Skal DU ha Nintendo DS?

Skal du ha Nintendo DS?

  • Ja

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nintendo DS?

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Opprinnelig skrevet av wacco@01.12.2004, 12.43
Edit: Sjekk dette:  http://ds.ign.com/articles/569/569825p1.html  Xenosaga og Baten Kaitos kommer på DS :D . Namcom har tidligere sagt at de skal utgi en ny versjon av Tales of Phantasia til PSP, så de kommer nok til å støtte både DS og PSP hvis ingenting er forandret.
Jepp, gode nyheter at både Baten Kaitos og Xenosaga er på vei til DS. Spesielt ser jeg fram til Baten Kaitos DS. Kunne f.eks. vært utrolig artig om Monolith inkluderte en multiplayer i spillet også. Så får jeg håpe at i hvert fall Baten Kaitos kommer til Nord-Amerika ...
 
Med mindre Lik-Sang har manipulert dette bildet er dette det første vi ser av en svart DS.

 
Det oser Photoshop av det bildet på lang vei. Se på knappene og enden på venstre side.
 
Ja, det var det jeg tenkte jeg også.
 
Ser veldig photoshoppet ut...
 
Nintendo DS Dominates Japanese Charts
Posted At: 11:28 | Posted By: Drew
The Nintendo has taken over the top 10 charts in Japan except the #1 spot in software sales. The DS takes as much as 60% of the top 10, and dominated in hardware sales over PS2.

Software:

1 - PS2 Dragon Quest VIII: Sora to Umi to Daichi to Norowareshi Himigime Square Enix 476,281 - 2,643,353
2 - DS Super Mario 64 DS Nintendo 151,373
3 - DS Sawaru Made in Wario Nintendo 148,825
4 - DS Pokemon Dash Pokemon 56,337
5 - DS Daigasso! Band Brothers Nintendo 33,911
6 - GBA Power Pro Kun Pocket 7 Konami 30,410
7 - GC Mario Party 6 Nintendo 29,959 - 178,352
8 - DS Kime no Tame Nara Kimi Shineru Sega 27,250
9 - DS Chokkan Hitofude Nintendo 25,415
10 - GC NARUTO: Gekitou Ninja Taisen! 3 Tomy 22,799 - 183,834


Hardware:

1 - Nintendo DS - 468,883
2 - PlayStation 2 - 108,148
3 - GameBoy Advance SP - 31,198
4 - GameCube - 6,107
5 - Gameboy Advance - 785
6 - Xbox - 669


Værtfall ikke noe tvil om hva som er populært i Japan om dagen.. hehe
 
D

Deleted member 91

Gjest
... Og der fikk jeg lapp fra tollvesenet om at de har kidnappet DS-en min. Vræl. Skal ned på Postkontoret for å fakse en lapp om at de skal sende den nå.

Teite play-asia.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Du mener vel heller teite Tollvesenet. Den siste pakken fra Play-Asia jeg fikk ble også stoppet i tollen, men jeg klarte å "lure" den til meg tollfritt. =D
Når jeg fikk pakken var den helt tydelig merket "feil", slik at den egentlig burde gått glatt gjennom tollen, men likevel ei. Jeg ser for meg der er en sviker blandt oss som har tipset Tollvesenet om Play-Asias praksis, og som dermed må brennes på bål snarest.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Det er vel heller det at en stoor eske med maskin, bæreveske og spill merkes lettere enn et par DVD-kovre. MoFo2 (og sikkert kakarlsen også) har jo fått haugevis av spill fra Play-asia tollfritt. Meh, jeg vet ikke.

Shadar, på neste spilltreff skal vi tegne kjønnsorganer til hverandre på Pictochat. =D
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jo, min ble jo stoppet (og den var noe større enn standard DVD-coverstørrelse), men jeg sendte Posten en faktura som jeg hadde "pyntet" litt på, og det gikk helt fint.
 
I år kommer nok jeg bare til å gi kjipe presanger til folk slik at jeg får råd til zeh DS..
 
D

Deleted member 91

Gjest
Mario Ware er vel og bra, men er det noen fete multiplayer-spill som kommer? Det er et lite knippe spill som har en multiplayer-del (Metroid, Mario ...), men ingen spill hvor multiplayer er en stor del av spillet. Ihvertfall ikke som jeg husker for øyeblikket. Faen, jeg gleder meg til spill begynner å utnytte trådløs multiplayer, kombinert med touch-screen og dual screen. :)
 
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@15.12.2004, 05.19
Wario Ware Touched! Box Art.



Pretty neat, eh? :kul:

Bare et par måneder til nord-amerikansk lansering, nå ...
149149​
NICE!! :sikle:

Jeg kommer ikke til å kjøpe DS før dette er i salg i europa eller usa.
 
Mario Kart DS er nevnt - kommer ut 10. januar i Nord-Amerika. Jump Super Stars, Metroid Prime: Hunters og Advance Wars DS er i hvert fall multiplayer-spill jeg ser fram til, i hvert fall de to førstnevnte. Ser også for meg at spill som Animal Crossing, og i hvert fall de nye Pokémon RPG-spillene vil ha en form for multiplayer. Ellers er det vel en del allerede lanserte og kommende bilspill med støtte for multiplayer (men jeg vet ikke hvor spesielt dette er/blir).