Skal DU ha Nintendo DS?

Skal du ha Nintendo DS?

• Ja

Stemmer: 0 0,0%
  • Nei

• Nintendo DS?

• Totalt antall stemmer
    0
Sendte TBC mail om de hadde flere igjen, men har ikke fått svar jeg heller.
Tror jeg spurte på Fredag.

Det ser uansett ut til at jeg får meg den Japanske DS`en rett før julaften ;) .

Hehe...jeg var faktisk den 2 som bestilte fra de, så jeg hadde fått DS om jeg ikke avbestilte. Avbestilte gjorde jeg fordi jeg heller kjøpte den på Spiderman Oslo (kirkegata) sammen med asphalt urban gt...

Men jeg har fortsatt bestilt Spiderman av dem, og har sendt mail og spurt om når det kommer, men har ikke fått noe svar...men ring dem! De er hyggelige å snakke med, og finner fort frem til bestillingen din og andre spørsmål du måtte trenge å få svar på!
Men jeg ringte de på onsdag forrige uke, og da sa de at de regna med at den skulle komme i slutten av forrige uke (DS'en altså) ..hva som har skjedd vet jeg ikke =(
Trodde vi skulle få betalingsinformasjon før spillene ble sendt jeg?

Opprinnelig skrevet av Zuperher0@29.11.2004, 20.37
Hehe...jeg var faktisk den 2 som bestilte fra de, så jeg hadde fått DS om jeg ikke avbestilte. Avbestilte gjorde jeg fordi jeg heller kjøpte den på Spiderman Oslo (kirkegata) sammen med asphalt urban gt...

Men jeg har fortsatt bestilt Spiderman av dem, og har sendt mail og spurt om når det kommer, men har ikke fått noe svar...men ring dem! De er hyggelige å snakke med, og finner fort frem til bestillingen din og andre spørsmål du måtte trenge å få svar på!
Men jeg ringte de på onsdag forrige uke, og da sa de at de regna med at den skulle komme i slutten av forrige uke (DS'en altså) ..hva som har skjedd vet jeg ikke =(
Trodde vi skulle få betalingsinformasjon før spillene ble sendt jeg?
143264​
Ja, det var blandt annet det jeg sendte mail om. Har ikke fått noen betalingsinformasjon. Jeg sendte mail om det og fikk svar at det skulle jeg få på tirsdag for en uke siden. Ble utolmodig på torsdag og sendte de en mail som jeg ikke har fått svar på. Alltid skal det være ett eller annet som skjærer seg :(

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Morofakta for de som skal ha DS: i manualen står det at det finnes en ekstra stylus bakpå, sånn "just in case". Kan det bekreftes?

Fikk meg Super Mario 64 DS i dag, og det er et moro spill - selv 8 år (?) etter N64-lanseringen. Grafikken er pen, og frameraten er stabil. Mini-games'a (av de jeg har testa) er ganske morsomme. Ikke det helt store, men de gir litt ekstra replay-value, i tillegg til at de viser noen av mulighetene til DS. Kontrollen er egentlig det eneste man merker seg som annerledes i denne versjonen (foruten det som er lagt til av nye ting). Å bruke D-paden ble i mine øyne helt OK, men ikke like godt som en stikke. Derimot å bruke touch screen fungerer egentlig helt utmerket ... Trenger bare litt trening, så sitter det. Kanskje ikke helt som stikke, men det fungerer etter en stund.

Venter på at brodern skal få sin DS fra TBCgames (kan ta sin tid?) slik at jeg får testet multiplayer-delen.

Jeg vet ikke nok om DS til at jeg skal skaffe meg en.
Import blir vel litt vanskelig, siden jeg ikke har kredittkort,
og jeg tviler på at foreldrene mine vil låne meg det.

Uansett synes jeg at PSP ser litt lekrere ut, hvis det bildet jeg
har sett stemmer med viRkeligheten.

Opprinnelig skrevet av Marty@29.11.2004, 23.00
Jeg vet ikke nok om DS til at jeg skal skaffe meg en.
Import blir vel litt vanskelig, siden jeg ikke har kredittkort,
og jeg tviler på at foreldrene mine vil låne meg det.

Uansett synes jeg at PSP ser litt lekrere ut, hvis det bildet jeg
har sett stemmer med viRkeligheten.
143424​
Trenger ikke kredittkort for å kjøpe DS. Spaceworld Megastore (Oslo) selger den. Spiderman (Oslo) selger den. Kan også ta en titt på nettsiden til både Spiderman og TBCgames (sistnevnte tror jeg har stoppet forhåndsbestillingene, så der må du nok ringe og høre - dessuten har de enda ikke fått inn noen).

