Siste spill du kjøpte

Halky

Veteran bruker ;)
DS??? Og hvis det skulle ha vært moder, så tror jeg neppe man skulle kjøpe dem i butikker :p Siden moder vanligvis blir lastet ned fra nettet.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@21.08.2004, 23.01
Jeg vil faktisk anbefalle deg Baronen og skaffe deg Battlefield: Vietnam også en gang, sånn at du kan kjøre den WWII moden :) Siden den er fet!
91169​
Joda, men jeg er litt usikker på nøyaktig hva PC-en min takler, skjønner du. Jeg er generelt sett ikke en veldig stor fan av alt WWII, men Desert Combat-moden høres artig ut. Vietnam syns jeg er veldig kult, men, som sagt, PC-en min er ikke allverden. Jeg må få finnet ut mine specs ( :flau: ), og få funnet ut om jeg kan takle lav framerate/lave grafikk-innstillinger. Øppdeit følger. Antagelig.
Oh, forresten. Hva er så spesielt med Road to Rome og Secret Weapons of WWII?
 

Halky

Veteran bruker ;)
Heh, det ekke akkuart noe særlig spess med dem. Det følger bare med noen nye våpen og brett osv på de to pakkene.
 
Nå er vi ikke helt inne på emnet. Sporer oss inn igjen med mitt siste spillkjøp. Denne gang endte det på min store helt i tittelen Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay
 
Opprinnelig skrevet av Baronen+22.08.2004, 00.38-->
<!--QuoteBegin-Don_Corleone
@21.08.2004, 23.01
Jeg vil faktisk anbefalle deg Baronen og skaffe deg Battlefield: Vietnam også en gang, sånn at du kan kjøre den WWII moden :) Siden den er fet!
91169​
Joda, men jeg er litt usikker på nøyaktig hva PC-en min takler, skjønner du. Jeg er generelt sett ikke en veldig stor fan av alt WWII, men Desert Combat-moden høres artig ut. Vietnam syns jeg er veldig kult, men, som sagt, PC-en min er ikke allverden. Jeg må få finnet ut mine specs ( :flau: ), og få funnet ut om jeg kan takle lav framerate/lave grafikk-innstillinger. Øppdeit følger. Antagelig.
Oh, forresten. Hva er så spesielt med Road to Rome og Secret Weapons of WWII?
91207​
[/b]
Hvis du går på Kjør, og skriver dxdiag, da kan du se hva som er inni pc-en.

BF1942 krever ikke allverdens. (Jeg kan spille det på high med laptopen min. :p )
 
R-Type Final [PS2] £9.99 på play.com

SHMUP fra irem. Ekstremt fete effekter og smuuud gameplay. Ikke like urettferdig hardkjernet som Ikaruga, men fortsatt ikke så lett at det ikke er morsomt. Og med over 100-skip å unlocke så er det nok å kaste bort tiden på her og.
 
Kjøpte Fire Emblem til GBA, har ennå ikke nådd helt mine forventninger, men blir sikkert mer "fritt" utover i spillet. Kostet meg bare 399kr, så det svir ikke akkurat i lommeboka.
 
Jeg kjøpte meg en gameboy player til gamecube + spille metroid fusin bare fordi jeg hadde lyst til å spille det, det kostet meg 1200 eller noe så det var et ganske dyrt spill:p
 
doom 3... men siden jeg ikke har fått igang nymaskin enda så kan jeg ikke spillet det siden den gamle maskin har et geforce 2 mx 400 kort i seg, noe jeg tror doom 3 ikke støtter. har jeg rett i å anta det? har ikke giddet å prøve instalere doom enda, å plasten er enda rundt esken.

men det siste spillet jeg kjøpte som jeg kan spille er Ground Control 2. meget bra spill som jeg anbefaler til alle taktikk/strategi gamere. men selv ground control maser om at grafikkortet mitt er gammelt, å at driverne er rævva hver gang jeg starter opp. selv om driverne er de nyeste, så regner med det er bare det rævva kortet det har problemer med...
 
D

Deleted member 91

Gjest
Scarface, jeg så det bladet i bladhylla her om dagen. Holdt på å kjøpe det, men bestemte meg for å heller spare pengene. Hva syns om selve bladet?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av Scarface+22.08.2004, 11.58-->
Opprinnelig skrevet av Baronen@22.08.2004, 00.38
<!--QuoteBegin-Don_Corleone
@21.08.2004, 23.01
Jeg vil faktisk anbefalle deg Baronen og skaffe deg Battlefield: Vietnam også en gang, sånn at du kan kjøre den WWII moden :) Siden den er fet!
91169​

Joda, men jeg er litt usikker på nøyaktig hva PC-en min takler, skjønner du. Jeg er generelt sett ikke en veldig stor fan av alt WWII, men Desert Combat-moden høres artig ut. Vietnam syns jeg er veldig kult, men, som sagt, PC-en min er ikke allverden. Jeg må få finnet ut mine specs ( :flau: ), og få funnet ut om jeg kan takle lav framerate/lave grafikk-innstillinger. Øppdeit følger. Antagelig.
Oh, forresten. Hva er så spesielt med Road to Rome og Secret Weapons of WWII?
91207​
Hvis du går på Kjør, og skriver dxdiag, da kan du se hva som er inni pc-en.

BF1942 krever ikke allverdens. (Jeg kan spille det på high med laptopen min. :p )
91306​
[/b]

Husk nå at pc-en hans KRÆSJET da den skulle kjøre Halo! HAHAHAHA! :D
 
Opprinnelig skrevet av Baronen@27.08.2004, 21.23
Scarface, jeg så det bladet i bladhylla her om dagen. Holdt på å kjøpe det, men bestemte meg for å heller spare pengene. Hva syns om selve bladet?
94155​
Bladet er ganske bra, faktisk.

Men det spillet er faen meg genialt.
 
kjøpte far cry i dag =)
 
Hmm, "kjøpte" anarchy online forleden. Men før det kjøpte jeg Joint Operations. Går for øyeblikket og venter på å få råd til å hente den forhåndsbestilte doom3-pakka jeg bestilte for lenge sida :p
 
Kjøpte No One Lives Forever 2 for ei uke siden. Altfor kort single player del, men multiplayer delen har jeg ikke testet enda.
Kosta bare 49 da :D