Siste spill du kjøpte

var en tur i går og kjøpte StarWars battlefront!
virker som om det skal være sinnsykt moro over nettet....har dessverre ikke det på xboxn :(
 
Kjøpte meg igår, Unreal Tournament 2003, Terminator 3: War of the Machines og Mace Griffin: Bounty Hunter for 100,00 kr. En veldig fin pris spør du meg, kanskje ikke akkurat de beste kvalitet spillene, men 100 kr for 3 greie spill. Blir kjøpt av meg ihvertfall ;). De har dette tilbudet på Avalon ved Stortinget, du velger 3 spill for 100 kr. For de som er interessert.
 
I dag fikk jeg:
-Yoshi's Touch & Go til DS (Jap. utg.) til kun ca 130,- fra Play-Asia
-Killer Instinct til Snes (forseglet, NTSC utg, med CD)
-Lufia til Snes (Pal utg. cart only)
 
Det siste spillet jeg kjøpte var Tales of Symphonia og jeg tror jeg ikke blir ferdig med det om noen uker (3-6)
 

Lodin

Der Waaaah
Kjøpte Zombie Smasher X 2 på søndag. Det er en koselig liten side-scroller som har lånt mye fra River City Ransom og lagt til zombier, ninjaer, nazier, sjørøvere, roboter, franskmenn, vampyrer og en del andre krapyler. Utrolig tøft lite spill.
 

Sancti

Terrorkatt
Dette emnet er gjenåpnet. Vi vil at alle innlegg som skrives i dette emnet fra nå av skal inneholde mer enn en enkel setning. Fortell oss noe om det du lister opp som kan være god informasjon til andre brukere, ikke kun et punkt på en liste. Alle innlegg som kun inneholder "artist-tittel" vil bli slettet. Vi tar oss rett til å stenge emnet igjen dersom vi ser at få eller ingen klarer å gjøre litt mer ut av emnet enn å kun liste opp noe.
 
Jeg fikk kjøpt meg resident evil 4 for litt siden, veldig snasent spill.
Jeg må si at grafikken er herlig og at gameplayet er kraftig forbedret fra forgjengerne, historien er vel en anelse forbedret og ganske stilig.
Sliter litt med å runde det :(
 
Det har blitt en del spillkjøp i det siste:

- Resident Evil Director's Cut - inneholder nye kameravinkler og litt bedre karaktergrafikk, samt tre forskjellige vanskelighetsgrader. Hadde tenkt først og fremst å spille igjennom med Chris, siden jeg aldri har gjort det før. Etter det hadde jeg tenkt til å kjøpe GC-versjonen for å runde det med Jill, slik at jeg kan sammenligne forskjeller og slikt. Jepp, jeg er en liten RE-tøs.

- Silent Hill - kjøpt på grunn av jeg skal bytte ut den ekle platinum-versjonen jeg har.

- N64 m/Super Mario 64 (kun kassett) av Freezar på dette forumet. Og siden jeg snart får en N64, så kjøpte jeg litt spill til den også:
- Conker's Bad Fur Day - Aldri spilt skikkelig. Kun sett litt av humoren borte hos en venn som hadde det. Så må si jeg gleder meg. Jeg vet at Xbox-versjonen kommer snart, men tenkte jeg måtte ha original-sakene også.
- Super Mario 64 - Ja, til forskjell for det eksemplarer jeg kjøper av Freezar er dette komplett med alt. Jeg har aldri spilt SM64 noe særlig, så det skal bli artig å endelig spille få spilt det. Og ja, her også vet jeg om remaken til DS-en, men hva kan jeg si, jeg liker originale saker.
- Donkey Kong 64 - Heller aldri spilt, og det skal jo være et av de bedre platform-spillene til N64, så følte jeg var nødt å plukke opp dette også nå da jeg hadde litt ekstra penger.
- Goldeneye - KLassikeren. Spilt en god del multiplayer, men aldri singelplayer-delen, men den ser ikke så begredelig dårlig ut, det lille jeg har sett av den, så gleder meg her også. Og ikke minst skal jeg få bort noen andre folk til å spille litt god, klassisk multiplayer.

