Siste spill du kjøpte

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
I dag fikk jeg Killer 7 + bonus-DVD og klistremerke samt Capcom VS. SNK 2 (begge GC,JPN) fra Play-Asia. Sistnevnte kostet bare.. eh, i hvertfall under $ 10 og det følger med et 59 blocks-minnekort. Som det slåssespillet det er, er det selvsagt også importvennlig.

*stapper inn Killer 7*
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Hvor får jeg kjøpt Capcom vs. SNK 2 fikk litt lyst på når det er så billig og man får med et gartis minnekort :D Men da må jeg jo også skaffe meg en Freeloader...

For å ikke ødelegge tråden så var det siste spillet jeg kjøpte WoW. Regner med at de fleste vet hva det er og at det er alvorlig avhengighets-skapende! Spilt det mye siden jeg kjøpte det og er på lvl 52/60 på hovedkarakteren min. Anbefales på det sterkeste hvis du ikke ønsker å ha et sosialt liv utenom in-game da...
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Takk for tipset Kakrlsen! Capcom vs. SNK 2 EO er bestilt :D Sammen med Freeloader gleder meg til pakken dumper i posten!

Spilt litt av Xbox versjonen før og syns det var ganske artig, masse kjente figurer fra Street Fighter serien og en hel haug jeg ikke har sett før. Liker den koselige 2D slåssingen. Mye artigere enn 3D synes nå jeg!

Spill + memorycard og Freeloader: 26$ altså ca. 175 kr.
 
Fikk den amerikanske versjonen av Kirby: Canvas Curse (DS) i posten i dag. Jeg fikk desverre ikke med noen rosa stylus som jeg har fått intrykk av at fulgte med i den Japanske versjonen, men er ellers fornøyd. Kirby var ganske ukontrollerbar i starten, men etterhvert gikk det som en lek, nå som jeg har lært meg det. Det er en fryd å spille på denne måten. Spillet virker desverre rimelig kort, ettersom jeg har kommet til stage 3 av 7 på under en time. Og forsøket på å lage en historie av dette var patetisk, men hva gjør vel det.
 
Plukket med meg God of War da jeg var innom Spiderman idag. =D
 
Kjøpte meg atter et spill. Jeg og Fenrir bestemte oss for at begge skulle kjøpe et spill, så vi hadde noe å spille sammen som begge kunne bli gode i. Tekken 5.Har spillt det litt selv, unlocket alle karakterene bortsett fra én nå. Blir en del mashing, jeg må jo spille med alle for å unlocke. Dette var ikke særlig poplulært da vi spillte multiplayer i dag. :p Får finne meg en karakter å spesialisere meg på snart.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Klaymen@24.06.2005, 19.11
Fikk den amerikanske versjonen av Kirby: Canvas  Curse (DS) i posten i dag. Jeg fikk desverre ikke med noen rosa stylus som jeg har fått intrykk av at fulgte med i den Japanske versjonen, men er ellers fornøyd. Kirby var ganske ukontrollerbar i starten, men etterhvert gikk det som en lek, nå som jeg har lært meg det. Det er en fryd å spille på denne måten. Spillet virker desverre rimelig kort, ettersom jeg har kommet til stage 3 av 7 på under en time. Og forsøket på å lage en historie av dette var patetisk, men hva gjør vel det.
235998​
Hvor mye betalte du for det? Jeg syns det ser ut som temmelig festlig tidsfordriv, men jeg vet ikke hvor mye jeg gidder å betale for "temmelig festlig tidsfordriv". Føler det er på tide med et nytt DS-spill nå...


Jeg kjøpte Conker: Live & Reloaded tidligere i uka. Singleplayeren er temmelig festlig, og det er gøy å co-ope med en venn mot bots. Får bare håpe live-miljøet tar seg litt opp, ettersom spawncampere er et skikkelig problem for tiden. I tillegg bestilte jeg Unreal Championship 2: The Liandri Conflict (Tin Edition) fra Play.com tidligere ikveld, til den latterlige lave prisen av femten pund. Prøvde spillet smått i butikken for et par dager siden og syntes det virket svinefett, så jeg måtte liksom slå til. Bestilte også et for fetteren min, så jeg regner med å denge ham i det over live til neste uke.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Jeg kjøpt: Donkey Konga. gøy!



Plukket opp spillet på EBgames liertoppen for den latterlige prisen 449 kr inkl. trommer. Kjøpte det i går og er allerede blitt sår på innsiden av hendene. Spillet er utrolig morsomt og de av vennene mine som har prøvd det syntes det var kjempe gøy også! Gleder meg til å få fler trommer vurderer å skaffe meg Donkey Konga 2!

Hittil klart best resultat på alle sangene på letteste grad monkey og begynt så smått på chimp er nok et stykke igjen til gorilla.
 
Var lenge siden jeg hadde skaffet meg et nytt spill, og siden jeg følte at jeg trengte et nytt ett, og så GTA: SA i butikkhyllen var det bare å slå til...

Glitrende kjøp må jeg si :kul:
 
Jeg fikk endelig lønning nå på fredag, så dermed gikk jeg tidlig ned til Kr.Sand i dag før jeg skulle på jobb og gjorde noen små innkjøp.
Half-Life 2, Battlefield 2 og GuildWars er nå anskaffet.

er jeg en lykkelig liten gamer? Det kan du tro jeg er ^_^
 
Jeg kjøpte Spiderman 2 (£12.99) og GTA: San Andreas (£32.99) til Xbox når jeg var i helgen. Ikke så veldig dyrt, for å si det slik. :)
 
Når du var i helgen?

Siste spill jeg kjøpte var Duel Masters: Sempai Legends til GBA, da jeg var i Lofoten. Grunnen til at jeg kjøpte det var fordi jeg hadde glemt min DS med det ferske spillet Mario and Luigi Superstar Saga hjemme, og måtte dermed nøye meg med å kjøpe det eneste spillet min lommebok kunne tåle (ja, jeg hadde med en ekstra GBA, ikke spør meg hvorfor).
Spillet var egentlig som forventet; kjipt, men alt er god underholdning når skyene blokker for midtnattssola.
 
Kjeder meg på jobb...
kjøpte Starfox Assault og Shadow Hearts Covenant sist onsdag... kjøpte 2 på en gang, trengte en innvielsesgave til den nye plasmaen min....

Sistnevnte spill har forsåvidt gått rett inn i favorittmappa.... Konge spill...
 
Siste spillet jeg kjøpte var Star Fox Assault. Veldig gøy å spille, men det er altfor kort. Kan være litt moro å prøve en hardere vanskelighetsgrad, men det blir ikke så veldig mye bedre. I tillegg er bakkekampene bare irriterende. Namco skulle ha holdt McCloud i luften heile tida.

Kjøpe det på Spiderman for 549. Det er mulig man kan skaffe det billigere andre steder, men jeg liker servicen der så godt, så derfor velger jeg alltid å kjøpe nye spill der.
 
Opprinnelig skrevet av Grønn Zebra@23.06.2005, 17.46
Takk for tipset Kakrlsen! Capcom vs. SNK 2 EO er bestilt :D Sammen med Freeloader gleder meg til pakken dumper i posten!

Spilt litt av Xbox versjonen før og syns det var ganske artig, masse kjente figurer fra Street Fighter serien og en hel haug jeg ikke har sett før. Liker den koselige 2D slåssingen. Mye artigere enn 3D synes nå jeg!

Spill + memorycard og Freeloader: 26$ altså ca. 175 kr.
235747​
Førbanna billig!
Tror jeg også må bestillle...