Skal DU ha Nintendo DS?

Skal du ha Nintendo DS?

  • Ja

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nintendo DS?

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Nå kommer forresten DS i 4 nye farger (i alle fall i Japan)

24. mars:

Pure White
Graphit Black

21. april:

Candy Pink
Takoizu Blue

Bilder og info hos Play-Asia.

MoFo2
 
Opprinnelig skrevet av MoFo2+02.03.2005, 11.37-->
<!--QuoteBegin-EvilPinky
@02.03.2005, 10.48
Leste i går at en eller annen i Nintendo skulle snakke på en eller annen spill-messe den 10. mars. Kanskje det blir online announcement der, eller blir det en egen pressekonferanse?

Husker ikke hvem eller hvor, men skal prøve å finne det når jeg kommer hjem...
183833​
Det er Game Developers Conference i San Francisco. Saturo Iwata, Nintendos president, skal holde en liten tale.

MoFo2
183845​
[/b]
:totomleropp:
 
Opprinnelig skrevet av MoFo2+02.03.2005, 12.37-->
<!--QuoteBegin-EvilPinky
@02.03.2005, 10.48
Leste i går at en eller annen i Nintendo skulle snakke på en eller annen spill-messe den 10. mars. Kanskje det blir online announcement der, eller blir det en egen pressekonferanse?

Husker ikke hvem eller hvor, men skal prøve å finne det når jeg kommer hjem...
183833​
Det er Game Developers Conference i San Francisco. Saturo Iwata, Nintendos president, skal holde en liten tale.

MoFo2
183845​
[/b]
Det er vell ikke lenge før de begynner å lage Zelda, metroid, mario ect. special edition farger...

Nå må nintendo vise oss hvordan denne online funksjonen til DS'en virker. Sony har jo allerede sagt at de skal ha 5 (eller no') online spill til psp'en, klar til releasen.
 
Opprinnelig skrevet av Aperatt@02.03.2005, 13.30
Nå må nintendo vise oss hvordan denne online funksjonen til DS'en virker. Sony har jo allerede sagt at de skal ha 5 (eller no') online spill til psp'en, klar til releasen.
183873​
Kommer i løpet av mars :tommelopp:

De har vel en liten strategi for å få litt av oppmerksomheten vekk fra PSP og over på DS. Siden PSP kommer ut i statene i slutten av mars regner jeg med at Nintendo iallefall har en online announcement i løpet av mars... De har ikke råd til å vente til april... Mange har allerede gitt opp DSen fordi det kommer for få spill og fordi at online "aldri kommer".
 
Tror vi dette kommer til å koste noe?
 
Jeg begynner å bli litt små-skuffa over utvalget til DS. Det tar evigheter før god-spilla kommer. Super Mario 64 DS er et bra spill, men det er en remake med artige mini-games. Wario Ware Touched! var artig, men utrolig kort, og man går egentlig ganske fort lei.

Ser fram til Yoshi Touch & Go, men det er jo ikke et spesielt langt spill det heller, har jeg hørt.

Er ikke mye å hoppe i taket for før til høsten egentlig ...

Noen som vet når Animal Crossing DS kommer? Hva med Advance Wars DS? Pokémon Pearl/Diamond kommer ikke før til høsten ...

Og hva med Age of Empires DS? Jeg vil ha et real-time strategi-spill!
 
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@02.03.2005, 16.54
Det tar evigheter før god-spilla kommer.
183957​
Trodde du skrev Godzilla :p

Men uansett... På amerikansk TV har det blitt vist en Metroid Hunters reklame (klikk her ;)) hvor de sier "coming soon" på slutten. Som følge av dette har det selvfølgelig gått rykter om at metroid slippes tidligere enn august (kanskje samtidig med online?).

Selv tviler jeg litt på at det blir sluppet tidlig, men tviler også på at de hadde vist reklame for et spill som kommer om mange måneder. Særlig med "coming soon" på slutten.
 
Opprinnelig skrevet av Affable Ostrich+02.03.2005, 15.50-->
Tror vi dette kommer til å koste noe?
183930​
[/b]
Det blir sannsyneligvis helt gratis. Nintendo har tidligere uttalt at de ikke vil begynne med online før de kan tilby en gratis og brukervennlig online tjeneste.

<!--QuoteBegin-Psycho Mantis
@02.03.2005, 16.54
Jeg begynner å bli litt små-skuffa over utvalget til DS. Det tar evigheter før god-spilla kommer. Super Mario 64 DS er et bra spill, men det er en remake med artige mini-games. Wario Ware Touched! var artig, men utrolig kort, og man går egentlig ganske fort lei.

Ser fram til Yoshi Touch & Go, men det er jo ikke et spesielt langt spill det heller, har jeg hørt.

Er ikke mye å hoppe i taket for før til høsten egentlig ...

Noen som vet når Animal Crossing DS kommer? Hva med Advance Wars DS? Pokémon Pearl/Diamond kommer ikke før til høsten ...

Og hva med Age of Empires DS? Jeg vil ha et real-time strategi-spill!
183957​
Det er jeg veldig enig i. Det er foreløpig kun Yoshis Touch & Go som interesserer meg av spill som slippes i vår. Men det synes jeg i til gjenngjeld ser svært lovende ut. Har det sett en del gameplay videoer av det, og må si det ser utrolig moro ut. Sommeren vil nok ikke bringe noen spennende spill til DS, men det gjelder forsåvidt alle plattformer. Høsten derimot, ser ut til å bli utrolig bra.
 
Mantis: Advance Wars DS kommer 11 oktober. Ser så utrolig frem til dette. I mellomtiden har jeg gått til innkjøp av Black Hole Rising.
 
Her er bildene av de fire nye fargene :) Vil ha blå!!

 
Legg også merke til at A,B,X,Y knappene har forskjellige farger og at stylusen kommer i forskjellige farger til de forskjellige fargemodellene også :)
 
Ja, det er riktigt. GNI DET INN, DJEVELUNGE!!!!!!!!
 
Åh OPS!! Noen som kjøpte en DS litt for tidlig kanskje? ;)
 
Jeg vil ha den hvite. :sikle:

Og mens jeg er igang med å skrive i dette emnet, kan jeg opplyse om at den nyeste utgaven av Famitsu inneholder anmeldelse av puzzlerne Meteos og Pac-Pix. Meteos fikk hele 38/40 (9) (9) (10) (10), mens Pac-Pix stakk av med 33/40 (8) (8) (8) (9).
 
D

Deleted member 91

Gjest
Faen som jeg vil ha Meteos. :sikle:

As for fargene, de var kule de. Men jeg bryr meg ca. like mye som da jeg kjøpte GBA SP-en min: Med andre ord heller lite.