Siste spill du runda

Halky

Veteran bruker ;)
#81
Hehe, artig spill det der ;) Husker jeg hadde det spillet på NES'en min før :) Artig og spille det i 2 player modus hehe.
 
#86
Runna MGS3 idag. 10timer og 31min med spill-moro! :)
 
#87
siste spiller jeg runna var vel spider-man2, skrev en review av den på gamespot... ganske bra egentlig...
jeg er snaaart ferdig med halo1, er på nest siste brett
 

Sancti

Terrorkatt
#88
Opprinnelig skrevet av Dalai'Lama@06.04.2005, 14.54
noen som vil kjøpe snes? kontakt meg
203035​
Hvis ikke du slutter med den fordømte reklameringen din for alt og ingenting på steder den ikke hører hjemme, så får du snart ferie. Jeg er lei av å si det igjen og igjen.
 
#89
nettopp ferdig med Brothers in Arms...
tok vel ca. hmm tja...? en uke kanskje.
 
#91
Husker ikke om jeg har skrevet det men runnet DMC3 to ganger nå :p Normal og Easy, Hard next..
 
#92
Opprinnelig skrevet av Sancti+09.04.2005, 13.30-->
<!--QuoteBegin-Dalai'Lama
@06.04.2005, 14.54
noen som vil kjøpe snes? kontakt meg
203035​
Hvis ikke du slutter med den fordømte reklameringen din for alt og ingenting på steder den ikke hører hjemme, så får du snart ferie. Jeg er lei av å si det igjen og igjen.
204539​
[/b]
PWNED! :D
Sist som ble runda er vel Xenosaga 2 (selvom det er en stund siden nå), driver med Death by Degrees og Devil May Cry 3 nå.
Bruker altfor mye tid på T5. :tommelopp:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#94
Fullførte både Bronse- og Sølvdelen av Mashed: Fully Loaded for en liten stund siden. For å si det slik: Single-player er ikke fokus ved spillet.
 

Lodin

Der Waaaah
#95
Etter å ha starta opp Fallout 1 ørten hundre ganger har jeg endelig fullført det. Tok ikke særlig lang tid, men det er vel fordi jeg brukte en walkthrough og gjorde minimalt med sidequests. Var bare på level tolv når jeg tok ut Mesteren.
Så nå er det bare å sette i gang med nummer 2. :(
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#99
Ble endelig ferdig med RE4.

Hit ratio: 76 %
Enemies killed: 821
Numer of times killed: 37
Clear time: 18:46:07

Ikke le. :(