- Gran Turismo Concept - utbytting av platinum-versjonen.


Jeg har også kjøpt meg Super Smash Bros Melee. original-versjon for å bytte ut den player's choice-versjonen jeg hadde, samt et eksemplar av henholdsvis Splinter Cell 2 og 3 til Xbox. Xbox har jeg ikke fått enda, men kjøper så snart den kommer under 1000-lappen. Og siden Splinter Cell skal være best på Xbox, så plukket jeg opp den versjonen. Og henholdsvis 120 og 180 kroner per stykk på play.com, er ikke så veldig mye. Plukket også opp Sonic the Hedgehog 1 for 12 kroner komplett med alt på ebay. Jeg har heller ikke fått meg en Mega Drive enda, men har planer om det en gang i fremtiden.
 
Kjøpte meg Guild Wars collectors edition for noen uker siden, og nå har jeg fått spilt det en del. Collectors edition inneholder et Guild Wars headset, en art book med tegninger og malerier fra spillet, et soundtrack, et tre måneders abonnement på teamspeak og en glødende aura rundt presonen du spiller. Art booken var vel det enste nyttige i Collectors edition, men pakken var så pen at jeg måtte ha den likevel.
Guild Wars er et MMORPG, nesten som WoW, bare at det ikke finnes noen dyr månedsavgift. I motsetning til WoW bruker man ikke lang tid på å desigen karakteren din, dette er fort gjort uten mye forskjellige øreflipplengder osv. Man kan velge hvilken type karakteren din skal være, hver type har sin egnes spesialitet.

Jeg starter i kongeriket Ascalon, som er et av tre i spillet. Verdenen du spiller i er veldig stor med passe variert landskap. Kontrollsystemet er veldig enkelt og greit, man kan styre med piltastene eller med musen. Kameraet kan til tider virke litt ekkelt, og det kan være jævlig irriterende i kampens hete. Kampene åregår i Real time, motstanderne gjør angrepene sine samtidig. Det er selvsagt levelig i GW også, men bare opp til lvl 20, siden det ikke har så mye å si i dette spillet som i andre RPGs. Det som teller er hvilke skills du har, om du har fett våpen osv.

Quests er en stor del av spillet, dvs oppdrag som man får av personer i spillet, questene kan du gjøre alene, men noen krever at du gjør det med andre, til dette lager du et Party som er veldig enkelt. Man kan også lage seg et Guild, og slåss mot andre i Guild-battles. Man kan også slåss alene mot hverandre i arenaer som du finner rundt om i spillet.
 
Det har blitt noen spill (og konsoller) denne uken.
Har ikke fått prøvd alle spillene ennå, men flestparten av de er vel kjent for de fleste her og trenger vel ikke akkurat noen dypere utredning.


Nintendo DS

-Guru Guru Nagetto

Kjøpt på Play-Asia for 120,- inkl. porto

Guru Guru Nagetto er et humoristisk, 2D action platform spill.
Hovedkarakteren i spillet er Straw som er en ung heks. Straw får hjelp av Mono som er en magisk karakter formet som en ball (ser ut som en Pokémon).
Målet med spillet er å komme gjennom 8 brett ved å kaste Mono hit og dit.
Man bruker Stylusen til å tegne sirkler på touchscreenen for å bygge opp energi.
Jo høyere energimåleren er jo kraftigere blir Mono.

Har bare fått prøvd dette litt (da jeg har dama på besøk) og foreløpig skjønner jeg ikke spillet helt. Mange japanske menyer å komme igjennom før jeg fikk spilt og jeg klarer å kaste den jævla "ballen" (Mono) og det er det jeg har fått til hittil.

Nintendo Game & Watch

-Mario Bros
-Super Mario Bros
-Green House

Ah, ikke noe er som å ta noen runder på disse gamle trykkmegihjel spillene som jeg fikk kjøpt på eBay.