PSP ser lekker ut, ja ... Men hva med spillene? Det jeg har sett av spill så langt imponerer ikke meg.

Er du sikker på at spiderman fortsatt har flere av DS? Sendte de en mail i helga, men har ikke fått noe svar. Jeg tror forresten at TBC ikke har stoppet forhåndsbestillingene.

Opprinnelig skrevet av Eulogy@30.11.2004, 05.58
Er du sikker på at spiderman fortsatt har flere av DS? Sendte de en mail i helga, men har ikke fått noe svar. Jeg tror forresten at TBC ikke har stoppet forhåndsbestillingene.
143523​
Nei, 100% sikker er jeg ikke ... Det ble, for et par dager siden, nevnt at de kun hadde én igjen. Hvis det stemmer kan det godt være de er utsolgt. Men jeg vet ikke.

Når jeg ringte TBCgames for en uke siden, så sa de at de hadde stoppet forhåndsbestillingene 5. november. Men det kan godt være noen har avbestilt senere, inkludert meg (avbestilte min da jeg kjøpte en på Spiderman), og da kan det være de kan ta inn bestillinger.

Spaceworld Megastore i Oslo har i hvert fall flere maskiner. Men de selges for 2290 kroner, samme pris som Spiderman tar for sin nå (hvis de har noen igjen).

PSP ser lekker ut, ja ... Men hva med spillene? Det jeg har sett av spill så langt imponerer ikke meg.
I og med at DS kun har vært ute ca. 1 uke, er det egentlig ikke så rart.
Det kommer ikke til å ta av før Januar/Februar.

Kleevah

Livsfarlig amatør
Artig viten om DS: Hvis du holder DSen opp mot en TV med vanlig aerialtuner (altså antenneinngang) skal du kunne plukke opp DS-bildet... Pretty cool eyh?

Fikk mail i dag. De beklaget at jeg ikke hadde fått betalingsinformasjonen, og at jeg skulle motta denne før klokken 17.00 i dag. Men tror dere den kom, nei. Fikk ihvertfall vite at jeg er blandt de som får tilsendt neste gang de får inn maskiner da. Men dårliger service skal du lete lenge etter :tommelned:

Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis+30.11.2004, 18.57-->
<!--QuoteBegin-wacco
@30.11.2004, 17.50
I og med at DS kun har vært ute ca. 1 uke, er det egentlig ikke så rart.
Det kommer ikke til å ta av før Januar/Februar.
143827​
Hø, hæ? Jeg snakket om PSP.
143887​
[/b]

Beklager så meget. Min feil ^_^ .

Opprinnelig skrevet av Kleevah@30.11.2004, 19.54
Artig viten om DS: Hvis du holder DSen opp mot en TV med vanlig aerialtuner (altså antenneinngang) skal du kunne plukke opp DS-bildet... Pretty cool eyh?
143928​

Er ikke sikker, men tror dette dreier seg om at noen har gått sammen og mailet rundt og lurt diverse sider til å skrive om dette. Så godt som alle som har svart på emner om dette på forum rundt om kring har ikke gått noe resultat når de prøver å "koble" DS`en opp mot TV`en.

Kleevah

Livsfarlig amatør
Jeg er rimelig sikker på at det er feil wacco, konspirasjonen blir litt for stor. Jeg postet noen spørsmål om det på ett utviklingsboard, og de mente at dette var helt vanlig praksis og at Nintendo ikke bryter noen regler med dette (Class 15 i FCC, som sier at alle FCC enheter skal kunne takle å ta imot støy innenfor en gitt radius). Grunnen til at dette skjer er rett og slett att LCDen kjører på en frekvens som TVen har lett for å oppfatte...

Opprinnelig skrevet av Kleevah@01.12.2004, 11.33
Jeg er rimelig sikker på at det er feil wacco, konspirasjonen blir litt for stor. Jeg postet noen spørsmål om det på ett utviklingsboard, og de mente at dette var helt vanlig praksis og at Nintendo ikke bryter noen regler med dette (Class 15 i FCC, som sier at alle FCC enheter skal kunne takle å ta imot støy innenfor en gitt radius). Grunnen til at dette skjer er rett og slett att LCDen kjører på en frekvens som TVen har lett for å oppfatte...
144292​
Takker for svar :) .
Men det er altså ikke beregnet fra Nintendo at man skal kunne spille DS på TV`en "trådløst" eller lignende?
Det hadde jo vært temmelig merkelig.

Edit: Sjekk dette: http://ds.ign.com/articles/569/569825p1.html Xenosaga og Baten Kaitos kommer på DS :D . Namcom har tidligere sagt at de skal utgi en ny versjon av Tales of Phantasia til PSP, så de kommer nok til å støtte både DS og PSP hvis ingenting er forandret.