Skoen er sinna.

Status
Stengt for ytterligere svar.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg vedgår at det er en del mobbing. Men det er også en del konstantering av fakta, og faktum er at Skoen er en ganz håpløs fyr. Jeg hadde kanskje vært fristet til å gi han en hjelpende hånd istden for å tråkke han ned i søla ... men jeg likern ganske enkelt ikke.

Nabbe

Har fin hatt.
Opprinnelig skrevet av Seadog@16.11.2004, 22.21
og se åssen det føles og ha omtrent halve Spillegal imot seg.
136248​
Been there, done that. Selv om det var mer enn halve spillegal.

Merkelig nok fikk jeg ikke psykiske problemer. Ikke kastet jeg ut anmerkninger i hytt og vær heller. Rart det der.

Du har jo selfølgelig lov til å misslike de du vil, men alikevel. Man trenger ikke holde på med kritisering og drive på med dette over lange perioder.
Så jeg foreslår at dere kansje, lar dette være?
la Skoen ha tid for seg selv, kansje han skjerper seg, kansje dere har gitt han det han trenger. Men ikke fortsett i evigheter.
hmm? ^_^

Nabbe: hehe joda, men folk reagerer forskjellig vettu.
Og jeg sier ikke at han ikke fortjener det, men la nå fyren være LITT i fred da.

Nabbe

Har fin hatt.
Opprinnelig skrevet av Seadog@16.11.2004, 22.33
Du har jo selfølgelig lov til å misslike de du vil, men alikevel. Man trenger ikke holde på med kritisering og drive på med dette over lange perioder.
Så jeg foreslår at dere kansje, lar dette være?
la Skoen ha tid for seg selv, kansje han skjerper seg, kansje dere har gitt han det han trenger. Men ikke fortsett i evigheter.
hmm? ^_^
136256​
Det er ikke verre enn å enten prøve å endre seg, eller å stikke. Ingen tvinger skoen til å være på #spillegal eller her på forumet.

Maraj

Ålø- og energiminister
Opprinnelig skrevet av Seadog@16.11.2004, 22.24
Akuratt det med Banninga og slikt, det var barnslig gjort, det er jeg enig i, men er dere klar over hvor mobbing kan føre hen?
Mobbing kan bli en veldig alvorlig ting.
136251​
"En morgen hang hun i et tre
hun kommer aldri ned" :p

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Fyren sier jo i et forbanna kjør at han skal stikke av når alle skal være så negative, men gjør han det? Næ-æ. Jeg hadde blitt overlykkelig om han forsvant en stund, og så returnerte som et vanlig ålreit individ. Men nærra. Same old Skoen, som fortsatt tror han er det mektigste mennesket på Spillegal.

Fy da Cybermjau, så slem du er :p
Men dere skjønner hva jeg mener, det er ganske seriøst. <_<

Gateway666: ja, la oss håpe på at han blir borte en liten stund nå da, og krysse fingre, tær og det som skulle være, for at han har skjerpet seg vis/når han kommer tilbake.

Opprinnelig skrevet av Nabbe+15.11.2004, 23.19-->
Han bannet nettopp ... alle(?) fra #spillegal.

På tide å gi denne fyren en enda kaldere skulder?
136020​
[/b]

<!--QuoteBegin-The Creature

Jeg kan faktisk ikke deffinere dette som mobbing.. Jeg definerer det heller som: Bringe opp fakta og konfrontere han med det...
Wehoo! Skoen bannet på IRC. La oss konfrontere ham og resten av forumet med det. :doh:

Jepp, jeg har ikke satt meg inn i saken, men det gidder jeg ikke heller. Herregud, han har da ikke drept noen heller. Jeg synes dette går alt for lang.

