er herlig. Helt fantastisk. Et av årets beste spill etter min mening.

Variabel: Er det han duden i Linkin Park du har i avataren din? Mike Shonan.. Schablong... Mike? :p
 

epp

firm and correct
Siste spillet jeg kjøpte var: Naruto: Gekitou Ninja Taisen! 3 med Freeloader og 1 stk. Orange Org. håndkontroller Naruto-style :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
Bestilte Mario 64 DS for et par uker siden. Nå må det bare kommer snaaart...
 
Jeg har faktisk ikke kjøpt et nytt spill siden jeg kjøpte halo2 special edition den 11. november, jeg er kjempefornøyd med spillet og spiller det ofte på Live.

!!
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Egle@05.01.2005, 18.11
Bestilte nylig Resident Evil: Outbreak fra play.com. Vet at det ikke skal være så voldsomt, men når det kun koster 14.99£ så kunne jeg ikke dy meg.
158634​
"Ikke så voldsomt" var en, æh, voldsom underdrivelse. Det er det dårligste spillet i RE-serien, og det sier litt, antar jeg. Den europeiske utgaven er dessuten mer eller mindre meningsløs siden den mangler onlinefunksjonen hele spillet er bygd opp rundt ... Men det er moro i noen timer, da. :)
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Takk, Egle. Nå har jeg også bestilt RE: Outbreak. Siden det nå engang var så billig. Dessuten fikk det en ok anmeldelse på Consolevania («It's crap, but I still like it»).

Mottok Godzilla: Save the Earth nylig. Ganske fett spill, selv om det nok ikke er noe en typisk slåssespillfantast ville likt. Siden monstrene er så store og trege er det mest mash-mash-mash og håpe at de gjør noe nyttig. Minigamene trekker også litt ned, siden Pipeline av en eller annen grunn endrer kontrolloppsettet i dem. (Og jeg er sikker på at datamaskinen jukser i basketball-spillet!)
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Har kjøpt følgende tre spill nylig:

* Medievil
* Resident Evil Director's Cut
* Metal Gear Solid

Alle til PSX, ja.