Siste spill du kjøpte

Det er en stund siden jeg skrev her, så jeg kan sikkert samle de jeg kommer på i en liste og skrive litt om dem.

Castlevania: Dawn of Sorrow
Jeg hadde akkurat fått meg en flunkende ny DS (på grunn av Kirby, som den Kirby-hora jeg er) og stipendet hvilte på kontoen min. Så, på lanseringsdagen, så jeg Dawn of Sorrow stående i hylla på Spiderman. Jeg ble ganske sjokkert, jeg trodde spillet skulle komme en uke senere, men der var det. Jeg nølte ikke et sekund, og det angrer jeg ikke på. Det er det beste Castlevania-spillet! Soul-systemet er videreutviklet fra Aria of Sorrow, man kan bruke sjeler til å mekke de råeste våpnene jeg noengang har sett i et Castlevania-spill. Slottet man utforsker er detaljrikt og stort, og grafikken er lekker. Også har man jo også Julius Mode, som er en tribute til Castlevania III, og øker spilletiden drastisk. Hvis du har en DS, men ikke dette spillet - KJØP! KJØP! KJØP! KJØP! KJØP!

Castlevania: Harmony of Dissonance og Aria of Sorrow
Jeg var utrolig heldig! Jeg fant begge disse på QXL til en hundrings pr. stk.! Komplett! For de som ikke vet det, så er disse to spillene forferdelig vanskelige å få tak i - Konami følte for å bare distribuere noen få kopier. Harmony of Dissonance var ikke det helt store, men underholdende nok til at jeg gadd å runde det, Aria of Sorrow derimot, var fantastisk. Ikke like bra som Dawn of Sorrow og Symphony of the Night, men tett innpå.

Mario Kart DS
Enda et impulskjøp jeg ikke angrer på. Jeg hadde tenkt å kjøpe det etter jul, tilfelle jeg fikk det da (noe jeg også hadde gjort hvis jeg ikke hadde sagt til søstera mi at jeg hadde kjøpt det). Selvom jeg ikke anser det som det beste DS-spillet, er det fortsatt fantastisk, og en finfin introduksjon for Nintendo Wi-Fi. Hvem elsker vel ikke Mario Kart?

Metroid Prime
Dette spillet er så forbanna elskbart! Jeg lånte det av en venn av meg for 1-2 år siden, og har hatt lyst på det siden, men det har desverre blitt nedprioritert. Det er vel det eneste konsoll-FPS-spillet jeg takler å spille (og MP2, selvfølgelig). Fantastiske omgivelser, flotte bosskamper, deilig musikk, scan-visiret, loggene ... <3

Nå tror jeg ikke det er mer ... Jeg er fattig. :(
 
<div class='quotemain'>
<div class='quotemain'>
"Du, hva skal prisen på de plaistasjon spillene egentlig være? Det er sånn sølvkover, med en slaks rar gul kattebamse frempå, med stor pistol og en råbbåt. Heter Rætsjetklænk eller no'. Ok, ja. Må få fikset den prisen da!"
[/b]
Gul kattebamse! :D


Selv plukka jeg opp Fear Effect for 55 kroner på bruktsjappa her om dagen. Et firediscer langt PSX-spill med skyting og slikt, blir vel ikke bedre enn det? Ikke testa det enda da superspillet Broken Sword The Sleeping Dragon tar opp all tida mi, men har hørt gromme saker om det.
[/b][/quote]


Mener å huske at FE hadde noen heite lesbe-scener eller var det FE2
[/b][/quote]
Tror det var toern ja. Selv om dette spillet også skal være riktig så HAWT. Men det vet jeg egentlig ikke enda, lillebror har stukket av med PS2en min.
 
Jeg plukket med meg Another Code: Dual Memories idag.

Det første som slo meg var hvor jævla deilig det var å se en gjennoppliving av den gode, gamle Point&Click-sjangeren. Litt nostalgi fra de gamle dager, flotte tegninger (og det at Ashley er så nusselig når du gir henne snop), kreative gåter, deilig stemning og finfint driv i historien, fikk meg hekta. Jeg har spilt det i hele dag - gikk netopp igjennom det. Det var dog litt for kort, jeg brukte bare ca. seks timer på det ...


Men til tross for spilletiden er det absolutt verdt pengene, og garantert noe jeg kommer til å stappe i DS-en senere en gang.
 
Så på king kong filmen på onsdag, og bestemte meg for å kjøpe King Kong til x360, så det gjorde jeg idag.

Vledig pen grafikk, virker som følger historien ganske mye.
 
Er en stund siden jeg har svart her, men de siste spillene jeg kjøpte er Perfect Dark Zero og Project Gotham Racing 3 til Xbox 360. Kjøpte begge på launchen. Er kjempefornøyd med begge spillene.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg kjøpte meg Dancing Stage: Mario Mix. Det viser seg at jeg faktisk har rytme og.

«Can I call you a dancing MASTER?!!»
 
Kjøpte meg Megaman Battle Network 5:DS
her for litt siden. Var egentlig ikke på utkikk etter nytt spill,
men så de hadde fått inn spillet på import på spiderman, så jeg
og min gode kamerat Ole bestemte oss for å kjøpe oss det begge to.
Ikke noe spesielt eller nytt, men et knall spill for de som liker battle network-serien.
 
