Skal DU ha Nintendo DS?

Skal du ha Nintendo DS?

• Ja

Stemmer: 0 0,0%
  • Nei

• Nintendo DS?

• Totalt antall stemmer
    0
Meg og Shigsy har tenkt å kjøpe DS ja, men på Lik-Sang er det tre forskjellige. en fra USA 110V, en fra Asia 220V og en fra japan 110V. Sistnevnte blir sendt en måned før de andre.

Lik-Sang

Vi lurer på hvilke forskjeller det er på dem og om det er like greit å forstå en asiatisk, for eksempel at det blir vanskelig å bruke dem ved at PictoChat er på japansk eller noe slikt.
Det beste hadde vært å bestille den fra Japan og en strømomformer som Mofo2 linket til, men kun hvis det er omtrent det samme som en Amerikansk.

Bleh, ble litt surr, men jeg håper noen forstår det og kan svare.

Måtte en brunstig zebra voldta dere som har DS.
Jeg mistenker at jeg ikke kommer til å få min før om en god stund

:mrgreen:

Opprinnelig skrevet av Shadar@26.11.2004, 18.34
Du kan like gjerne kjøpe deg en Gameboy Advance SP-lader, for det er samme grensesnitt på dem begge. Så det problemet løses iallfall lett. Er det jeg har gjort.

Kjøp den amerikanske, du. Det er nok det letteste. Så er du sikker på at du får et språk du forstår på menyene.
141480​
Ok. Da tror jeg jeg går for den amerikanske. Jeg trodde bare ikke det gikk an å kjøpe SP-lader separat. men det er jo egentlig det greieste.

Opprinnelig skrevet av Shadar@26.11.2004, 18.34
Kjøp den amerikanske, du. Det er nok det letteste. Så er du sikker på at du får et språk du forstår på menyene.
141480​
Den japanske versjonen er så og si identisk med den amerikanske:

•   Language: English, French, Italian, German, Spanish, Japanese
Kilde: Play-Asia

Så det vil si at det er vel bare pakningen og manualene som er forskjellige (correct me if I'm wrong), pluss at du ikke får med Metroid-demoen sammen med den japanske DSen.

MoFo2

...og hvordan går det med DS'en min, kjære søte og snille MoFo2? *klem*

Jeg vil helst ikke love noe før jeg har den i hende, men slik jeg har fått vite fra min visdomskilde så blir den sendt innen 24 timer. :)

MoFo2

Noen som kan fortelle hva slags materiale coverene er lagd av? Papp, sånn som GBA coverene, eller plast som i spill/DVD cover? (Får ikke til å se det på bildene :flau: )

Opprinnelig skrevet av Morbo@27.11.2004, 18.18
Noen som kan fortelle hva slags materiale coverene er lagd av? Papp, sånn som GBA coverene, eller plast som i spill/DVD cover? (Får ikke til å se det på bildene  :flau: )
141952​

Det er nok neppe papp-cover det der.

Åh. Tror ikke de bildene var lastet opp da jeg leste artiklen. Jeje, lettelse er det hvertfall. Coverene til GBAspill er bare teite. :)

Hva er det meningen at skal være øverst inne i coveret? Ser ut som det er plass til noe annet.

Edit: det kan jo forresten være at det er plass til et GBA spill der. Mener å huske at de har ca den formen.

Edit igjen: ja, det var visst riktig

Opprinnelig skrevet av Zuperher0+22.11.2004, 17.21-->
<!--QuoteBegin-Psycho Mantis
@22.11.2004, 17.50
Huff ... Kan vel nevne at TBCgames ikke ser ut til å få inn alle de DS-ene de ventet å få 25. november. De får inn et lite parti for de aller første som forhåndsbestilte, mens resten må vente 2-3 uker til.

Dessverre for meg var ikke jeg blandt de aller første som bestilte ... :usikker:

De stoppet faktisk forhåndsbestillingene 5. november (så alle som har bestilt før det skal visst få den før Jul).
139179​
Seriøst? Hvor fikk du vite det fra? TBCgames?
Jeg var nok (nesten) den aller første som bestilte. Sjekka rett før jeg la med halv 12, og da hadde de ingenting på nettsiden, men kl 7 dagen etter hadde de og da bestilte jeg=)

Men hadde de forhåndsbestilling i butikken? isåfall, er det noen som vet om de tok forhåndsbestilling der FØR de tok det i nettbutikken?
139220​
[/b]
Har du fått DSen din enda. Når bestilte du, jeg bestillte 8.oktober og har ikke fått den enda. Har sendt meil til TBC men får ikke noe svar :tommelned: