Siste spill du kjøpte

Marvel vs. Capcom
Plattform: Dreamcast | Versjon: PAL | Butikk: Visanta (Gran Canaria) | Pris: Ca. €20-25
Kun spilt det i 10-15 minutter. Men så langt må jeg si det er utrolig artig. Gleder meg til å få spilt det mer, og det også i multiplayer.

Apocalypse
Plattform: PlayStation | Versjon: PAL | Butikk: Visanta (Gran Canaria) | Pris: Ca. €20-25
Et artig action-spill med Bruce Willis i hovedrollen. Hadde det før, men solgte det. Fikk øye på det nå, og kjøpte det fordi jeg husket at det var ganske så underholdene. Har spilt Level 1, og det er fortsatt underholdene.

Metal Slug X
Plattform: PlayStation | Versjon: PAL | Butikk: Husker ikke navnet | Pris: €29.90
Har ikke testa det enda.

Stunt Race FX
Plattform: SNES | Versjon: PAL | Butikk: Visanta (Gran Canaria) | Pris: Ca. €55 (inkl. SNES m/ kabler)
Spillet følgte med en SNES jeg kjøpte. Har kun testa det i et par minutter, og husker ikke stort fra det (annet enn at det var et slags bilspill).

NES Classics: Ice Climber
Plattform: GameBoy Advance | Versjon: Europeisk | Butikk: Husker ikke navnet | Pris: Ca. €18
Et artig spill.

Harvest Moon: A Wonderfull Life
Nintendo Gamecube

Et genialt "sløs bort en hel dag" spill. Det finnes alltid noe å gjøre. F.eks. melke kyr, høste frukt og grønnsaker, bli venner med landsby boerene, skaffe deg ei kone osv. kan bli langdrygt etter ei stund.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ye.

Var innom Spider'n og kjøpte meg Devil May Cry i Platinum. Teite Spider-Man tar vanligvis 250 for en brukt Platinum-tittel:)tommelned:), men jeg fant en kopi med et ødelagt cover for 200.

Siste spillet jeg kjøpte var Tales of Symphonia til GameCube. Og det er det beste kjøpet jeg har gjort siden Metal Gear Solid: The Twin Snakes.

Tales of Symphonia
Plattform: GameCube | Versjon: NTSC U/C | Butikk: DVDBoxOffice | Pris: $62.95 CAD
Hm. Jeg vet ikke om jeg ville gått for langt om jeg sa det samme som Neptun; at Tales of Symphonia er det beste kjøpet jeg har gjort siden Metal Gear Solid: The Twin Snakes. Ser jeg bort ifra kjøpet av Marvel vs. Capcom og den helt nye SNES-en jeg kjøpte, så er det vel mest sannsynlig det. Tales of Symphonia er utrolig fengende.

Det siste spillet jeg kjøpte, var UT2004 på Telehuset for 499,-.
UT2004 er et utmerket multiplayer spill, og Singleplayer delen er også utrolig bra. :gevær:

Knights of the Old Republic. Jævlig bra rollespill i Star Wars universet.

Jak 2 Kjøpte den av en venninne for 200 kronasjer
Har utviklet seg endel fra enern. En svar feit by (ala GTA3/VC) og kose seg med hvor man tar oppdrag for folk. Noe negativt er at det ikke går ann å forandre på kontroll-konfigurasjonen (som er blæææh etter man har spilt Ratchet and Clank 1/2). Ellers er det lille jeg har prøvd av det hittil ganske underholdende, masse plattforming og fine omgivelser.

Ratchet and Clank 2 Kjøpte den av blackscorpion her på forumet
Dette er mer av det samme som enern, men det er ikke noe negativt med tanke på at enern var rimelig fantastisk. Nytt til dette spillet er et RPG-element som gjør at våpen og liv oppgraderes etter hvert som man spiller. PS2'ens (og muligens hele next-gens) aller beste plattformspill. Banker Jak-spilla ned i støvlene.

Final Fantasy VIII (Platinum) Kjøpte det, ilikhet med niern, for en hundrings av ei venninne
Har ikke fått prøvd det enda.

Final Fantasy IX
Har ikke fått prøvd dette heller enda. Er veldig fornøyd med prisen på dette kjøpet.

Xenogears (Greatest Hits) Kjøpte den på eBay for en drøy hundrings
Er forseglet og jeg har ikke en modda PSOne for øyeblikket så derfor har jeg ikke fått prøvd det. Er også veldig fornøyd med prisen på spillet.

D

Deleted member 91

Gjest
Je, byttet inn noen fler gamle spill i Red Dead Revolver på EBGames her om dagen.

Kjøpte meg en brukt xbox her om dagen med Halo, jetset spillet, eller hva det heter, og det som fulgte med på samme cd som jetset spillet.

Resident Evil Code: Veronica

Selvfølgelig er det bra, hvilket Resi spill er ikke det?? Jeg syns dog det ikke er bedre enn Re:make, som er det beste i serien.( Det blir selvfølgelig overgått av RE4)

Kjøpte kingdom hearts til lillesøster i bursdagsgave.
Ender med at jeg må spille mesteparten for henne.. he he
(det var en liten egoistisk tanke bak det kjøpet) :D

Terje

mostly harmless
Castlevania - PS2

Et helt greit action-plattform spill. Litt skuffende som castlevania spill, det er absolutt ikke noen Symphony of the Night dette her, men et dugandes spill likevel. Grafikken er bra, lyd og musikk er bra (bortsett ifra det ene området hvor det spilles noe ekkelt tekno-æsj som ikke hører hjemme noen plass i castlevania), og det er jo artig nok å spille også. Men når det heter Castlevania så forventet jeg en smule mer fra det, som det ikke har. Synd.

Champions of Norrath - PS2

Har allerede Dark Alliance og Dark Alliance 2. Og dette spillet er egentlig ikke noe dårligere. Men, det er heller ikke mye bedre, så når man har spilt DA og DA2 en del, så er følelsen med dette at dette er jeg jo allerede lei av? Greit, settingen er nå Everquest istedenfor D&D, men spillmekanikken er fremdeles den samme. Et digert minus er at når jeg nå spilte gjennom det første gang, så kræsja det tre ganger! Låste seg totalt, og maskinen måtte resettes alle gangene. Når en ny ting i dette spillet er at det quicksaver automatisk hver gang du passerer et savepoint, så du slipper å lagre på minnekortet hele tiden, betyr det at ved et kræsj risikerer du å bli satt farlig langt tilbake. Noe jeg ble den ene gangen. Det tar nok motet ifra mange, og jeg tror ikke jeg gidder å gå gjennom det flere ganger med det første.

Men, om man ikke er lei av DA spillene, og man husker på å lagre ordentlig sånn passe ofte, så stiller dette spillet så absolutt i samme klasse som de foregående.

Soul Calibur 2 - PS2

Første fighterspill jeg har kjøpt på lenge. Ikke siden Tekken Tag var nytt, faktisk. Er ikke noen stor tilhenger av fightersjangeren egentlig, men når jeg så denne til en grei pris og allerede har det originale Soul Blade som jeg likte passe bra, så tenkte jeg det var greit med en ny fighter. Og det var ikke noe dumt kjøp dette. Jeg og kompisene vil nok ha det litt moro med dette en stund framover.

Starcraft + Expansion - PC

Så denne samle pakka i hylla på EB Games, ny for 129 kr. Jeg bare kunne ikke la den være. :)