Siste spill du kjøpte

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Siden Narvesen snart skal legge ned RAM & ROM-delen, stakk jeg innom for å kikke etter nedprisede spill, og da hovedsaklig Devil May Cry.

DMC fant jeg ikke, men jeg plukket med meg både Jak & Daxter (Platinum) og Virtua Fighter 4: Evolution til 199,- per stk.


Redigert:
Førsteinntrykket mitt av Jak & Daxter var ikke bra. Grafikken er temmelig dårlig i forhold til Ratchet & Clank, musikken er dårligere, og Jak har ingen personlighet! Dessuten fant jeg flere feil i spilldesignen; klipper som det ser ut som man kan klatre, store hull man ikke kan gå gjennom, og overflater som man burde kunne stå oppå. Men J&D støtter 16:9-TV-er, hvilket R&C ikke gjør (ikke nr 1 iallefall). Pluss for det. Dessuten er «bare en til powercell før jeg avslutter»-feelingen absolutt til stede. Har nå samlet alle Scout Flies, Precursor Orbs, og Powercells fram til Rock Village. Go me!

Spilte en runde Very Easy arcade-mode med Akira i Virtua Fighter 4E … og likevel fikk jeg Game Over. Da er det noe galt. Ok, jeg bommet konstant på blokkeknappen, som burde vært på en L-knapp, men det kan fikses på. Og er det ikke meningen at man skal kunne gå til siden og angripe uten at fyren hopper? Bakoverdodge funka også dårlig, for det virker som man slåss i sirup. Og motstanderne bruker ofte teite triks som å dra deg i armen når du slår mot dem? Huh?

Når et slåssespill ikke er morsomt første gang man prøver det, er det ingenting å satse på. Antar jeg bytter dette i Devil May Cry på Spider-Man om ikke altfor lenge. Eller hvis jeg ikke finner det, Tekken 4. ;)
 
Siste spillet jeg kjøpte var Tony Hawk underground.Ganske unnderholdene. Er lei det nå da. Går lixsom litt fort lei det spillet.(av en eller annen grunn)+Det er alt for enkelt.. :tommelned:
 
Den amerikanske versjonen av Tales of Symphonia. 318 kroner på dvdboxoffice.com. Spillet er rimelig kult foreløpig, har bare spillt åtte timer eller noe i den dur. Kule kamper og stilig grafikk. Litt dårlig voiceacting, men.
 

epp

firm and correct
Siste spillet som jeg kjøpte er Nes Classics for GBA - The Legend of Zelda (249,-)
 
Opprinnelig skrevet av Lodin@25.07.2004, 00.41
Hurra for Spiderman 2 til Xbox. Skulle kunne klare å distrahere meg i en stund framover.
78449​
Jeg runda PC versjonen på 2 dager :p

Skikkelig skuffende. Bra at jeg ikke faktisk betalte for det.
 
Ninja Gaiden
Kjøpt: Elkjøp Sandvika
Pris: 499,- norske kroner.

Har ventet lenge på det spillet og jeg synes det infrir, til de grader.
Det er en stund siden jeg spilte det, kom til chapter 5, rett før bossen.
Synes spillet var blitt vanskelig. Har nå tatt spillet opp igjen for enda
en runde.
 
XIII til Ps2.

Har hatt mye glede av det siden jeg kjøpte det for et par uker siden.
 
Opprinnelig skrevet av Alucard@25.07.2004, 15.51
Pris: 499,- norske kroner.
78641​
Jeg må bare påpeke at ",-" er betegnelsen for kroner, akuratt som $ er for dollar, og £ er for pund. Så det du skrev der ble visst "499 kroner norske kroner."
 
Opprinnelig skrevet av eXploSer+26.07.2004, 19.51-->
<!--QuoteBegin-Alucard
@25.07.2004, 15.51
Pris: 499,- norske kroner.
78641​
Jeg må bare påpeke at ",-" er betegnelsen for kroner, akuratt som $ er for dollar, og £ er for pund. Så det du skrev der ble visst "499 kroner norske kroner."
79246​
[/b]
Din gneldrete lille bikkje.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Opprinnelig skrevet av eXploSer+26.07.2004, 20.51-->
<!--QuoteBegin-Alucard
@25.07.2004, 15.51
Pris: 499,- norske kroner.
78641​
Jeg må bare påpeke at ",-" er betegnelsen for kroner, akuratt som $ er for dollar, og £ er for pund. Så det du skrev der ble visst "499 kroner norske kroner."
79246​
[/b]
Din lille tosk, det har ingenting med norske kroner å gjøre. Det betyr 499 kroner og null øre.
 
Hehe, ro deg ned. Du har rett og han tar feil. ,- er ikke noe betegnelse for noe som helst annet en "komma null". Eneste betegnelsen for norske kroner er NOK, og det vil da stå NOK499,-

Når det gjelder siste spillet jeg kjøpte så var det Soul Calibur II, for hele kroner 199,-.
 
Opprinnelig skrevet av LripTip+25.07.2004, 16.45-->
<!--QuoteBegin-Lodin
@25.07.2004, 00.41
Hurra for Spiderman 2 til Xbox. Skulle kunne klare å distrahere meg i en stund framover.
78449​
Jeg runda PC versjonen på 2 dager :p

Skikkelig skuffende. Bra at jeg ikke faktisk betalte for det.
78638​
[/b]
Er du klar over at PC og konsoll versjonen er to fullstendig forskjellige spill?

Det siste jeg kjøpte var Metal Gear Solid: Special Missions og Silent Hill 1. Kjøpte dem sammen med en PSX og noe annet ekstra utstyr for 500 kr. Var med en del andre spill også, men ikke noe som er verdt å nevne.