Siste spill du kjøpte

De siste spillene jeg har kjøpt siden sist gang (ca. halvannen måned) er:
- Zelda: Oracle of Ages (GBC) - komplett med alt.
- Oddworld: Abe's Odysee (PSOne) - komplett.
- Monkey Island 1 og 2 (PC) - det er dog ikke Monkey Island Madness, men Monkey Island Double Pack på en CD. Eneste forskjellen er at det ikke er med Monkey Island 3 demo.
- Super Mario Kart (SNES) - komplett med alt.
- The Legend of Zelda (NES) - komplett med alt som inkluderer kartet.
- Discworld - en point'n'click-klassiker som ble spilt en del da jeg var mindre. Blir spennende å se om jeg fortsatt liker det. CD-versjonen komplett med alt i stor boks.
- Discworld II - CD-versjonen komplett med alt i stor boks.
- Illusion of Time / Illusion of Gaia - andre spill i den såkalte Enix-SNES-JRPG-trilogien. Komplett med alt.
- Terranigma - tredje spill i den såkalte Enix-SNES-JRPG-trilogien. Komplett med alt. Så nå mangler jeg kun Soul Blazer.

Jeg har også plukket opp Jak & Daxter 1 (PS2), Tekken 2 (PSOne) og Tekken 3 (PSOne) bare for å ha de originale utgavene. Og alt som er nevt er PAL-versjoner.
 
Opprinnelig skrevet av Shadar@21.09.2005, 04.46
Hvor får du alle spillene fra, Xevious? Jeg er virkelig nysgjerrig.
262941​
eBay er min venn + div nettbutikker.

Og siden sist har jeg fått meg:

-Resident Evil 4
-Star Fox Assault
(Disse GC spillene fikk jeg byttet til meg mot et brukt nintendogs, hehe).

+ enda et Advance Wars: DS og nintendogs: Dachshound & Friends som jeg allerede har solgt videre.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Bestilte ToS på DVDboxoffice for ca. 150. Sto ikke at det var player's choice men det er i grunn samma faen. Spillet er kewlt og skal spilles mer :D
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jeg har kjøpt Super Mario Land 2: Six Golden Coins (GB) og Wario Land - Super Mario Land 3 (GB) henholdsvis på QXL og av Xevious her på forumet. Rundt 300 for begge to. Hvis jeg finner Super Mario Bros (GB Color) også, har jeg alle Mario-spillene jeg trenger på GB (Super Mario Land 1-3, Super Mario Bros 1-3 samt Super Mario World).
 
De siste spillene jeg har kjøpt er Fahrenheit, Guilty Gear X2, Another Code og Mario Party 6. Har fått teste Another Code bittelitt, koselig spill. Har blitt en del Mario Party da leiligheten vår visstnok har fått stempel som asylmottak. Men, jeg har en plan. Jeg skal få dem hekta på GG isteden, så får jeg i det minste kommet igang med det og :) En dag, skal jeg skulke jobben, og spille de spillene JEG vil spille ;)
 
Det siste spillet jeg kjøpte, var Tekken 5. Jeg syns spillet var veldig bra, grei grafikk, og gameplay.. Likte Story Mode'n veldig godt.. Kult at det ikke var sånn 2d mario greier sånn som 3'ern.. Vil anbefale andre å kjøpe det ... :tommelopp:
 
Opprinnelig skrevet av Andish@09.10.2005, 02.17
Det siste spillet jeg kjøpte, var Tekken 5. Jeg syns spillet var veldig bra, grei grafikk, og gameplay.. Likte Story Mode'n veldig godt.. Kult at det ikke var sånn 2d mario greier sånn som 3'ern.. Vil anbefale andre å kjøpe det ... :tommelopp:
267373​
2D Alà King of Fighters og Guilty Gear er jo det som er gøy! Men Tekken 3 var da ikke 2D?
 
Siste spill jeg kjøpte var Advance wars: Dual strike og Fire emblem: Path of Rediance <------- Bestilt.
 
Opprinnelig skrevet av wacco@09.10.2005, 02.43
2D Alà King of Fighters og Guilty Gear er jo det som er gøy! Men Tekken 3 var da ikke 2D?
267374​
Tror han snakker om Tekken Force Mode.
 
Gameplaymessig er det det. Grafikkmessig derimot.

Eller kanskje han mente bakgrunnene? Eventuelt snakker han bare piss.
 
2D Alà King of Fighters og Guilty Gear er jo det som er gøy! Men Tekken 3 var da ikke 2D?
267374​
Jeg snakker om det der man går bortover på gata.. Kanskje ikke akkurat 2D, men 2d lignende hvertfall.. På 5'ern så kan man jo gå rundt overalt, ikke bare bortover.. Hvis du skjønner hva jeg mener..? ;)

Redigert:

Tror han snakker om Tekken Force Mode.
267495​
You Got It, Babe! :kos:
 
D

Deleted member 1518

Gjest
Tja, harke spillt det så mye siden jeg haster meg gjennom alle spill jeg har før Xbox 360 launch, da blir det ikke mye tid til de gamle spilla.
 
Har to spill fra dvdboxoffice på vei.

Chrono Cross
Et av Squaresoft sine beste spill på psx spør du meg. Og en verdig oppfølger til tidløse Chrono Cross. Gleder meg til å få spille dette igjen.

Shadow of the Colossus
Hvis noe spill i år kan regnes som kunst, er nok dette det spillet. Ser helt ulikt alt annet når det gjelder grafikk, gameplay, historie etc. For meg blir dette kanskje årets høydepunkt. :)
 
Kjøpte SSX On Tour igår. Kozespill.
 
Siste spill jeg kjøpte var Counterstrike via Steam. Billig og kjapt var det også. Tenkte å kjøpe Battlefield 2 til konsoll når lønna kommer slik at jeg kommer meg online via Live.