Skoen er sinna.

Status
Stengt for ytterligere svar.
C

Crizpy

Gjest
Men du er koselig, epp.
Hvis jeg ikke får sove en natt, og slår på pcen og spør på irc om noen er her, får jeg altid en eller annen frekk kommentar fra deg.. og da vet jeg du er der...for meg :kos:
 
C

Crizpy

Gjest
Trur det er "klappe" han mener.. altså, ikke klappe in his face, men først klappe SÅ kommer kommentaren "IN YOUR FACE!"


Redigert:leif
 
Daså.
Er mere fan av bare knipsing, før man snur seg. Snakker ikke så mye av erfaring, det bare gir skikkelig goosebumps (inn lækk åff nårvidjen vørds).
:)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
SG - forumet der de som kan mer engelsk enn norsk samles.

(Jeg har glemt hva dette emnet handlet om, tror jeg.)
 
C

Crizpy

Gjest
Om skoen...som er sinna.

Men jeg bare måååååååååå fortelle dere om de siiiinsyke goosebumbsene jeg fikk da det var sale på henne@mauritz! Assa det var driiiit billig.
så billig at jeg fikk råd til en pizza slice etterpå!
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Hvis du slår flere sånne fæle vitser, så skal jeg faenmeg pule bilen din sønder og sammen neste gang jeg ser den. Og komme utover førersetet.
 
Og hvorfor stenges ikke dette topicet?

Syns det var irriterende nok at "her mobber vi skoen"- topicet ble stengt, grunnet at alle trodde jeg ble eid av The Creature, noe jeg ikke ble.
Men jeg kunne selvfølgelig ikke countre posten fordi topicet ble stengt.

Det jeg vil fram til er at dette topicet har landet et sted utenfor fornuftens grenser, og at det gjerne kan stenges.
 
Hva skulle du countret det med? Du dreit deg ut ved å angripe meg, fordi at du trodde jeg snakket til deg.. Vel, du ble vel litt eid der.. Believe it or not

Om emnet skal stenges eller ikke er opp til moderatorene...
 
C

Crizpy

Gjest
hæ?
Det var en missforståelse.
Freezar trudde The creature snakka om han, men det var om deg.

Herregud, nå får du gi deg.

Redigert: :kos:
 
Og når han til og med føler for at han må countre det utsagnet som egentlig sier sitt.. Da har han et aldri så lite problem med seg selv.. Vær så god:) bare å countre hvis du føler for det.. Knekk meg helt, vis at du er best:)

edit: Skjønner ikke at jeg klarte å plassere en h der...:sukk:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.