Det er han som går for langt.. Han gjør dette til en større sak enn nødvendig.. Så kommer alle de andre som ikke har satt seg inn i problemet og begynner å mase om at vi skal glemme det og dermed gjør slik at diskusjonen fortsetter... Har dere enda ikke forstått prosessen i et døende topic? Vel, jeg skal forklare.. FOLK SLUTTER Å PSOTE I TOPICET.. OG DET ER GJERNE DEN PARTEN SOM ER I MOT DEN ANDRE, SLIK AT DEN ANDRE PARTEN IGJEN IKKE HAR NOEN Å DISKUTERE MED.. Så hvis dere vil at saken skal bli glemt? Slutt å post her:)

Det er også en idè å ikke lese topics som dere misliker folkens...

Nabbe

Har fin hatt.
Shigsy: Han bannet ALLE. ALLE. Igjen... ALLE.

Opprinnelig skrevet av Nabbe+16.11.2004, 22.31-->
<!--QuoteBegin-Seadog
@16.11.2004, 22.21
og se åssen det føles og ha omtrent halve Spillegal imot seg.
136248​
Been there, done that. Selv om det var mer enn halve spillegal.

136255​
[/b]
Dette kan faktisk jeg bekrefte.

Synes ellers at skoen har oppført seg som en liten tøysekopp. Enkelte folk lager en liten side hvor de siterer et par ting han har sagt som de finner morsomt. Det blir ikke rettet noen kritiske kommentarer mot Skoen som en person, eller de fysiske formene hans for den saks skyld. Dette kan da umulig tas alvorlig. Når det attpåtil er hans egen feil at det hele får så mye pr som det får, synes jeg ikke synd på fyren. Enkelte folk tar seg rett og slett for nær av ting.

Nabbe

Har fin hatt.
Du såret meg sånn da du kalte meg "tidenes verste moderator", Raziel ...

*grinekuttesegogdrikkeblodrødvin*

Opprinnelig skrevet av Shigsy+16.11.2004, 23.17-->
Opprinnelig skrevet av Nabbe@15.11.2004, 23.19
Han bannet nettopp ... alle(?) fra #spillegal.

På tide å gi denne fyren en enda kaldere skulder?
136020​

<!--QuoteBegin-The Creature
Jeg kan faktisk ikke deffinere dette som mobbing.. Jeg definerer det heller som: Bringe opp fakta og konfrontere han med det...
Wehoo! Skoen bannet på IRC. La oss konfrontere ham og resten av forumet med det. :doh:

Jepp, jeg har ikke satt meg inn i saken, men det gidder jeg ikke heller. Herregud, han har da ikke drept noen heller. Jeg synes dette går alt for lang.
136298​
[/b]
Når du ikke har satt deg inn i en sak, er det heller ikke vits å kommentere den.

plixnabbstafuzatlox

Opprinnelig skrevet av Nabbe@16.11.2004, 23.31
Ikke kastet jeg ut anmerkninger i hytt og vær heller. Rart det der.
136255​
Neeeida... ;)

Om det ikke var anmerkninger så var det iallfall masse klaging på deg. :D

Han ga anmerkning til de som fortjente det.

Opprinnelig skrevet av SortUlv@17.11.2004, 11.40
Når du ikke har satt deg inn i en sak, er det heller ikke vits å kommentere den.

plixnabbstafuzatlox
Fælt så hissige vi er her da.
Les posten hans, den som er over din. (Det står "Beklager")

:blunk:

Merkelig at et internettforum skaper slike følelsmessige reaksjoner fra Sko. Sko har opptredt barnslig, slik jeg forstår det. Han har historie for slik oppførsel. Barnslig oppførsel er tullete. Ingen liker slik oppførsel. Selvhøytidelige mennesker er tullete. Få liker slike mennesker. De kan selv være teite. Hei!

Ting kan dras litt langt til tider. Ting kan eskalere ut av kontroll. Mobbing av Sko er et slik tilfelle. Jeg er med på det selv. Jeg vil ikke hykle. Støtt Anti-Skoen; jeg er medlem, tror jeg.

Status
Stengt for ytterligere svar.