Skoen er sinna.

Status
Stengt for ytterligere svar.

Nabbe

Har fin hatt.
#1
Han bannet nettopp ... alle(?) fra #spillegal.

På tide å gi denne fyren en enda kaldere skulder?
 
Y

Yeah

Gjest
#2
hvorfor? det er vel fordi folk har vært rottne mot han som gjorde at han gjorde det.
 
#4
Opprinnelig skrevet av Yeah@16.11.2004, 00.27
hvorfor? det er vel fordi folk har vært rottne mot han som gjorde at han gjorde det.
136109​
Nei, selvsagt. Det er jo ikke skoen som hauset opp hele greia. :rulleøyne:
 
#5
Opprinnelig skrevet av Nabbe@15.11.2004, 23.19
Han bannet nettopp ... alle(?) fra #spillegal.

På tide å gi denne fyren en enda kaldere skulder?
136020​
(mange av medlemmene gjør det allerede.)

Jeg var der ikke selv når det skjedde, men skoen ble
vel provosert av mange på irc.

"Litt må man tåle"?
Trodde spillegal var imot mobbing og utestenging, men jeg
tar vel feil? <_<
 
#6
Du har ikke vært her lenge nok til å forstå saken, du har heller ikke prøvd å sette deg inn i den, dermed konkluderer jeg med:

Plz eat shit and die.
 
#7
Jeg har vært her siden det forrige forumet, og dette startet.
Bare under andre navn, som gamemaster.
dermed konkluderer jeg med:

Plz eat shit and die.
 
#8
Du har fortsatt ikke satt deg inn i saken.
 
#9
Jo, det har jeg.
Og du kan heller ikke vite om
jeg har satt meg inn i saken.

Betyr det at jeg ikke er imot skoen
at jeg ikke har satt meg inn i saken?
 
#10
Marty: Ja, det gjør det!

Ta et hint fra fasiten, og gå og spis bæsj.
 
#11
hmm.. Egentlig så virker det ganske jævlig for skoen, merker at det er en "gjeng" som pleier og plukke på noen personer. Og jeg synes i allefall dette er helt høl i huet.

Kan godt hende at Skoen har vært en idiot og oppført seg dårlig på en eller annen måte, men mobbing er ikke mye vits i, ordne dette problemet på en ordentlig måte.
 
#12
Jeg kan faktisk ikke deffinere dette som mobbing.. Jeg definerer det heller som: Bringe opp fakta og konfrontere han med det...
 
#14
Jaa! >_<
 
#15
Ja, det har han... Det er bra at han tar seg nær.. Det var det som var poenget.. At han skulle ta det til seg og lære.. Virket som han tok det til seg, men han lærte definitvt IKKE!.
 
#16
Synes man bare kan overse dette, og ikke lage 10 emner om hvor maktgal en person er. Tror nok han tar seg nær av dette.
Tror nok de fleste medlemmene vil ha tatt seg nær av dette, og uansett
hvordan Skoen har oppført seg, trenger man ikke å holde på med drittslenging
i en evighet.

Tror nok de fleste av forum-medlemmene er her for å diskutere spill og ha det
trivelig...
 
#17
Prøv og sett dere i Skoens posisjon da vel, og se åssen det føles og ha omtrent halve Spillegal imot seg.

men jaja, jeg lar dere "leke" i fred.
 
#18
Opprinnelig skrevet av Seadog@16.11.2004, 22.14
Mulig mulig, men tydeligvis tar han seg ganske nær av det som dere tar opp, har han virkelig fortjent alt dette?
Jeg synes at når han selv begynner å trekke opp ting som ikke en gang er nevnt, og lager en svær krangel om det, og bitcher på oss for noe HAN har startet opp igjen med, fortjener han i aller høyeste grad dette.

Og det er HAN som offentliggjorde Anti-Skoen, det er HAN som har dratt inn Anti-Skoen inn i alle emner der ordet "sko" nevnes. Det er HAN som trekker opp i fortiden. JA, han fortjener en reality-check, evt. tupp i rassen.

Jeg spør på IRC om det var Yetipants som klarte å slenge inn Goatse på spillarena, han begynner å kjefte meg huden full fordi "vi" begynner å mase om at "det er 4,5% det går i der i gården. :tommelopp: ".

Når han attpåtil banner alt og alle fra #spillegal, som han ikke en gang offisielt eier lenger, for så å stikke av tyder bare på hvor jævlig feig og selvhøytidelig han er.
 
#19
Akuratt det med Banninga og slikt, det var barnslig gjort, det er jeg enig i, men er dere klar over hvor mobbing kan føre hen?
Mobbing kan bli en veldig alvorlig ting.
 
#20
Hvordan i helvete kan dette karakteriseres som mobbing når vi ikke en gang hadde noen intensjon om å gjøre "anti-skoen" offentlig? :doh:

Det var skoen som offentliggjorde det. Og som da plutselig skulle begynne å ta seg nær av det.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.