Siste spill du kjøpte

Siste spill jeg "kjøpte" (se her for å bedre forstå hva jeg mener) var Super Mario 64 DS
Spillet er i bunn og grunn ganske bra, men dårlig kontroll ødelegger mye av opplevelsen. Veldig synd. :(


Siste spill jeg kjøpte var nok Resident Evil 4.
Makan til intenst og tvers igjennom moro spill har ikke jeg spilt på lang, lang tid. Spillet er riktignok ikke særlig skummelt (synes jeg), men stemningen er allikevel upåklagelig.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Siste spill:

Disgaea: Something Something Darkness | PS2 | £14.99 på Play.com (Påskesalg)

Castlevania: Lament of Innocence | PS2 | £9.99 på Play.com

Suikoden III (NTSC) | PS2 | Byttet til meg fra LocoLennon

TimeSplitters: Future Perfect | GC | Bursdagsgave fra brodern

Resident Evil 4 | GC | Kjøper i løpet av dagen. ;)
 
Opprinnelig skrevet av Thinaran@21.03.2005, 03.02
Siste spill:

Disgaea: Something Something Darkness | PS2 | £14.99 på Play.com (Påskesalg)

Castlevania: Lament of Innocence | PS2 | £9.99 på Play.com

Suikoden III (NTSC) | PS2 | Byttet til meg fra LocoLennon

TimeSplitters: Future Perfect | GC | Bursdagsgave fra brodern

Resident Evil 4 | GC | Kjøper i løpet av dagen. ;)
193697​
Har TimeSplitters: Future Perfect kommet allerede? Jeg mener, du skreiv jo ikke NTSC bak navnet, så jeg regner med det. Men hallo! Jeg har absolutt ikke penger til dette!
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Brodern sier han kjøpte det fra Spider-Mannen. Men han måtte spørre etter det, for det stod ikke i hyllene …
 
M

Mako

Gjest
Siste jeg kjøpte var Metal Gear Solid 3: Snake Eater. Jeg er stor fan av forgjengerene, så jeg va litt skeptisk på dette jungel styret, men det var bare fantastisk. Dette spillet var bare helt fantastisk, det eneste jeg ikke likte så godt var den forpulte james bond wannabe sangen! og irreterte meg over at man aldrig hørte det skikkelige metal gear solid musikken før helt på slutten. Men sånn ellers var det jo bare DØDS BRA! og verd alle pengene!
 
Siste spillet jeg kjøpte var Final Fantasy XI.
Spillet hadde akuratt kommet ut i europa, så spindellmann hadde satt ned prisen på de to siste amerikanske utgavene de hadde.
Vet ikke helt om jeg liker spillet...
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg kjøpte TimeSplitters: Future Perfect idag. Faen som det rocker. :D Spillet er egentlig ikke ute ennå. Tothegame sier ihvertfall 24., og det er ganske få som har fått tak i det, selv i USA.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, jeg fikk med 2 spill når jeg hentet det nye 3d kortet mitt i dag, så man kan vel si at jeg kjøpte dem :p

Og de er som følger Play Splinter Cell Pandora Tomorrow og Prince Of Persia: TheSands Of Time. Begge er da seff til PC.
 
Etter en tur til Oslo i går med Chaz og Iliuz, endte jeg opp med Gran Turismo 4.
Har ennå ikke fått spilt så mye, men hittil ser det ut til å være ganske bra. Det som er litt dumt er jo at det egentlig ikke er så mye nytt fra de tidligere spillene og at de ennå ikke har gjort noe med den dårlige AI'en, men det hindrer meg ikke å nyte spillet.
 
Fikk Devil May Cry 3 i posten i dag, så regner med at firkantknappen på håndkontrollen (skyteknappen) kommer til å være helt trøkt inn i løpet av noen dager ;)
 
D

Deleted member 91

Gjest
Bestilte akkurat Mashed: Fully Loaded fra Play.com. Spillet er en skamløs omutgivelse av originalen, med et par ekstra brett og biler. Men, til 10 pund kan man ikke akkurat klage.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Mercenaries og Fable. :totomleropp:

Det beste var prisen: 400,- for begge to. Riktignok brukt.

Det neste blir nok Doom 3 til Xbox, men jeg vil ikke betale full pris, og kan ikke spille NTSC-spill. >_<
 
I postkassen min i dag lå det et komplett strøkent eksemplar av Wario's Wood til Snes og to Game & Watch spill; Octopus og Donkey Kong II
+ en Atari 2600 :)
I går fikk jeg FF:Crystal Chronicles, noen GB spill og Phantasy Star Online Ver.2 til DC i posten, ja og et eksemplar til av Eternal Darkness-S.R.
(Og så fikk jeg Breath of Fire II til Snes i påsken + noen nye Nes spill).