Nintendo 64

-Konsoll 2 stk (1 komplett)
-Kontroll 4 stk (1 grønn og 3 grå, 1 komplett)
-Rumble Pak (komplett)

-Mario Tennis (komplett)
-Turok - Dinosaur Hunter (komplett)
-Olympic Hockey 98 (komplett)
-Super Mario 64
-F-1 World Grand Prix II
-Goldeneye 007

GameBoy/Color/Advance

-GameBoy Color 3 stk (2 lilla og 1 komplett, ubrukt blågrønn)
-GameBoy Color strømadapter m/oppladbare batterier (uorginal)

-ShadowGate Classic (GBC, m/manual)
-Kirby's Block Ball (GB)
-Super R.C. Pro-Am (GB, m/manual)
-Aggressive Inline (GBA)

PlayStation

-Konsoll (psx)
-Kontroll 2 stk (1 grå og 1 sort)
-Memory Card
-Pro-Shock Arcade stick

-Ape Escape (komplett)
-B-Movie (komplett)
-Die Hard Trilogy (komplett)
-Die Hard Trilogy (Platinum, komplett)
-Final Fantasy VII (komplett)
-Hidden & Dangerous (komplett)
-Lego Rock Raiders (komplett)
-Micro Maniacs (komplett)
-Rampage (komplett)
-Star Wars - Master of Teräs Käsi (komplett)
-Tekken 3 (Platinum, kun cd)
-Time Commando (komplett)
-Titan Wars (komplett)
-Tomb Raider II (komplett)
-Total Eclipse Turbo (komplett)
(+ en demo cd)

PlayStation 2

-True Crime: Streets of L.A. (komplett)

Prøvde dette spillet så vidt når det kom ut, men likte det ikke noe særlig da. Men for 60,- tenkte jeg at jeg skulle gi det en sjanse til.

Sega Master System

-Alien 3 (komplett)
-Altered Beast (komplett)
-California Games (komplett)
-Gauntlet (m/eske)
-Sonic the Hedgehog 2 (komplett)
-Sonic Chaos (komplett)
-Thunder Blade (komplett)
-World Games (komplett)

Sega Mega Drive

-Konsoll m/2 kontroller

-Andre Agassi Tennis (komplett)
-HyperDunk (komplett)
-Legend of Galahad, the (komplett)
-Ristar (komplett)
-Road Rash II (m/eske)
-Sonic the Hedgehog 2 (m/eske)
-Space Harrier II (komplett)
-Taz in Escape from Mars (m/eske)
-Zoop (komplett)

Sega DreamCast

-Shenmue (komplett)



:D
 
Denne uken...? :confused:

Glem det. Jeg vil ikke vite svaret i frykt for at det faktisk er sant. Siste spill jeg selv kjøpte måtte ha vært Timesplitters Future Perfect. Litt lenge siden nå, men spillet er fortsatt like bra. Veldig morsomt spill med en utrolig multiplayer. Den slår de fleste om du liker spill som befinner seg på den mer tullete siden av spillverdenen.
 
Hum, skal vi se, det må vel bli... Mario Kart: Double Dash!!. Kjøpte det på Elkjøp, det var 50 kr billigere der.
En stund siden er det, sparer opp til en del DS-titler og Twililght Princess, selvsagt.
 
Siste spill jeg kjøpte var Guild Wars.
Et online spill med mage spillere i en stor spennende verden.
Grafikken er flott, men spillet kunne hatt litt mer variasjon i landskapet.
For å kommer videre må du gjøre quest, da får du experience og kan ryke opp i lvl.
Du kan velge mellom 6 klasser, Warrior, Ranger, Mesmer, Elementalist, Necromancer og Monk.
Jeg kjøpte spillet for 450kr på en norli butikk.
 
Kjøpte meg Metroid Prime 2: Echoes spontant på spiderman i dag. Ble ikke så imponert over forgjengeren slik som de fleste andre, men det var ok og jeg elsket musikken på Tallon Overworld. Spillt en liten stund, fikk nettop rakettene igjen. Virker da bra nok. Så spørs det... bør jeg vente med multiplayeren til jeg har fullført singleplayer, så jeg ikke får se de senere våpnene og slikt?
 
Multiplayeren suger balle uansett, så ja.