Skal DU ha Nintendo DS?

Skal du ha Nintendo DS?

  • Ja

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nintendo DS?

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Jeg har fått DS nå, med super mario 64. Det eneste som er litt kjedelig er at den må slå seg av for hver bidige ting som skjer. Ellers er det en flott maskin og var virkelig verdt ventetiden.
 
Hva mener du med at den må slåes av for hver bidige ting som skjer?
 
Det er å trykke på en knapp for å slå den på igjen, og den kommer på etter 2-3 sekunder. Du rekker ikke å legge merke til at det er irriterende engang.
 
Opprinnelig skrevet av Affable Ostrich+31.01.2005, 14.27-->
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@30.01.2005, 21.49
Opprinnelig skrevet av EvilPinky@30.01.2005, 21.46
<!--QuoteBegin-_LarZen_
@30.01.2005, 21.41
Er det en nettbutikk i Norge en kan bestille ifra? En butikk som er litt kjent...
171382​


Hvis det er en europeisk DS du skal kjøpe så tror jeg ikke at de har åpnet for forhåndsbestilling, men hvis du er villig til å betale litt ekstra og kan nøye deg med en japansk DS kan du prøve på TBC Games eller Spiderman.
171388​


Okay, da venter jeg nok til den Europeiske versjonen. Er jo ikke så lenge igjen nå... :)
171390​
Den europeiske og den Japanske ar akkuratt den samme, bare det står på Japansk når du åpner den, men det er lett og fikse på ^^
171627​
[/b]
Jepp, men så følger det jo ikke med Metroid Prime: Hunters demo på den japanske. Ganske irriterende egentlig at japanerne er de eneste som ikke vil ha/får hunters demo (siden jeg kjøpte en japansk DS)...

I tillegg har jeg hørt at den europeiske DSen begynner å pipe når andre DS-enheter kommer innenfor rekkevidde (når maskinen er i hvilemodus). Dette trodde jeg først skulle være på alle, men i ettertid har jeg hørt at kun den europeiske får det. Dette er ikke bekreftet.
 
DS-en min kom i dag, men super Mario 64*4 DS fra Play Asia.com tok bare 2 dager fra den ble sendt til jeg stod med sakene i hånden :cool2:
 
Førsteinntrykket var som forventet, det var japansk tekst, men det fikk jeg fort ordnet opp i.


Den er helt utrolig. grafikken er enestående og spillet jeg kjøpte er svin-barskt. Gleder meg til neste spill jeg skal kjøpe :D
 
Har ikke penger på noen måneder nå.

Men hva går zoo Keeper ut på? er det det spillet hvor man skal passe på opptil fem hunder, lære dem triks o.l?