Siste spill du kjøpte

Ninja Gaiden til Xbox! Kjøpte det på Elkjøp for 500 kr! Skikkelig bra spel! Grafikk, lyd, gameplay og alt annet er perfekt utført i dette spelet. Ingen tvil om det! Storerbror'n er allereie kommet til kapittel 12, mens eg forsatt tusler rundt på kapittel 8. :p
Og sjøl det er frykteleg vanskelig er det likevel veldig bra (Bare ikkje når det blir frustrerende vanskelig)! :tommelopp:

SHDR

Gullmedlem
Unreal Tournament 2004 til PC, 300 kr. på Free Record Shop Egertorget.

Det er meget knall. Zonespill fra helvete, etter bare noen sekunder ser jeg ikke brettene lenger og hjertet dunker som en tromme mens jeg slakter og slakter og slakter uten egentlig å fokusere på annet enn det øyeblikkelige spill. Det kaller jeg god underholdning.

Ikke spesielt mange utfordrende servere som jeg har funnet hittil. Jeg og Novastrum pwnet ganske greit da vi spilte i går ... Jeg trenger mer enn to-tre flinke spillere på hver server!

hmm....tror det siste spillet jeg kjøpte var Prince of Persia til ps2 på Musikkverket.
Veldig bra spill forresten! :tommelopp:

I dag var eg paa EBgames og kjopte meg Final Fantasy Origins (factory sealed :D) og Chrono Cross (Greatest Hits) Begge er NTSC, saa no maa eg heim aa chippe Playstationen min eller kjope ein NTSC-Playstation.

kjøpte Champs of norrath night fire og splinter cell PT samtiding for noen uker siden

neste innkjøp blir nok Hitman: contracts(PC), Thief: deadly shadows(PC) og CSI: dark motives(PC)

siste spill jeg kjøpte var kingdom hearts tror jeg.. for sånn, ett år siden eller noe.. XD jeg låner heller spill med folk.

Lodin

Der Waaaah
Av en eller annen grunn fant jeg ut at det ville være lurt å kjøpe Disgaea for litt siden. Er ennå ikke sikker på hvorfor jeg gidder å sitte her å spille det, men det lar meg i det minste power-cheese så til de grader og storyen er relativt underholdende. Regner med at jeg kommer til sitte med det en del framover i sommer.

Kjøpte Blitzkrieg i går... :forelsket:

Metropolis Street Racer og Daytona USA 2001.
Og ja : det sugne monkey-ball spillet som følger med i Happy Meal.

i går kjøpte jeg Morrowind Bloodmoon Expansion på QXL for 60,- kr (+porto)... har ikke fått det enda seff, men Morrowind er sjef så tipper det er bra...

siste spill jeg kjøpte som jeg har spilt var 2 spill fra gamesmix. Operation flashpoint game of the year edition og heroes of might and magic shadow of death, heroes III fulgte med å det var mest derfor jeg kjøpte det for jeg har lenge prøvd å fått tak på heroes III. vel begge disse 2 kostet meg 286,- Kr...

hadde aldri prøvd Operation flashpoint tidligere men han hadde hørt mye bra å jeg kan med hånden på hjertet si at det er faktisk ikke så verst. litt utdatert kansje, men fremdeles høyst spillbart...