Siste spill du kjøpte

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Jau, var innom Gamestop da jeg var i Seattle, og det ble innhandlet fölgende GBA-titler:

Metroid Fusion
Warioware
Megaman Zero 3
Megaman Battle Network 5: team colonel
Boktai: The sun is in your hand
Boktai 2
Megaman V(nå har jeg MM1-5, weeee!)
 
Fikk kjøpt Starfox Assault over en handel her.
Nå har jeg ikke fått spilt det altfor mye, men Arwing sekvensene virker gode, og Lylatwars var jo som kjent fantastiskt.
 
Det siste spillet jeg har kjøpt, kjøpte jeg fordi jeg hadde det på dataen. Også finner jeg ikke igjen cd'en til det. Så jeg kjøpte meg det på nytt :p Det er Warcraft 3 Og Warcraft 3 Frozen Throne.
Synes det er et veldig bra strategi spill. Liker å spille det. Historien er bra, og det er veldig bra å få med seg historien derifra, når man spiller WoW. Da skjønner man litt mer også. Jeg kjøpte det på Spiderman på Buskerud Storsenter, i krokstadelva. Handler endel der. Så dem veit hvem jeg er når eg går inn der :p Det gjør dem også på Spiderman i Drammen. Fint det da. Men prisen var vel rundt 250 til 300, får begge spillene til sammen.
 

epp

firm and correct
Jeg kjøpte Nintendogs (DS) på lørdagen :) Fikk ikke spilt mest i helgen, men dette lover bra.
 
Kjøpte meg Advance Wars: Dual Strike, mest for å ha noe å drive med på en busstur til Oslo... Sliter noe helt fryktelig emd mission 20, som jeg mistenker er den siste. Har prøvd 5 ganger eller noe! Har vært fristet til å dryle DS-en i veggen flere ganger...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er ikke siste. Og bare vent, nummer 21 er mye verre. ;)
 
* Malic :blunk:

Trudde det var et greit eventyr-spill,
men var alt for simpelt...


Så nå har søstra mi og bror min noe å spille på når de kommer.
 
Jeg kjøpte Suikoden!! Jippi! Jeg fikk det til slutt. Kan ikke vente til jeg får det i posten :ler:
 
Kjøpte WoW i går. Funket ikke på PC-en min, eller; det funket, bare veldig dårlig.
Så skal kjøpe nytt skjermkort de nærmeste dagene og få fart på greiene.

Har på følelsen at jeg kommer til å hate det tilsynelatende kjipe gameplayet, men jeg undertrykker helt sikkert de følelsene så fort jeg blir blendet av de store utforskningsmulighetene.
 
Kjøpte SSX on tour i overigår. Er alle banene virkelig åpne fra begynnelsen? syntes de var skammelig få og ensformige.... Ellers er det jo greit. Kjører snowboard selv og har alltid sverget til det, men må innrømme at ski var mye kulere på ssx :p
 
Osu! Tatakae! Ouendan
Plattform: Nintendo DS | Versjon: Japansk | Butikk: Play-Asia | Pris: US $48.90 (+ frakt US $2.80)
Et utrolig sært, men fengende rytme-spill som høyst sannsynlig kun lanseres i Japan (for øyeblikket er det i hvert fall kun ute i Japan). Har vel sittet å spilt det i litt over 1 time nå, og det er ganske vanskelig, men utrolig moro. Musikken er litt opp og ned - til tider masete, til tider fengende. Men en ting er sikkert, og det er at musikken passer perfekt til de sære anime/manga-sekvensene (ønsker jeg å tro - alt er så sært for min del uansett). Det er litt vanskelig å få med seg historien da filmsekvensene er ganske kaotiske, og all tekst er selvfølgelig japansk ... Men man får nok et lite bilde av det hele etter hvert. Spillet er egentlig ganske så importvennlig hvis du ikke bryr deg så mye om handlingen i de ulike låtene, men det kan være lurt å finne seg en oversettelses-guide på GameFaqs for å forstå menyene (eller man kan alltids bare prøve seg fram). Anbefaler å lese denne anmeldelsen, og ta en titt på videon der. Da får man et inntrykk av hvordan det er.
 
Det siste spillet jeg kjøpte var Ape Academy til PSP. Ganske morsomt, med over 40 minigames... Kult å spille hvis du skal en kjapp tur, eks. på bussen i 5 minutter, eller sitte på dass(yuck!), men uansett, syns jeg spillet er bra!
 
var nok tony hawks american wasteland.
kjøper smackdown vs raw 2006 i morra :D
 
Jeg tok litt av for ikke så altfor lenge siden og kjøpte ikke mindre enn 17 Spilltitler til PC. Kom over en drøss med tilbud jeg bare ikke kunne motstå,

Her har vi de:
  • The Elder Scrolls III: Morrowind (Game of the Year Edition)
    Warcraft III: Reign of Chaos
    Warcraft III: The Frozen Throne
    Republic: The Revolution
    Singles: Flirt up your Life
    XIII
    Warcraft II: Battle.net Edition
    Monopoly
    Pirates of the Caribbean
    Warhammer 40 000: Dawn of War
    Gangland
    Dungeon Siege
    Everquest II (inkl org spill og Desert of Flame exp pack)
    Gothic II
    Vampire the Masquerade: Bloodlines
    Mafia
    Far Cry
Kjøpte alt til den nette sum av 1251 kr og 95 øre
Butikkene jeg handlet hos var Gamezone.no, Playx.no og Play.com. Alle butikkene leverte varene ikjapt og rimelig. Meget fornøyd med samtlige. ^_^
 
Jeg skulle møte en kompis i Sandnes idag. Som vanlig, bruker han et hav av tid på å stikke hjemom med skolesakene. I mellomtiden pløyet jeg gjennom de to lokale bruktsjappene (Gauken og RecordWorld). Kjøpte tre cder, en dvd og God Of War. Alt til den nette sum av 379 kroner.
Spillet har jeg enda ikke testet, og kommer nok ikke til å teste det før jeg får spilt igjennom Prince Of Persia Warrior Within. Vil ikke spille GoW først, om Warrior Within (som er i samme sjanger ca) er mye dårligere.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Særlig Playx har noen voldsomme tilbud, ser jeg ... Er det danske utgaver av spill man får hvis man bestiller derfra?

EDIT: Spørsmål til Frenzy, altså.