Plukket med meg Timesplitters 3 til 5£ fra play.com for noen timer side
 
Condemned
 
Etter av å ha blitt overbevist av Alex og Nicholas, bestilte jeg i går Halo 2. Gleder meg svært mye til å prøve det over Xbox Live.
Det kostet kun 149kr (frakt inkludert i prisen) på BestShop.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Yay! Var oppe på Spider-Man i lunsjpausen og kjøpte meg We :forelsket: Katamari. Bytta inn Shadow of Memories, Tekken Tag Tournament, og BloodRayne for å få litt rabatt. :p

Meget fint cover på spillet!



Både forsida og baksida er tegnet med fargestift, og manualen er bare helt fantastisk. XD
 
Er det orginal musikk sporet med eller har spillet blitt velsignet med EA trax :?:



EDIT: plukket med Kingdom Hearts platinum for 9£ fra play for 5 minutter siden
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kjøpte meg godeste Mario & Luigi - Partners In Time til DS-en i dag. Så langt virker det veldig som Mario & Luigi - Superstar Saga, bare større, bedre og morsommere. Og det liker jeg.

BACK TO ADVENTURE!
 
D

Deleted member 91

Gjest
Yay! Var oppe på Spider-Man i lunsjpausen og kjøpte meg We :forelsket: Katamari. Bytta inn Shadow of Memories, Tekken Tag Tournament, og BloodRayne for å få litt rabatt. :p

Meget fint cover på spillet!



Både forsida og baksida er tegnet med fargestift, og manualen er bare helt fantastisk. XD
[/b]
Hell yeah booooyyyy?!??!?!

Kjøpte det for 349,- på Free Record Shop tidligere idag, og sitter og nyter galskapen med en kamerat nå. Bestilte også Splinter Cell: Chaos Theory på play.com for hele £9.99.
 
Var det ps2 versjonen du bestilte av SC:CT så er den (hold på hatten) full av teite bugs som hindrer deg i å komme forbi det nord-koreanske missil bunker brettet :(
 
Bestilte meg Osu! Tatakae! Ouendan og Partners in Time sammen med ny Stylus fra Play-asia for en ukes tid siden. I går fikk jeg beskjed om at pakken var kommet, og kjempet meg ned til posthuset for å få ut faenskapen. Men neida. Pakken var ikke frigitt fra tollen enda, så jeg fikk beskjed om å komme inn dagen etter. Da jeg idag kom ned viste det seg at pakken var bestilt i broren min sitt navn, (Fra min tid i grønt) og at jeg ikke kunne hente ut pakken med mindre jeg hadde med fullmakt fra han. Problemet er bare at broren min bor på internat for tiden, og det er særdeles tvilsom om han kommer hjem denne helgen. Da jeg prøvde å forklare dette til ekspeditrisen, og pekte på at jeg delte etternavn med denne ukjente fyren de mistenkte jeg hadde besøkt postkassa til, fikk jeg beskjed at rutinene på dette området var meget strenge, og at de hadde regler å følge som gikk på tvers av sunn fornuft. Siden hun ikke kjente meg var det særdeles lite hun kunne gjøre, og selv om hun kjente meg, ville det nok være bortimot umulig å gi meg den pakken. Så hentet hun en arbeidskollega, slik at hun hadde noen som kunne stå å nikke samtykkende til hennes stotrende forsøk på å være en dyktig postansatt i bakgrunnen, mens jeg skjelte henne ut etter alle kunstens regler.

Jeg grep etter Lugeren, men den lå hjemme for dagen, og jeg så meg tvunget til å forlate stedet. Med uforrettet sak.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Urk. Jeg husker jeg hadde nøyaktig samme problem når jeg bestilte Eurogamer Edition av Alien Hominid ifjor. Pakken sto i min mors navn, ettersom det var hennes kort jeg brukte, så når jeg hutret bort til postkontoret fikk jeg vite at jeg ikke kunne hente den jævla pakken, til tross for at vi delte etternavn. Det morsomme her var jo at min mor på den tid var på ferie i Spania og ikke skulle komme hjem før om 2 uker - noe som gjorde det fysisk umulig for pakken å bli hentet før den ble sendt tilbake. Heldigvis var en av de postansatte klar over at "regler er til for å brytes", så jeg fikk nå hentet pakken alikevel. Men ja, kinkig situasjon.

Ak74u: Det var Xbox-versjonen jeg bestilte, men hensikt å spille multiplayer med some of SG's finest over Live. Jeg har hørt de nedlastbare brettene har skapt visse problemer når spilt på 360, men ettersom ingen av brettene er nødvendige for å kunne spille det, skal jeg nok drøye nedlastningen av dem til etter en patch som fikser problemer er gitt ut.
 
Jeg har aldri opplevd det samme problemet som dere, selv om min mor og far har hentet toll-pakker for meg som står i mitt navn. Men greien er nok at mitt lokale postkontor ikke akkurat er forskrekkelig stort (kombinert konditori og postkontor) med tre ansatte, og at jeg i tillegg er litt for ofte innom det postkontoret.